Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk bijlage 75565
Beter kon dit niet beschreven worden en erna de opstanding haha
Is het toch nog een leerzame dag geworden voor sommigen. 😉

Ik zie ook vrij letterlijk sterretjes op het moment van klaarkomen als ik met een dame ben. Alles in mijn lijf begint totaal spastisch te doen. Dat gevoel duurt vaak een paar minuten. Heerlijk totaal van de wereld gevoel, maar ook wat pijnlijk door het samenspannen van allerlei spieren om de beurt in mijn lijf. Voor de buitenwereld kan het er uit zien alsof ik een epileptische aanval of hartaanval krijg, maar het is echt volmaakte bliss, alles tintelt en is super gevoelig, waarna ik nog een tijd niet aanwezig ben. Een klein beetje dood. Heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
Is het toch nog een leerzame dag geworden voor sommigen. 😉

Ik zie ook vrij letterlijk sterretjes op het moment van klaarkomen als ik met een dame ben. Alles in mijn lijf begint totaal spastisch te doen. Dat gevoel duurt vaak een paar minuten. Heerlijk totaal van de wereld gevoel, maar ook wat pijnlijk door het samenspannen van allerlei spieren om de beurt in mijn lijf. Voor de buitenwereld kan het er uit zien alsof ik een epileptische aanval of hartaanval krijg, maar het is echt volmaakte bliss, alles tintelt en is super gevoelig, waarna ik nog een tijd niet aanwezig ben. Een klein beetje dood. Heerlijk.
Love it. Herkenbaar🥰
 
Is het toch nog een leerzame dag geworden voor sommigen. 😉

Ik zie ook vrij letterlijk sterretjes op het moment van klaarkomen als ik met een dame ben. Alles in mijn lijf begint totaal spastisch te doen. Dat gevoel duurt vaak een paar minuten. Heerlijk totaal van de wereld gevoel, maar ook wat pijnlijk door het samenspannen van allerlei spieren om de beurt in mijn lijf. Voor de buitenwereld kan het er uit zien alsof ik een epileptische aanval of hartaanval krijg, maar het is echt volmaakte bliss, alles tintelt en is super gevoelig, waarna ik nog een tijd niet aanwezig ben. Een klein beetje dood. Heerlijk.
Dat 'schokkend klaarkomen'... dan moet je echt wel in een goede vibe zitten. Gebeurt echt niet bij iedere partner.
Maar... als het wél gebeurd... OMG!
 
"Liefde bedrijven"

Het citaat van mijn klant delen: "Liefde bedrijven", deed in september heel wat stof opwaaien...

Want als prostituee hoor je een betaalde dienst te leveren, die verder niks emotioneels te betekenen heeft.
Althans dat was wat mij opviel in de manier waarop sekswerk wordt ontvangen en beleefd.
Ik leerde dat aandacht schenken aan de klant en knuffelen een "girlfriend experience" heette. Iets wat ik van nature doe, omdat dit de enige manier voor mij is om een fijne seks beleving te geven en te ontvangen.

Nu, pas 3 maanden later, weet ik nog steeds niet wat de ongeschreven regeltjes zijn en hoe alles allemaal heet.
Ook zal ik niet meer zeggen dat je bij mij een gfe krijgt. Je krijgt gewoon een Layla experience en die is voor iedereen anders, maar altijd echt. En soms heel verwarrend, ook voor mij.
Want het kan zomaar dat je het gevoel krijgt dat je verliefd bent, vreemd gaat of gewoon het gevoel hebt dat je padje af bent.

Extase...Als je zozeer de vrijheid kan ervaren dat je niks hoeft te bewijzen, dat je gewoon alles los mag laten en gezien wordt, begeerd wordt, als je dit zowel ziet als voelt...Dan kom je vanzelf in die extase.
En dat kan eng zijn. Soms heeft een man dat zelfs nog nooit beleefd. En dan uitgerekend bij mij, de prostituee, de betaalde dienst, komt hij in dit pure gelukzalige gevoel...
Verwarring alom. Vooral omdat het altijd duidelijk is dat ook ik, in die extase zit, het initieer en uitnodig.

Afgelopen week vroeg 1 van mijn vriendjes: "Layla hoe kan je er zo diep ingaan met je gevoel als het werk is?"
Ik antwoorde: "Het klinkt misschien gek, maar juist omdat het werk is en vastomlijnd is dat jij straks naar huis gaat en ik ook en we verder geen verantwoordelijkheid tegenover elkaar hebben...Juist daarom kan ik zo diep met je gaan. Omdat ik weet dat we elkaar nooit zullen kwetsen, kan ik mijzelf in dit moment helemaal open stellen en laten gaan."

Ik ben een sekswerker, dat klopt. Hier tegenover staat een bedrag, dit klopt ook. Maar wat ik geef is intimiteit, voelen, zien en ervaren dat je begeerd wordt.
Daarvoor krijg ik in dezelfde mate intimiteit en begeerte terug.
Hierom kan ik niet elke week 10 nieuwe mannen ontvangen, want ik werk met gevoel en wil iemand leren kennen.
Ook ga ik ervan uit dat een vriendje niet onuitputbaar gek op mij blijft. Er is altijd de mogelijkheid dat mijn vriendje een andere dame gaat bezoeken of dat het vlammetje tussen ons dooft. En dan komt er weer ruimte voor een nieuwe ontmoeting.

Tot nu toe is er geen jaloezie en dat hoeft ook niet, want mijn mannen weten dat ik van niemand ben dan mijzelf en mijzelf geef aan wie ik zelf wil.
Poly amore is volgens mij helemaal niet zo vreemd als we wellicht willen geloven..

Heel mooi weekend gewenst!
💋

Empress Layla

Screenshot_20221031_213328_Instagram.jpg
 
"Liefde bedrijven"

Het citaat van mijn klant delen: "Liefde bedrijven", deed in september heel wat stof opwaaien...

Want als prostituee hoor je een betaalde dienst te leveren, die verder niks emotioneels te betekenen heeft.
Althans dat was wat mij opviel in de manier waarop sekswerk wordt ontvangen en beleefd.
Ik leerde dat aandacht schenken aan de klant en knuffelen een "girlfriend experience" heette. Iets wat ik van nature doe, omdat dit de enige manier voor mij is om een fijne seks beleving te geven en te ontvangen.

Nu, pas 3 maanden later, weet ik nog steeds niet wat de ongeschreven regeltjes zijn en hoe alles allemaal heet.
Ook zal ik niet meer zeggen dat je bij mij een gfe krijgt. Je krijgt gewoon een Layla experience en die is voor iedereen anders, maar altijd echt. En soms heel verwarrend, ook voor mij.
Want het kan zomaar dat je het gevoel krijgt dat je verliefd bent, vreemd gaat of gewoon het gevoel hebt dat je padje af bent.

Extase...Als je zozeer de vrijheid kan ervaren dat je niks hoeft te bewijzen, dat je gewoon alles los mag laten en gezien wordt, begeerd wordt, als je dit zowel ziet als voelt...Dan kom je vanzelf in die extase.
En dat kan eng zijn. Soms heeft een man dat zelfs nog nooit beleefd. En dan uitgerekend bij mij, de prostituee, de betaalde dienst, komt hij in dit pure gelukzalige gevoel...
Verwarring alom. Vooral omdat het altijd duidelijk is dat ook ik, in die extase zit, het initieer en uitnodig.

Afgelopen week vroeg 1 van mijn vriendjes: "Layla hoe kan je er zo diep ingaan met je gevoel als het werk is?"
Ik antwoorde: "Het klinkt misschien gek, maar juist omdat het werk is en vastomlijnd is dat jij straks naar huis gaat en ik ook en we verder geen verantwoordelijkheid tegenover elkaar hebben...Juist daarom kan ik zo diep met je gaan. Omdat ik weet dat we elkaar nooit zullen kwetsen, kan ik mijzelf in dit moment helemaal open stellen en laten gaan."

Ik ben een sekswerker, dat klopt. Hier tegenover staat een bedrag, dit klopt ook. Maar wat ik geef is intimiteit, voelen, zien en ervaren dat je begeerd wordt.
Daarvoor krijg ik in dezelfde mate intimiteit en begeerte terug.
Hierom kan ik niet elke week 10 nieuwe mannen ontvangen, want ik werk met gevoel en wil iemand leren kennen.
Ook ga ik ervan uit dat een vriendje niet onuitputbaar gek op mij blijft. Er is altijd de mogelijkheid dat mijn vriendje een andere dame gaat bezoeken of dat het vlammetje tussen ons dooft. En dan komt er weer ruimte voor een nieuwe ontmoeting.

Tot nu toe is er geen jaloezie en dat hoeft ook niet, want mijn mannen weten dat ik van niemand ben dan mijzelf en mijzelf geef aan wie ik zelf wil.
Poly amore is volgens mij helemaal niet zo vreemd als we wellicht willen geloven..

Heel mooi weekend gewenst!
💋

Empress Layla

Bekijk bijlage 75631
Ook een fijn weekend voor jou.
En jij geeft ons een top service op een afspraakje aan ieder van jou vriendjes. Tot gauw 🥰
 
"Liefde bedrijven"

Het citaat van mijn klant delen: "Liefde bedrijven", deed in september heel wat stof opwaaien...

Want als prostituee hoor je een betaalde dienst te leveren, die verder niks emotioneels te betekenen heeft.
Althans dat was wat mij opviel in de manier waarop sekswerk wordt ontvangen en beleefd.
Ik leerde dat aandacht schenken aan de klant en knuffelen een "girlfriend experience" heette. Iets wat ik van nature doe, omdat dit de enige manier voor mij is om een fijne seks beleving te geven en te ontvangen.

Nu, pas 3 maanden later, weet ik nog steeds niet wat de ongeschreven regeltjes zijn en hoe alles allemaal heet.
Ook zal ik niet meer zeggen dat je bij mij een gfe krijgt. Je krijgt gewoon een Layla experience en die is voor iedereen anders, maar altijd echt. En soms heel verwarrend, ook voor mij.
Want het kan zomaar dat je het gevoel krijgt dat je verliefd bent, vreemd gaat of gewoon het gevoel hebt dat je padje af bent.

Extase...Als je zozeer de vrijheid kan ervaren dat je niks hoeft te bewijzen, dat je gewoon alles los mag laten en gezien wordt, begeerd wordt, als je dit zowel ziet als voelt...Dan kom je vanzelf in die extase.
En dat kan eng zijn. Soms heeft een man dat zelfs nog nooit beleefd. En dan uitgerekend bij mij, de prostituee, de betaalde dienst, komt hij in dit pure gelukzalige gevoel...
Verwarring alom. Vooral omdat het altijd duidelijk is dat ook ik, in die extase zit, het initieer en uitnodig.

Afgelopen week vroeg 1 van mijn vriendjes: "Layla hoe kan je er zo diep ingaan met je gevoel als het werk is?"
Ik antwoorde: "Het klinkt misschien gek, maar juist omdat het werk is en vastomlijnd is dat jij straks naar huis gaat en ik ook en we verder geen verantwoordelijkheid tegenover elkaar hebben...Juist daarom kan ik zo diep met je gaan. Omdat ik weet dat we elkaar nooit zullen kwetsen, kan ik mijzelf in dit moment helemaal open stellen en laten gaan."

Ik ben een sekswerker, dat klopt. Hier tegenover staat een bedrag, dit klopt ook. Maar wat ik geef is intimiteit, voelen, zien en ervaren dat je begeerd wordt.
Daarvoor krijg ik in dezelfde mate intimiteit en begeerte terug.
Hierom kan ik niet elke week 10 nieuwe mannen ontvangen, want ik werk met gevoel en wil iemand leren kennen.
Ook ga ik ervan uit dat een vriendje niet onuitputbaar gek op mij blijft. Er is altijd de mogelijkheid dat mijn vriendje een andere dame gaat bezoeken of dat het vlammetje tussen ons dooft. En dan komt er weer ruimte voor een nieuwe ontmoeting.

Tot nu toe is er geen jaloezie en dat hoeft ook niet, want mijn mannen weten dat ik van niemand ben dan mijzelf en mijzelf geef aan wie ik zelf wil.
Poly amore is volgens mij helemaal niet zo vreemd als we wellicht willen geloven..

Heel mooi weekend gewenst!
💋

Empress Layla

Bekijk bijlage 75631
Precies zo!
Mooi van je Layla! Doe zo verder!
 
Zo'n prachtmens wens ik iedereen toe, dus nee, geen jaloezie.

Voor mij aan de andere kant van de medaille geldt eigenlijk exact hetzelfde. Ik kan me bij je laten gaan, me op alle vlakken bloot geven, juist omdat de afspraak zo duidelijk is.

Daardoor weet ik wie en wat je voor me bent, en voel ik me veilig om te zijn wie ik ben. Geen geheime agenda, geen wat als, geen ongemakkelijke blikken achteraf, geen gezeur, geen gedoe, maar vrijheid om te zijn.

Ik heb nog heel wat dingen op mijn lijstje die ik met je wil beleven, op allerlei vlakken, maar zelfs al raakt die lijst leeg wil ik je niet kwijt. Hopelijk blijf je nog lang in ons midden en mag ik nog lang je "vriendje" zijn.

Verlang naar je, maar het zal een oefening in geduld worden voor ik je weer kan zien.

Je bent voor mij onmeetbaar waardevol en ik besef dat dat voor velen over de top zal klinken, zelfs voor mij enigszins, maar jij snapt denk ik wel waarom ik dat zeg, en diverse "vriendjes" vast ook.

Dank je voor wie je bent. 😊
 
Want als prostituee hoor je een betaalde dienst te leveren, die verder niks emotioneels te betekenen heeft.
Althans dat was wat mij opviel in de manier waarop sekswerk wordt ontvangen en beleefd.
Ik denk dat er ook genoeg DVP's zijn die ook op deze manier hun beroep behandelen en klanten die daar naar op zoek zijn en vanuit dat kader redeneren. In mijn ervaring is het ook zeker wat zoekwerk om iemand te vinden die echt een GFE/intimiteit/liefde bedrijft, zeker in deze branche.

Zelf ga ik een beetje beide kanten op, het recht aan rampetampen gaat mij sowieso nooit goed af dus als opbouw en verbinding is ga ik zelf ook voldaner weg. Maar ik denk dat dit voor veel anderen niet zo hoeft te zijn.
 
Ik denk dat er ook genoeg DVP's zijn die ook op deze manier hun beroep behandelen en klanten die daar naar op zoek zijn en vanuit dat kader redeneren.
Er is ook geen goed of fout.

Betaalde intimiteit of seks hoeft niet koud of gevoelloos te zijn.
Andere kant kan het in een relatie ook vrij koud zijn als het routine of plichtmatig wordt gedaan.

Er is voor ieder wat wils
 
"Liefde bedrijven"

Het citaat van mijn klant delen: "Liefde bedrijven", deed in september heel wat stof opwaaien...

Want als prostituee hoor je een betaalde dienst te leveren, die verder niks emotioneels te betekenen heeft.
Althans dat was wat mij opviel in de manier waarop sekswerk wordt ontvangen en beleefd.
Ik leerde dat aandacht schenken aan de klant en knuffelen een "girlfriend experience" heette. Iets wat ik van nature doe, omdat dit de enige manier voor mij is om een fijne seks beleving te geven en te ontvangen.

Nu, pas 3 maanden later, weet ik nog steeds niet wat de ongeschreven regeltjes zijn en hoe alles allemaal heet.
Ook zal ik niet meer zeggen dat je bij mij een gfe krijgt. Je krijgt gewoon een Layla experience en die is voor iedereen anders, maar altijd echt. En soms heel verwarrend, ook voor mij.
Want het kan zomaar dat je het gevoel krijgt dat je verliefd bent, vreemd gaat of gewoon het gevoel hebt dat je padje af bent.

Extase...Als je zozeer de vrijheid kan ervaren dat je niks hoeft te bewijzen, dat je gewoon alles los mag laten en gezien wordt, begeerd wordt, als je dit zowel ziet als voelt...Dan kom je vanzelf in die extase.
En dat kan eng zijn. Soms heeft een man dat zelfs nog nooit beleefd. En dan uitgerekend bij mij, de prostituee, de betaalde dienst, komt hij in dit pure gelukzalige gevoel...
Verwarring alom. Vooral omdat het altijd duidelijk is dat ook ik, in die extase zit, het initieer en uitnodig.

Afgelopen week vroeg 1 van mijn vriendjes: "Layla hoe kan je er zo diep ingaan met je gevoel als het werk is?"
Ik antwoorde: "Het klinkt misschien gek, maar juist omdat het werk is en vastomlijnd is dat jij straks naar huis gaat en ik ook en we verder geen verantwoordelijkheid tegenover elkaar hebben...Juist daarom kan ik zo diep met je gaan. Omdat ik weet dat we elkaar nooit zullen kwetsen, kan ik mijzelf in dit moment helemaal open stellen en laten gaan."

Ik ben een sekswerker, dat klopt. Hier tegenover staat een bedrag, dit klopt ook. Maar wat ik geef is intimiteit, voelen, zien en ervaren dat je begeerd wordt.
Daarvoor krijg ik in dezelfde mate intimiteit en begeerte terug.
Hierom kan ik niet elke week 10 nieuwe mannen ontvangen, want ik werk met gevoel en wil iemand leren kennen.
Ook ga ik ervan uit dat een vriendje niet onuitputbaar gek op mij blijft. Er is altijd de mogelijkheid dat mijn vriendje een andere dame gaat bezoeken of dat het vlammetje tussen ons dooft. En dan komt er weer ruimte voor een nieuwe ontmoeting.

Tot nu toe is er geen jaloezie en dat hoeft ook niet, want mijn mannen weten dat ik van niemand ben dan mijzelf en mijzelf geef aan wie ik zelf wil.
Poly amore is volgens mij helemaal niet zo vreemd als we wellicht willen geloven..

Heel mooi weekend gewenst!
💋

Empress Layla

Bekijk bijlage 75631
Blijf jezelf en je eigen Layla experience ❤️
 
Zo'n prachtmens wens ik iedereen toe, dus nee, geen jaloezie.

Voor mij aan de andere kant van de medaille geldt eigenlijk exact hetzelfde. Ik kan me bij je laten gaan, me op alle vlakken bloot geven, juist omdat de afspraak zo duidelijk is.

Daardoor weet ik wie en wat je voor me bent, en voel ik me veilig om te zijn wie ik ben. Geen geheime agenda, geen wat als, geen ongemakkelijke blikken achteraf, geen gezeur, geen gedoe, maar vrijheid om te zijn.

Ik heb nog heel wat dingen op mijn lijstje die ik met je wil beleven, op allerlei vlakken, maar zelfs al raakt die lijst leeg wil ik je niet kwijt. Hopelijk blijf je nog lang in ons midden en mag ik nog lang je "vriendje" zijn.

Verlang naar je, maar het zal een oefening in geduld worden voor ik je weer kan zien.

Je bent voor mij onmeetbaar waardevol en ik besef dat dat voor velen over de top zal klinken, zelfs voor mij enigszins, maar jij snapt denk ik wel waarom ik dat zeg, en diverse "vriendjes" vast ook.

Dank je voor wie je bent. 😊
Deze vriend heeft het ook goed begrepen
 
Vraagje aan @Empress Layla , er is geen jaloersheid tussen de klanten onderling?
Niet dat ik weet nee. Maar ze zien elkaar ook niet hé 😂 al sluiten we dat niet uit.
Dat lees ik namelijk.
Dat is razend knap , hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Is dat knap? Stond ik niet bij stil😅
Wellicht omdat we allemaal heel duidelijk zijn dat er zeker liefde is, maar we niet verliefd gaan worden.
Poly amore bewustwording voor mijzelf in ieder geval. Je moet het eigenlijk gewoon ervaren.

*Verliefd-jaloezie. En in het ergste geval obsessie-gestalk*
Dat slaan we maar over...
 
Net een heleboel posts hier gelezen. Layla, ik ben serieus onder de indruk van welke lof je hier allemaal krijgt, en hoe je met je 'vriendjes' omgaat. Ik ben over een paar weken in Groningen voor het werk en zou je wel eens willen ontmoeten. Enfin, als er nog plaats is met al je vriendjes 😉 groetjes
 
Ik zou werkelijk waar niet weten waarom ik jaloers op de anderen zou moeten zijn. Dat is (in mijn geval) ook niet iets wat @Empress Layla voor elkaar heeft gekregen, maar simpelweg hoe ik er in sta en altijd al bij het wandelen heb gehad.

Het enige wat voor mij telt is hoe ze naar mij is en of ik de beleving krijg die ik mezelf toewens. Daarnaast hoop ik oprecht dat andere klanten, nee vriendjes, op hun manier net zo'n fijne ervaring hebben met Layla. Ik kan echt blij worden als ik lees hoe anderen genoten hebben.

Hoe intens, intiem en persoonlijk het contact ook is, ze is niet mijn vriendin in de romantische zin, is ze niet mijn bezit, heb ik niet haar gekocht, maar haar excellente dienstverlening, niets meer of minder. Heel koud en wat fout gezegd: ik word ook niet jaloers op andere gasten in het restaurant of andere klanten bij de kapper.

Nou is Layla voor mij echt veel meer dan dat, en is het voor haar ook niet "maar werk", dus met die eerdere vergelijking doe ik het samenzijn absoluut onrecht aan, maar ik heb werkelijk geen reden voor afgunst richting de anderen en zie ik niet waarom je anderen klanten erop zou aankijken.

Gaat het ooit minder, moet ik dan jaloers worden dat het bij anderen nog wel goed gaat? Nee, dan gaat het tussen mij en Layla minder, punt. Ze is echt een pracht- en krachtmens en hoop haar voorlopig nog in mijn leven te hebben, maar jaloers worden dat ze ook met anderen tussen de lakens duikt? Nee, waarom?
 
Net een heleboel posts hier gelezen. Layla, ik ben serieus onder de indruk van welke lof je hier allemaal krijgt, en hoe je met je 'vriendjes' omgaat. Ik ben over een paar weken in Groningen voor het werk en zou je wel eens willen ontmoeten. Enfin, als er nog plaats is met al je vriendjes 😉 groetjes
Als je iets meer had gelezen zou je weten dat er een stop is op nieuwe vriendjes en ze niet in Groningen zit, maar je interesse en complimenten worden zeker gewaardeerd hoor. 🙂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan