Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
.......Bij ons afscheid lacht hij en fluistert, "Ik kwam voor seks, maar wat wij net deden was de liefde bedrijven.."
Ik zal niet ontkennen dat ik hetzelfde gevoel had. Welliswaar was insteek wat anders dan de wens van de "lange man met zwart haar".'

Layla heeft mij meegenomen in een tantra sessie.
1 uur is eigenlijk te kort. Maar wat een passie en liefde heeft zij gegeven.
Dankjewel Layla.

Voor de criticasters; jullie aannames en veronderstellingen zijn onjuist imo.
 
Ik zal niet ontkennen dat ik hetzelfde gevoel had. Welliswaar was insteek wat anders dan de wens van de "lange man met zwart haar".'

Layla heeft mij meegenomen in een tantra sessie.
1 uur is eigenlijk te kort. Maar wat een passie en liefde heeft zij gegeven.
Dankjewel Layla.

Voor de criticasters; jullie aannames en veronderstellingen zijn onjuist imo.
Heerlijk toch🥰🥰 Je was ook heel lief voor mij en stond ervoor open om te leren (luisteren naar je hart, je ademhaling, je eigen wens naar vertragen).
Vanaf dat punt vertrek je naar een intiem samenzijn van wederzijds respect en..
liefde.
Liefde is in mijn ogen vrij om te delen met iedereen. Het maakt het leven een stuk mooier.

Kus❤️💋
 
Jullie recensies hebben zoveel mannen alsook stelletjes benieuwd gemaakt naar mijn intenties en werkwijze.
Dat ik nu de meeste recensies in Zuid Holland heb.

Een oprecht bedankje daarvoor.
Ying Yang
Zonder donker geen licht...

En de grootste dank alsook liefde naar al deze stelletjes en heren die samen met mij genoten hebben van vertragen, genot en een warm bad van liefdevolle genegenheid en liefkozing 🥰🥰❤️❤️💋💋

❤️
Layla
stuur even een dm om mij te volgen ✌🏽

 
Laatst bewerkt:
...... En opgeladen, verrijkt , gegroeid, en zo kan ik wel ff doorgaan 😇
Als we het over dezelfde lozing hebben dan ben ik juist ontladen en groeit er niks meer, eerder het tegenovergestelde 😁

Ik heb alleen onlangs wel weer ervaren dat mijn grote O nogal bijzonder is in vergelijking met andere mannen. 😳
 
Lurkertje, liefde geven is mooi, maar je moet het ook kunnen/durven/willen ontvangen, anders houdt het gauw op. (Note to self: dat geldt ook voor mij...)
Oh, maar dat ik geef wil niet zeggen dat ik niet in staat ben om te ontvangen hoor. Het probleem is eerder het mezelf lief hebben ...
@ForumLurker Zeker wel ....
Je bent op de goede weg. 😄
[Serieus] Voor mij heeft wederzijdse genegenheid /liefde een langere houdbaarheid en meer voldoening dan een zaadlozing. [/serieus]
Helemaal eens met je serieuze opmerking. Heb al vaak verteld dat ik niet eens zo zeer voor de seks ga en nog minder mijn zaadlozing. Geregeld al bij dames vertrokken met een big smile zonder zelf de big O te hebben gehad. Het zit 'm voor mij echt in andere dingen. En misschien ben ik teveel een pleaser om op het punt van Krekel terug te komen, maar dat is wel mijn lichtpunt en richtpunt om zelf een geluksmoment te hebben.
 
@Krekel @vlex Gedeelde smart, altijd op een rare manier toch fijn om te horen dat je niet de enige bent die daarmee worstelt vind ik. 😊

Nog even en dan mag Layla, ijs en weder dienende, weer helpen om mij wat beter in mijn velletje te krijgen. Pwoah, aftellen en zo veel zin in. 😊
Mijn lieve TeddyBeer🥰🥰❤️🥰🥰

Stapje voor stapje, ik loop naast je❤️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan