Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Layla , zoals jij het beschrijft is geweldig 😊
Ik heb zelf enige tijd terug een dame leren kennen die nog nooit een paydate gedaan had.
De eerste keer was zij zenuwachtig as hell , niet verwonderlijk uiteraard.
Ik had het gewoon gezellig voor haar gemaakt , lekker wijntje , relaxed een muziekje op de achtergrond.
Eerst elkaar maar eens leren kennen , ik ben gewoon mezelf , open , spontaan , niets moet , alles mag.
Langzaam aan zakte haar nervositeit , ze voelde zich gewaardeerd , en meer relaxed.
Na een hele poos toch gezellig samen naar boven , had al wat sfeer gemaakt , leuke zachte verlichting , muziekje er bij , gezellig dus 😊
Ik kleed mijzelf altijd gewoon uit , heb net van tevoren gedoucht , en geschoren uiteraard.
Onwennig als zij was , toch maar haar kleding uit gedaan , zelf.
Wat daarna volgde was liefde bedrijven , geheel op ieders gevoel , en wat vind je allebij fijn om te doen.
Inmiddels is zij al veel vaker bij mij geweest , en ze vind het heerlijk.
Ik zorg dat ik ze in een schoon net huis ontvang , ik zet de puntjes qua schoonmaken nog eens extra op de i als zij komt , en dat word gewaardeerd , je doet extra je best met zo een dame.
We zien elkaar ook meer als vrienden van elkaar , met benefits.
Tijd word nooit naar gekeken , gezelligheid en ontspannen met elkaar om gaan.
En het genot wederzijds is geweldig , durf te zeggen , zeldzaam zelfs.
Mooiste van mijn verhaal is , ik ben 61 , zij is 37 , en bekend eerlijk dat zij zich bij mij gewaardeerd en relaxed voelt , geeft een extra fijn gevoel vinden we zelfs allebeide.
Kijk al weer uit naar onze volgende date 🤗
 
Layla , zoals jij het beschrijft is geweldig 😊
Ik heb zelf enige tijd terug een dame leren kennen die nog nooit een paydate gedaan had.
De eerste keer was zij zenuwachtig as hell , niet verwonderlijk uiteraard.
Ik had het gewoon gezellig voor haar gemaakt , lekker wijntje , relaxed een muziekje op de achtergrond.
Eerst elkaar maar eens leren kennen , ik ben gewoon mezelf , open , spontaan , niets moet , alles mag.
Langzaam aan zakte haar nervositeit , ze voelde zich gewaardeerd , en meer relaxed.
Na een hele poos toch gezellig samen naar boven , had al wat sfeer gemaakt , leuke zachte verlichting , muziekje er bij , gezellig dus 😊
Ik kleed mijzelf altijd gewoon uit , heb net van tevoren gedoucht , en geschoren uiteraard.
Onwennig als zij was , toch maar haar kleding uit gedaan , zelf.
Wat daarna volgde was liefde bedrijven , geheel op ieders gevoel , en wat vind je allebij fijn om te doen.
Inmiddels is zij al veel vaker bij mij geweest , en ze vind het heerlijk.
Ik zorg dat ik ze in een schoon net huis ontvang , ik zet de puntjes qua schoonmaken nog eens extra op de i als zij komt , en dat word gewaardeerd , je doet extra je best met zo een dame.
We zien elkaar ook meer als vrienden van elkaar , met benefits.
Tijd word nooit naar gekeken , gezelligheid en ontspannen met elkaar om gaan.
En het genot wederzijds is geweldig , durf te zeggen , zeldzaam zelfs.
Mooiste van mijn verhaal is , ik ben 61 , zij is 37 , en bekend eerlijk dat zij zich bij mij gewaardeerd en relaxed voelt , geeft een extra fijn gevoel vinden we zelfs allebeide.
Kijk al weer uit naar onze volgende date 🤗
Zo dus, dat zijn de dates die bijblijven. 👍

Kon het zelf geschreven hebben, alleen dame/dames zijn (iets) jonger. 😉
 
Tsjaa Ik

Wat daarna volgde was liefde bedrijven , geheel op ieders gevoel , en wat vind je allebij fijn om te doen.
Inmiddels is zij al veel vaker bij mij geweest , en ze vind het heerlijk.

Tijd word nooit naar gekeken , gezelligheid en ontspannen met elkaar om gaan.
En het genot wederzijds is geweldig , durf te zeggen , zeldzaam zelfs.
Mooiste van mijn verhaal is , ik ben 61 , zij is 37 , en bekend eerlijk dat zij zich bij mij gewaardeerd en relaxed voelt , geeft een extra fijn gevoel vinden we zelfs allebeide.
Kijk al weer uit naar onze volgende date 🤗
Hulde🥳🥳🥳
Prachtig verwoord en wat een heerlijke ervaring. Zo ver kan wederzijds respect en liefdevolle bejegening je brengen 🥰🥰❤️❤️

Dit is precies wat ik zeg tegen mijn single 50 plus minnaars: Je hebt mij eigenlijk niet nodig 🤫🤫
Die rust in het leven zelf, bekwaamheid in het lichaam van een dame, de aandacht en bewondering die jullie over het algemeen hebben voor een jongere dame (35 plus vind ik een mooie leeftijd als je iets serieus en blijvend zou willen), maakt dat je een serieuze kandidaat bent...

Ik ben niet op zoek, maar wis jezelf zeker niet uit om een mooie vrouw te ontmoeten❤️
 
Ik probeer te leren om mezelf niet meer uit te wissen, maar het vermaledijde gummetje is vaak toch nog sterker dan mijn zelfvertrouwen.
 
Ik probeer te leren om mezelf niet meer uit te wissen, maar het vermaledijde gummetje is vaak toch nog sterker dan mijn zelfvertrouwen.
Knap gezegd man dat komt allemaal goed. Kijk maar naar mij ik ben zaken anders beginnen bekijken. Ik ben ook gestopt met roken. Ik neem meer tijd voor mezelf vroeger zette ik me steeds op de achtergrond maar een fantastische dame heeft mijn ogen doen opengaan. Resultaat voel me een pak beter in mijn vel 😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan