Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoef niks te bewijzen aan niemand eigenlijk 🙏🏽
Ik bied een handreiking. Ik heb gevoelens als mens, als vrouw en ik weet dat sommige worstelen.
Moet ik dan de andere kant op kijken en alleen seks aanbieden terwijl ik de hunkering naar verbinding zie?

Nee zo ben ik geenzins.

Wanneer we groeien en de wonden kunnen dichten, hebben ze mij wellicht nooit meer nodig als dvp, maar dat was ook nooit het doel...
Liefde geven was het doel

Ps ik denk ik niet in hokjes weet je nog. Iedereen kampt ergens mee. We zijn uiteindelijk maar mens.
En zo versmelten empress layla en psycholoog layla tot een hoogtepunt van liefde en empathie. Ik bewonder je stijl @empresslayla ❤️
 
Binnenkort een meet en greet doen?
Kunnen we het ook over dit onderwerp hebben❤️

Ik heb een heerlijke plek midden in een grote tuin waar we ons zouden kunnen terug trekken en waar ik waardevolle tips kan geven. En knuffelen natuurlijk🥰
Een Tuin der Lusten en Lasten 😘
 
Niet lullig bedoeld, maar wordt dit dan een soort van healing sessie?

En niet vragen of ik ook kom want ik ben helaas verhinderd
Ja, soort van. Het is natuurlijk niet zo dat je in één keer al je wonden heelt, maar erkenning, herkenning en een liefdevolle omgeving waarin je je vrij voelt en het vertrouwen krijgt om je pijn bespreekbaar te maken helpen wel misschien.
 
Laatst bewerkt:
Niet lullig bedoeld, maar wordt dit dan een soort van healing sessie?

En niet vragen of ik ook kom want ik ben helaas verhinderd
Ik weet niet wat Layla voor ogen heeft, maar ze is een healer, dus zoiets verwacht ik wel.
En hoe kun je weten dat je verhinderd bent als er nog geen datum is vastgelegd? 😜 (Niet lullig bedoeld)
 
In de jaren '80 was er op een gegeven moment een opkomst van 'mannenpraatgroepen' waar door velen schamper over werd gedaan maar waar een aantal mannen toch veel aan had en waar van alles kon worden gedeeld en besproken zonder stoere 'voetbal international' stijl sexisme.
Misschien wordt het een nieuw fenomeen, een klein groepje mannen met een bijzondere vrouw en dan zien wat er wordt uitgewisseld, op respectvolle wijze zonder 'gangbang' neigingen.
Ik lees graag hoe het is gegaan.
 
Jullie maken onderdeel uit van een groot project, wisten jullie dat niet? :)
Ik dit geval en bij deze dames ben ik een gewillig proefkonijn hoor. 😁
Dan heb je belle ook nog 😉
Jaaa, helaas nog nooit ontmoet, maar ook wel een dame die mijn interesse heeft. Pff, toch een type ...
 
In de jaren '80 was er op een gegeven moment een opkomst van 'mannenpraatgroepen' waar door velen schamper over werd gedaan maar waar een aantal mannen toch veel aan had en waar van alles kon worden gedeeld en besproken zonder stoere 'voetbal international' stijl sexisme.
Misschien wordt het een nieuw fenomeen, een klein groepje mannen met een bijzondere vrouw en dan zien wat er wordt uitgewisseld, op respectvolle wijze zonder 'gangbang' neigingen.
Ik lees graag hoe het is gegaan.
Slaat de spijker op de kop. Heeft verder niks met seks of mogelijke gangbang te maken..Like 0%

Dat doe ik wel ✌🏽 maar niet op die dag.
Wordt ook niet super zweverig (wat ik ook goed kan lol), meer kennismaking. Ik deel ook wie ik ben, de aanwezigen kunnen delen wie zij zijn. Een plek voor erkenning en verdieping.

Knuffelen zal er wel bij zijn🥰❤️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan