Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Empress Layla
Ik meld me graag aan voor het tuin uhm dinges. Wil met alle liefde delen hoe ik mijn depressie en angststoornis ervaren heb, wat het nog altijd met mij doet, hoe het zover gekomen is, maar ook wat ik doe om er uit te klimmen en hoe ik ermee leer om te gaan.

Ieders verhaal is anders, maar ik vind het mooi als ik iets op dat gebied met een ander kan delen waardoor die persoon zich gesterkt, minder alleen en minder raar gaat voelen.

Ik geloof wat dat betreft echt dat het horen van verhalen van anderen je kunnen helpen, dus indien serieus doe ik mee.
 
Het is wel leuk initiatief Layla, maar zo geef je toch indirect wel aan dat je een deel van de wandelaars onder deze groep schaart.
Bevestiging voor de heren Alpha-manwandelaars.
Boeit me niks. Ik val onder de groep die zij noemt. Dan maar geen alpha mannetje, maar gelukkig wel eentje die aan zichzelf durft te werken en zijn gevoel niet verstopt.
 
Het is wel leuk initiatief Layla, maar zo geef je toch indirect wel aan dat je een deel van de wandelaars onder deze groep schaart.
Bevestiging voor de heren Alpha-manwandelaars.
Ik hoef niks te bewijzen aan niemand eigenlijk 🙏🏽
Ik bied een handreiking. Ik heb gevoelens als mens, als vrouw en ik weet dat sommige worstelen.
Moet ik dan de andere kant op kijken en alleen seks aanbieden terwijl ik de hunkering naar verbinding zie?

Nee zo ben ik geenzins.

Wanneer we groeien en de wonden kunnen dichten, hebben ze mij wellicht nooit meer nodig als dvp, maar dat was ook nooit het doel...
Liefde geven was het doel

Ps ik denk ik niet in hokjes weet je nog. Iedereen kampt ergens mee. We zijn uiteindelijk maar mens.
 
Laatst bewerkt:
@Empress Layla
Ik meld me graag aan voor het tuin uhm dinges. Wil met alle liefde delen hoe ik mijn depressie en angststoornis ervaren heb, wat het nog altijd met mij doet, hoe het zover gekomen is, maar ook wat ik doe om er uit te klimmen en hoe ik ermee leer om te gaan.

Ieders verhaal is anders, maar ik vind het mooi als ik iets op dat gebied met een ander kan delen waardoor die persoon zich gesterkt, minder alleen en minder raar gaat voelen.

Ik geloof wat dat betreft echt dat het horen van verhalen van anderen je kunnen helpen, dus indien serieus doe ik mee.
Ja zeker ik meen het echt🥰
 
Het is wel leuk initiatief Layla, maar zo geef je toch indirect wel aan dat je een deel van de wandelaars onder deze groep schaart.
Bevestiging voor de heren Alpha-manwandelaars.

Aangezien een deel van de wereldpopulatie wandelaars zijn, zal dus ook een deel van wandelaars in deze groep vallen.

De referentie alpha mannetjes snap ik niet;

- alle positieve aspecten die jij mss linkt aan een Alpha man kan je ook spiegelen naar een minder positief aspect. Ik neem aan dat jij ook niet perfect bent en zo je eigen problemen hebt en daar niet blind voor bent.
- Ik heb nog een andere gedachte in de trend van "tegengeluid"; niet iedereen past bij iedereen. Mij zie je niet in darkroom of SM kelder of kruipend en laarzen likkend (er zijn tenslotte ook alpha mannetjes die hier wel voor te vinden zijn).

Niet iedere paar schoenen passen mij ook niet, maar ik loop wel lekkerder met een schoen die mij past.

Denk ook niet dat wij een stelletje kneuzen of hulpbehoevende softies zijn.
"niets is wat het lijkt"
Oordeel niet te snel ! Ook al lijkt dat de hedendaagse trend te zijn.

Fijn weekend
 
Ik moest aan de gesprekken hier denken toen ik dit vanmiddag las in De Volkskrant van vandaag (in een lang artikel):

"Wat gebeurde er met u?
'Tijdens de operatie ben ik buiten mijn lichaam getreden. Ik werd er volledig uit gekatapulteerd en kwam terecht in een andere dimensie zonder tijd en plaats. Ik voelde me een druppeltje in een oceaan en ging op in een groter geheel, waarin alles met elkaar was verbonden. Het was een ervaring van eenheid. Dus ik was ook de boom die daar staat, maar ook ieder ander. Ik ervoer dat het een illusie is te denken dat we van elkaar afgescheiden zijn. Via ons bewustzijn zijn we veel meer met elkaar verbonden dan we doorhebben. Ik ervoer dat ons ego een illusie is.

'Ook was ik vervuld van een euforisch gevoel van liefde. Het voelde als een goddelijke ervaring, maar dan zonder een opperwezen of dogma's. Het goddelijke was overal, ook in mijzelf. Als een innerlijke bron. Die heeft iedereen, denk ik. Ik realiseerde me ten diepste hoe bijzonder het is dat je een tijdje mens mag zijn. Door de oneindigheid van tijd en ruimte ervoer ik hoe klein een mensenleven is. En ik voelde me dankbaar voor het feit dat ik bestond.'"
 
Oordelen probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Maar er zijn discussies geweest in andere topics die hebben geleid tot verdwijnen van mede forumleden.
Gaan we hier niet doen , gaat over de liefde.
LIEFDE BEDRIJVEN.
Omdat ik Layla nog niet heb bezocht benader ik alles wat nuchterder. Dat past ook bij mijn persoon.
Mijn moeder zei vroeger altijd " Mensen vallen altijd een keer tegen vroeger of later"
Klinkt wat sceptisch , maar ik ben het nooit vergeten.
 
@Knipoog
Goed dat je dit schrijft; ik was ook redelijk sceptisch en balanceerde ook tussen gaan en niet gaan.
Ben een tamelijk nuchter persoon (ook al lijkt het in het draadje wellicht anders) en neem de recentie's ook niet klakkeloos voor waar aan; 5 sterren van jantje zijn niet mijn vijf sterren en dat zeg ik uit ervaring.
En natuurlijk heeft je moeder gelijk ; dat moet je als wetenschap meenemen maar dit moet geen rem worden. Wij leven al met beperkingen genoeg. Go4IT
 
Laatst bewerkt:
@Knipoog
Goed dat je dit schrijft; ik was ook redelijk sceptisch en balanceerde ook tussen gaan en niet gaan.
Ben een tamelijk nuchter persoon (ook al lijkt het in het draadje wellicht anders) en neem de recentie's ook niet klakkeloos voor waar aan; 5 sterren van jantje zijn niet mijn vijf sterren en dat zeg ik uit ervaring.
En natuurlijk heeft je moeder gelijk, maar dat moet je als wetenschap meenemen maar dit moet geen rem worden. Wij leven al met beperkingen genoeg. Go4IT
Alsnog kreeg ik 5 sterren van jou duper dankbaar echt🥰🥰🥰❤️

Zeker. En als je in staat bent zo iemand te omarmen juist op het moment dat hij/zij 'tegenvalt' dan kom je heel ver.
Wauw dit is zoooo prachtig naar de kern
Omdat ik Layla nog niet heb bezocht benader ik alles wat nuchterder.
Mijn moeder zei vroeger altijd " Mensen vallen altijd een keer tegen vroeger of later"
Klinkt wat sceptisch , maar ik ben het nooit vergeten.
Ik zeg ook nergens perfect te zijn he.
Wat ik graag overbreng is onze menselijkheid.
Zelf wilde ik ook heel graag ervaren hoe deze wereld is, met de persoon die ik ben. Hooggevoelig, niet vd platte ongevoeligheid, gewoon echt in het moment zijn. Mezelf laten verrassen, verbinding maken.
Maar als je altijd jezelf bent kan je ook niet door de mand vallen.
Natuurlijk kan je tegenvallen, ook dat is menselijk. Ik ben heus niet 24/7 mooi opgemaakt of netjes aangekleed oid. Ik sta nu ook in joggingpak boodschappen te doen, bril op lol.
En als er onrecht is tegen minderheden, waartoe ik zelf behoor, ben ik ook niet altijd aardig. Ik geef mijn grenzen altijd aan, soms hard omdat het moet.

5 Sterren of wat dan ook is een mooie bevestiging, maar betekent nog steeds niet dat ik voor iedereen ben, betekend nog steeds niet dat ik naast mijn schoenen loop.
Maar ik ben zeker dankbaar. Het is een teken van waardering.

Bij mij mogen mensen, mens zijn, niet perfect, gewoon zichzelf is goed genoeg.

Ps nu ga ik dus echt aan die break beginnen. Aju
 
Boeit me niks. Ik val onder de groep die zij noemt. Dan maar geen alpha mannetje, maar gelukkig wel eentje die aan zichzelf durft te werken en zijn gevoel niet verstopt.
Ik ben ook geen alpha mannetje. En ik heb aan mezelf gewerkt.
Gestopt met roken nu al 3 weken. En ook zaken anders gaan bekijken. Voel mij daar door een pak beter in mijn vel😌. En ik weet het kan nog beter.
 
Eerst de homo benadering, dan de macho benadering. Die zijn beide even afschrikwekkend.
Als je een alpha mannetje bent wel waarschijnlijk, want die willen vaak graag hun hetero zijn bevestigd zien. Ik ben in mijn leven al een paar keer benaderd door mannen die wel iets in mij zagen. Ik vond het alleen maar een compliment en totaal niet afschrikwekkend. Maar die waren verder ook niet opdringerig en na ze heel vriendelijk bedankt te hebben voor hun interesse, maar dat ik niet in hun kamp zat, was het ook gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan