Lid worden van een club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

4_eyes

Stamgast
288
15/01/22
527
1
Was eens aan het rondkijken naar enkele clubs binnen rijbereik (België) en nu zag ik bij één dat je bij het eerste lid moest worden ivm wetgeving rond private clubs.

Wat is jullie ervaring hiermee? Houd dit soort activiteiten graag ongedocumenteerd.
 
Dat heb ik nog nooit aan de hand gehad dat ik lid moest worden. Sommige clubs in Duitsland hebben wel een spaarkaart. Na zoveel keren geweest te zijn, mag je een keer gratis of met korting naar beneden. Beetje vergelijkbaar met de spaarkaarten van autowasserijen en pizzaboeren.
 
heb je het over een parenclub? veelal moet je daar lid van zijn. Sexclub heb ik nog nooit van gehoord dat ze vroegen om lidmaatschap, gaat denk ik ook niet werken, meeste houden het graag anoniem.
 
heb je het over een parenclub? veelal moet je daar lid van zijn. Sexclub heb ik nog nooit van gehoord dat ze vroegen om lidmaatschap, gaat denk ik ook niet werken, meeste houden het graag anoniem.
Even gezocht. Was bij Omega club.
Het staat enkel specifiek bij koppels en dames, maar het lijkt mij sterk dat het dan niet voor heren geldt.

Wellicht even een berichtje sturen.
 
heren betalen 30 euro entree. Het is een paren/swingersclub, en geen standaard sexclub.
Zal wel iets wettelijks zijn dat ze voor paren de entree als lidmaatschap moeten registreren.
 
Ik heb het bij een sexclub nog nooit gehoord maar vroeger was het een trucje om mensen die je niet binnen wilde hebben te kunnen weigeren omdat ze geen lid waren
Ruziezoekers en dronkelappen kon je zo de toegang ontzeggen , maar het ging vooral om mensen met een andere huidskleur die dan geen klacht in konden dienen wegens discriminatie "huidskleur? edelachtbare dat was me nog geeneens opgevallen , mijnheer mocht er niet in omdat hij geen lid is" andere mensen die ook geen lid waren maar er wel in mochten waren dan introducé
Met de Belgische wetgeving op dat gebied ben ik niet bekend , maar als mem op een plek waar je het niet verwacht ineens naar een lidmaatschapsbewijs gaat vragen hebben ze misschien een reden om je niet binnen te willen
Zie je er wellicht agressief uit of zo of was je luioruchtig? of was je onder invloed van alcohol of in slecht gezelschap misschien ?
 
Bij ClubDivine in Brecht moet je ook lid worden voor 10 € en dan krijg je de volgende keer korting op de entree. Moet je daar nog wel een tweede keer heen willen uiteraard.
Toen ik de uitbater vroeg waarom lidmaatschap nodig is, zei hij : "Dat is handig voor de hulpverleners bij een calamiteit om te zien wie er binnen is"
( ik verzin dit niet) . Hij was toch al beetje gepikeerd omdat ik al 2 x op de bel gedrukt had geloof ik.
Mijn pas je heb ik in de Kliko geflikkerd.
 
Ik heb het bij een sexclub nog nooit gehoord maar vroeger was het een trucje om mensen die je niet binnen wilde hebben te kunnen weigeren omdat ze geen lid waren
Ruziezoekers en dronkelappen kon je zo de toegang ontzeggen , maar het ging vooral om mensen met een andere huidskleur die dan geen klacht in konden dienen wegens discriminatie "huidskleur? edelachtbare dat was me nog geeneens opgevallen , mijnheer mocht er niet in omdat hij geen lid is" andere mensen die ook geen lid waren maar er wel in mochten waren dan introducé
Met de Belgische wetgeving op dat gebied ben ik niet bekend , maar als mem op een plek waar je het niet verwacht ineens naar een lidmaatschapsbewijs gaat vragen hebben ze misschien een reden om je niet binnen te willen
Zie je er wellicht agressief uit of zo of was je luioruchtig? of was je onder invloed van alcohol of in slecht gezelschap misschien ?
Heb de website gelezen. 😁
Ben er dus nog nooit geweest.

Wat jij omschrijft ken ik wel. Echter als saaie blanke gozer zelf nooit problemen ervaren.
 
Bij ClubDivine in Brecht moet je ook lid worden voor 10 € en dan krijg je de volgende keer korting op de entree. Moet je daar nog wel een tweede keer heen willen uiteraard.
Toen ik de uitbater vroeg waarom lidmaatschap nodig is, zei hij : "Dat is handig voor de hulpverleners bij een calamiteit om te zien wie er binnen is"
( ik verzin dit niet) . Hij was toch al beetje gepikeerd omdat ik al 2 x op de bel gedrukt had geloof ik.
Mijn pas je heb ik in de Kliko geflikkerd.
In sommige landen moet je zelfs je paspoort achterlaten bij de portier zodat de autoriteiten precies weten wie er binnen zitten, zelf vindt ik dit behoorlijk ongemakkelijk. Dan is een " lidmaatschap " nog niet zo verkeerd, daarnaast zal het ook voor de inkomsten zijn van de club, ik ga natuurlijk niet met een pasje van een sexclub in mijn portemonnee rondlopen.
 
Het registreren van persoonsgegevens is aan wettelijke Europese regels gebonden https://ondernemersplein.kvk.nl/de-avg-dit-moeten-ondernemers-doen/ Pas op met achterlaten ID info. Dat kan voor veel ellende zorgen. Ik weet vrijwel zeker dat parenclubs geen wettelijke verplichting hebben om deze info te registreren. Als dat wel zo is zijn ze verplicht om aan te geven om welke wet het gaat. Vervolgens gelden zeer strenge regels ivm registratie persoonsgegevens. Via de link kun je eventueel een formele klacht tegen de ondernemer van een parenclub indienen als de wet niet wordt gerespecteerd. Ivm hacks en toenemende persoonsfraude wordt hier zeer serieus naar gekeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan