Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik weet niet waarom ik iets heb met deze dame ?
Eerste house plaat die doorbrak. Sensationeel. Nog steeds fascinerend om naar te luisteren. Ik heb later de filmpjes terug gekeken toen ze op bezoek was bij Sjef van Oekel in van Oekels Discohoek. Zoek maar op youtube. Ik heb het nooit bewust meegekregen maar later ontdekt. Is altijd leuk ook oude muziek nog ontdekken. Super goede zangeres was ze. Ook actrice maar wat minder.
 
Voor mij was het destijds Disco maar...
Pas geleden kwam ik een dame tegen die toch wel in de categorie look-a-like zat en nog mooi kon zingen ook.😍

Zou mooi zijn als ik haar eerdaags weer tegen het lijf loop en dan samen een re-make van dit nummer maken 🤣🤣🤣
Heeeerlijk lijkt mij dat "aaahhhhhhhh" #kreun
❤️‍🩹😄😄😄🥰🥰🥰🥰
Iemand die kan vertellen hoe ik aan Brylcreem kom en zo''n bril? Svp tips per PM.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik jullie even bedanken voor het appreciëren van mijn lichaam🤲🏽❤️🤲🏽
Mijn ogen, mijn lippen, mijn kleine borsten, mijn handen, mijn nek, mijn rug, buik, poesje, kontje en benen..zelfs de voeten waarop ik loop zijn vandaag weer verheerlijkt...
Dank

Alsook, bedankt dat ik elk plekje van jou mocht aanraken en proeven...
Geen klanten, maar minnaars en vriendjes 💋❤️💋❤️
Layla

Screenshot_20221103_202650_Instagram.jpg
 
Als we het dan toch over muziek hebben is het bijzonder dat dit nummer nog niet aan de orde is geweest: Layla. Of ik moet gemist hebben dat er gepost is, excuus in dat geval.

Zowel de uitvoering van Derek and the Dominos als de latere akoestische versie van Eric Clapton vind ik prachtig.
Derek and the Domino's
Eric Clapton
Beide versies vind ik passen bij Layla, zowel de opzwepende kant van Derek & The Domino's als de gevoelige akoestische kant.
Het nummer is geïnspireerd op een verhaal over de Perzische Layla, die wordt aanbeden door Majnun. Deze Majnun wordt waanzinnig over het feit dat hij de onbereikbare Layla nooit lief zou kunnen hebben. Gelukkig heb ik Layla inmiddels wel mogen ontmoeten 🥰😘
 
Laatst bewerkt:
Mag ik jullie even bedanken voor het appreciëren van mijn lichaam🤲🏽❤️🤲🏽
Mijn ogen, mijn lippen, mijn kleine borsten, mijn handen, mijn nek, mijn rug, buik, poesje, kontje en benen..zelfs de voeten waarop ik loop zijn vandaag weer verheerlijkt...
Dank

Alsook, bedankt dat ik elk plekje van jou mocht aanraken en proeven...
Geen klanten, maar minnaars en vriendjes 💋❤️💋❤️
Layla

Bekijk bijlage 71831

Kleine borstjes verdienen ook aandacht.
Goed kontje met mooie kleine borstjes is het beste.
 
Vragen:

Inbox is weer ontploft 🤪🤪
Gaat mij niet lukken heren om hele lange dms te beantwoorden😅

Maar, als je een korte vraag hebt, stel deze dan even hier en tagg mij, want ik ben best vaak online en dan kunnen anderen het antwoord ook lezen. Win win.

1 Van meest bijzondere berichten die ik vaak krijg is, dat ik in gedachten rondspook...
Ik geloof dat dit hiermee te maken heeft🥰
Welterusten
Screenshot_20221103_115514_Instagram.jpg
 
Als we het dan toch over muziek hebben is het bijzonder dat dit nummer nog niet aan de orde is geweest: Layla. Of ik moet gemist hebben dat er gepost is, excuus in dat geval.

Zowel de uitvoering van Derek and the Dominos als de latere akoestische versie van Cat Stevens vind ik prachtig.
Derek and the Domino's
Cat Stevens
Beide versies vind ik passen bij Layla, zowel de opzwepende kant van Derek & The Domino's als de gevoelige akoestische kant.
Het nummer is geïnspireerd op een verhaal over de Perzische Layla, die wordt aanbeden door Majnun. Deze Majnun wordt waanzinnig over het feit dat hij de onbereikbare Layla nooit lief zou kunnen hebben. Gelukkig heb ik Layla inmiddels wel mogen ontmoeten 🥰😘
Je haalt Cat Stevens door elkaar met Eric Clapton. Das beroemde acoustike stuk is van de laatste, en daar leidt ook jouw link naartoe.
 
Laatst bewerkt:
Het nummer is geïnspireerd op een verhaal over de Perzische Layla, die wordt aanbeden door Majnun. Deze Majnun wordt waanzinnig over het feit dat hij de onbereikbare Layla nooit lief zou kunnen hebben.

Majnum klinkt wel greunings .....
Houzo dattan m'njong?
 
Het nummer is geïnspireerd op een verhaal over de Perzische Layla, die wordt aanbeden door Majnun. Deze Majnun wordt waanzinnig over het feit dat hij de onbereikbare Layla nooit lief zou kunnen hebben.

Majnum klinkt wel greunings .....

Gronings, of hoe wij het zeggen Grunnings.

Majnun liekt meer op Fryske toal din Grunnings
 
1667550078708.png

Is dit wat voor jullie @Empress Layla , kan @Ernie tenminste kiezen tussen thee en cacao i.p.v. koffie.
🤣🍵
Prima omgeving om een nuchtere en rustige groninger naar een gepassioneerde staat te begeleiden.

Oin poei is staarker as tien peerd'n!
N minsk is gain eerappel.

( ik kan in dat opzicht ook wel een groninger zijn. #mooivolk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan