Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat niet, maar dat mag niet van de aanbidders. En laat me duidelijk zijn, ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Layla
 
ik mag mijn verwoorden hoe ik mijn wil verwoorden. Dat gaat niemand voor mijn bepalen. Ik mag mijn mening geven hoe ik mijn mening wil geven. Ook dat gaat niemand voor mijn bepalen.

Oké, misschien had ik niet moeten zeggen bullshit. Maar welke benaming dan, als ik van mening ben dat het wel bullshit is.

Hier op dit forum mag elke man, klant, loper of alleen schrijver. Alles over een dvp zeggen tot in details. Al is er een Avg wet, mag dat allemaal wel. Maar als je een weerwoord hebt als dvp, of iets benoemt als bullshit. Krijg je heel deze forum mafia over je heen.

Dus wie respecteert wie niet ??
Dit topic ligt bij sommige lieden erg gevoelig Kimni. Zie het meer als een Only Fans topic..
 
Dit topic ligt bij sommige lieden erg gevoelig Kimni. Zie het meer als een Only Fans topic..
Het is dan ook geen discussie topic, maar een topic voor gelijkgestemden. Ik ga ook niet in een Ajax topic lopen roepen dat het maar slap fangeneuzel is, of in een modeltreinen topic de boel laten ontsporen door soortgelijke opmerkingen. Nee, dan kies ik er voor om niks te zeggen en er weg te blijven. Dat is ook een optie namelijk, want wat heb je er aan om negatieve energie te pompen in iets wat positief bedoeld is. Misschien niet voor jou, maar wel anderen.
 
Het is dan ook geen discussie topic, maar een topic voor gelijkgestemden. Ik ga ook niet in een Ajax topic lopen roepen dat het maar slap fangeneuzel is, of in een modeltreinen topic de boel laten ontsporen door soortgelijke opmerkingen. Nee, dan kies ik er voor om niks te zeggen en er weg te blijven. Dat is ook een optie namelijk, want wat heb je er aan om negatieve energie te pompen in iets wat positief bedoeld is. Misschien niet voor jou, maar wel anderen.
Whatever ForumLurker, doe wat je niet laten kan
 
Ik heb al mijn berichten al verwijderd, puur voor de vrouw in kwestie. Die hier gewoon probeert haar werk te doen. En niet netjes naar haar toe is, als er discussie gaande is. Die nergens over gaat, en wat alles behalve de bedoeling was. Dus uit respect verwijderd!
Je mag je mening toch geven?
 
Kunnen we dan nu stoppen alsjeblieft
🙏🏽❤️

Kimnl heeft de berichten verwijderd en dat vind ik heel lief. Indien mogelijk kunnen anderen ook hun antwoorden hierop verwijderen.

Heren bedankt dat jullie altijd voor mij opkomen. En ik weet ook dat dit direct uit het hart komt.
En er zullen ook altijd mensen blijven die dit niet begrijpen en dat is ook ok.
Ik wens dat ze ook ooit in vervoering zullen geraken. Dan kunnen ze het zelf ervaren, hetzij bij mij of een ander.

Zoals ik.tegen ForumLurker zei:
Alles is Liefde❤️
 
Ik, als Keizerin, wordt geadoreerd door mijn mannen, omdat ze goed weten wat hun plaats is(niet verliefd worden, niet claimen), maar ik hen bij gepast respect ook alles geef wat hun hartje begeerd.
En daarvoor hoef ik hen niet te vernederen of kleiner te maken.
Een echte Keizerin regeert vanuit liefde en kompassie.
Hele mooie tekst. Goed geschreven. Ik hou zelf helemaal niet van vernederen of kleiner maken van anderen. Eigenlijk helemaal nooit in geen enkele situatie.
Ik voel wat is geschreven hier wel. Mooi.
 
Liefde is niet te koop✌🏽
En sinds het begin van mijn dvp schap voel ik er nog steeds weinig voor mezelf te bewijzen aan toxic masculinity
Cause enough is never enough.

Jullie, de grappige azijn pissers, mogen jezelf heerlijk laten verwennen door de dames die het inderdaad alleen voor het geld doen, zonder gevoel en lekker snel de deur weer uit.

Aju
 
Laatst bewerkt:
Zoals sommige mensen genoeg hebben aan "muzak" - de doorsnee liftmuziekjes - voor de oren, zo zullen er ook zijn die echt simpelweg geld geven voor puur pijpen-neuken. Daar is denk ik niets mis mee. Ik kijk er niet op neer, ieder het zijne/hare.

Anderen geven een afgesproken bedrag voor de tijd van de dvp en het is dan aan allebei om er wat moois van te maken, met, als de klik er is, oprechte tederheid, hartelijkheid, vriendelijkheid, opwindend spel, bevrediging waarna allebei met plezier elkaar weer gedag zeggen zonder complicaties die je met een buitenechtelijke affaire kan hebben.
 
Zoals sommige mensen genoeg hebben aan "muzak" - de doorsnee liftmuziekjes - voor de oren, zo zullen er ook zijn die echt simpelweg geld geven voor puur pijpen-neuken. Daar is denk ik niets mis mee. Ik kijk er niet op neer, ieder het zijne/hare.

Anderen geven een afgesproken bedrag voor de tijd van de dvp en het is dan aan allebei om er wat moois van te maken, met, als de klik er is, oprechte tederheid, hartelijkheid, vriendelijkheid, opwindend spel, bevrediging waarna allebei met plezier elkaar weer gedag zeggen zonder complicaties die je met een buitenechtelijke affaire kan hebben.
Precies!
En, terwijl groep twee zichtbaar wel geniet van z'n gemaakte keuzes, zitten er in groep één blijkbaar nogal wat individuen die het nodig achten om de andere groep keer-op-keer te blijven bekritiseren... Misschien toch wat onverwerkte frustraties?
 
Precies!
En, terwijl groep twee zichtbaar wel geniet van z'n gemaakte keuzes, zitten er in groep één blijkbaar nogal wat individuen die het nodig achten om de andere groep keer-op-keer te blijven bekritiseren... Misschien toch wat onverwerkte frustraties?
Weet ik wel zeker 😅
 
Vanmiddag ben ik bij Layla geweest. Ze is een prachtige vrouw met een wonderschone persoonlijkheid. Na een warm welkom en een hete douche was er nauwelijks tijd voor een goed gesprek en bleek 56 minuten later dat het uur voor ons te kort was. Als je haar hebt meegemaakt, wil je waarschijnlijk nooit meer iets anders. Ik hoop snel op een vervolg - herhalingsgevaar is zeer hoog want deze dame is fantastisch.
wilde al zo graag bij layla langs maar kan waarschijnlijk volgende week pas ....
en telkens van die lovende recensies

Moet wachten maar word lastig 🙈
 
Lees nu pas het mooie verhaal van Layla en ik vind haar een topper! Natuurlijk heeft een DVP het recht om te genieten van een heerlijke neukpartij. DVP's die laten merken dat ze het fijn vinden zijn de echte toppers. Ik sloof me altijd enorm uit om het de dame naar de zin te maken en dat windt me dan weer enorm op. Dus een typische win/win situatie....
 
Lees nu pas het mooie verhaal van Layla en ik vind haar een topper! Natuurlijk heeft een DVP het recht om te genieten van een heerlijke neukpartij. DVP's die laten merken dat ze het fijn vinden zijn de echte toppers. Ik sloof me altijd enorm uit om het de dame naar de zin te maken en dat windt me dan weer enorm op. Dus een typische win/win situatie....
Ik kan het niet beter uitleggen.
Als je dit werk met tegenzin doet gaat er iets mis.
Hoe kan je genot geven zonder zelf te genieten?
Lastig niet...?

*geniet met volle teugen*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan