Recensie Liana, Ede (vh Rotterdam, Breda) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephke

Newbie
15
16/11/21
1
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/516421-liana
Totale kosten (in euro)
160 ( was voor een uur incl pzc)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame is wat ik noem 'vergane glorie'. Was ooit misschien aantrekkelijk maar nu zeker niet meer. De foto's zijn duidelijk verjaard en/of bewerkt.

Dit is ongeveerd de saaiste date die ik met een dame heb gehad. Er kan niet veel bij deze dame. Pijpen is matig, borsten te gevoelig en beffen wordt niet echt gewaardeerd.

Had voor een uur geboekt maar ben uit eigen beweging na een half uur vertrokken.

Geen herhalingsgevaar.
 
Bij deze wil ik toch even reageren. Ik vind het jammer dat je het als niet prettig heb ervaren. Maar weet, niet met een ieder is er een klik vooral als iemand gelijk druk en dominant overkomt en alles op zijn manier wil. In 1 uur kan er veel maar niet binnen komen en gelijk alles willen. En als laatste wil ik zeggen als je of iemand anders binnen komt en niet jou type is kun je altijd weer gaan. Niet blijven tegen je zin in, klaarkomen en daarna een afkrakende recensie plaatsen. P.S. Trouwens misscheen je moet eens langs opticien als je geen verschil zien tussen een A-cup en D-cup.Mvg, Liana
 
Laatst bewerkt:
Tsja, er was idd geen klik. En ieder zijn mening, dit was mijn beleving hé. Maar ik zie ook geen andere recensies die anders beweren. Dan kan ik me voorstellen dat na een eerste mindere recensie de druiven zuur zijn.

//Edit mod: Beide partijen hebben hun zegje gedaan, we laten het hierbij. Graag verder met recensies hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan me nog herinneren dat er in het verleden (uit de hookers. je weet wel tijd) er ook al een recensie was over deze dame en deze waren niet zo negatief als dat ik hier lees.
Ik herken toevallig de foto's op Liana haar kinky profiel.

Zelf nooit afgesproken met de dame dus zelf kan ik niet beoordelen. Hoop dat je in de toekomst een betere ervaring krijgt met een "andere"dvp.
 
Iedere ervaring is anders.
Het is wél belangrijk om ook de negatieve beoordelingen te plaatsen omdat enkel positief, een vertekend beeld geeft van een potentiële date met haar. Ik vind het jammer dat er telkens een discussie schijnt te ontstaan als iemand een "slechte" review plaatst.
Neem het verlies. Waarschijnlijk hebben indie week minimaal 25% van je dates het als "niet leuk, geen klik" ervaren… niet iedereen plaatst een review. O

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ze op Kinky goed scoort, maar dat zegt niks. Dit forum is uitgebreider. Ik weet ook dat zij reviews laat verwijderen als het haar niet aanstaat, op Kinky. (van andere wandelaar). Gelukkig gebeurd dat hier niet zo gauw.
 
Na mijn eerdere bericht en gewekte nieuwsgierigheid toch eens gebeld voor een afspraak. Zaandam bleek Amsterdam Noord te zijn in flat die met auto slecht bereikbaar is. Maar goed de deur werd open gedaan door de dame van de foto's. Zoals al eerder geschreven ze is ouder geworden. Toch afgesproken en de massage stelde niet veel voor, niet slecht maar nauwelijks erotisch. Sex viel mij tegen want ze bleef maar zeggen kom maar kom maar klaar. Tja dat werkt niet zo natuurlijk en ze keek ook nog weg wat ik een afknapper vind persoonlijk. Kortom uiteindelijk met hand afgemaakt. Grootste afknapper was trouwens dat ze in mijn tijd gewoon de telefoon opnam en vervolg afspraak in ging plannen. Wilde bijna heel hard zeggen. NIET DOEN.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan