Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommigen accepteren nou eenmaal geen mensen met een andere mening en ongelijk of fouten toegeven schijnt voor sommigen ook moeilijk te zijn heb ik wel eens gehoord.
Paulus lees nog eens door wat jullie schrijven (ook die van richard) . Als dat louter meningen zijn ..... nee het is grammaticaal iemand afrekenen, met de groep op de individu storten en kleineren.
Ik heb jou binnen die groep het hoogst zitten maar helaas ben je weinig sturend.

Kijk een naar de activiteit van gisteren; waar hot potatie is daar zijn jullie. Dat zegt toch genoeg?

Toegeven van fouten ; mss moet je wat zelfreflectie doen en afvragen waarom jij en de anderen dit gedrag vertonen. Jullie hoeven niets toe te geven wat dat maakt jullie kwetsbaar en dat ligt te gevoelig kan ik mij zo indenken.
 
Laatst bewerkt:
De aanbidders daar stoor ik me niet aan, wel op de manier waarop het wordt aangejaagd
 
Sommigen accepteren nou eenmaal geen mensen met een andere mening en ongelijk of fouten toegeven schijnt voor sommigen ook moeilijk te zijn heb ik wel eens gehoord.
Is dit waarop je doelt?
Sinds wanneer zijn DE dames ALLE dames???

En als jij vindt dat richard gelijk heeft, wil dat niet betekenen dat hij gelijk heeft.

Jawel, want ik heb gelijk, DE dames zijn ALLE dames :ROFLMAO:

Jij hebt aantoonbaar ongelijk maar geeft dit niet toe.
 
Laatst bewerkt:
Joh doe toch niet zo zwaar op de hand. Ten eerste kan aardappel wel voor zichzelf praten. Ten tweede mag ik het met hem oneens zijn. In het andere topic waar hij ook zijn meningen dropt zijn er meer personen die het niet met hem eens zijn. Dat mag nog steeds hier hè. Zelfs in Nederland mogen we gewoon zelf een mening vormen!

Dat die van mij niet noodzakelijk die van hem is, daar zullen jullie mee moeten leren leven. Hoe moeilijk dat zo te zien ook is.

En als het gaat om persoonlijke aanvallen, dan had je gisteren iets beter moeten opletten. Volgens mij zijn er Nl een paar persoonlijke aanvallen van onze vriend verwijderd. Niet van mij.

Wil je echt alleen maar in contact komen met jaknikkers en mensen met dezelfde mindset, dan zit je verkeerd op een open forum: daarvoor heb je whatsapp. Begin een eigen groepje en stuur elkaar de hele dag berichten hoe geweldig jullie elkaar vinden.
 
Heren: Ik vind het gehakketak en gekissebis over en weer nu wel genoeg geweest!
Bezin je op waar deze thread voor is geopend. En laat diegenen die daar dwars tegen in willen gaan gewoon links liggen.
Dat is nu eens hoe de zogenoemde social media en fora als deze functioneren.
Mensen met een gezamenlijk interesse moeten leven met anderen, die hun plezier vooral halen uit de meerderheid dwars te willen zitten.
Anders zou je idd. naar een gesloten forum moeten wisselen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan