Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Richard75 : vind je echt dat je iets zinnigs toevoegt aan dit topic?
ja in principe wel. Als ik zie welke kanten het allemaal op gaat hier kan je moeilijk zeggen dat ik off topic ga of wel? Maar als je er moeite mee hebt dan kun je me op negeren zetten. Dan hoef je mijn stukjes niet meer te lezen. Ik zou je willen uitnodigen dat dan meteen even te doen.
 
Het is hier alleen maar emotie opwekken, daarvoor wordt alles uit de kast gehaald
Als de topic "liefde bedrijven" heet en ik al aan het begin aangeef dat ik graag de vrouw achter de dvp laat zien, kan je wellicht inschatten dat het niet kil en platonisch is in dit draadje.

Liefde bedrijven is alles omvattend van wat ik met de mannen deel.
On en offline🫂
En ja daar hebben genoeg mannen en vrouwen behoefte aan, al dan niet betaald.
 
Kinderen verwekken is natuurlijk makkelijk... maar er ook voor hen zijn als ze je nodig hebben...
Mijn biologische vader overleed al toen ik 20 was. Later los van ons gezin, een vader aangenomen die echt een schat was, echt de allerliefste die iemand zich kan wensen.
Hij had zelf geen familie en kinderen. Hij leefde helemaal op❤️

Soms kan je zelfs vader of moeder zijn voor kinderen die je niet verwekt hebt.
Je moet het willen❤️
 
Sommige mensen hebben dat liever niet. Die willen alleen maar mensen met dezelfde meningen om zich heen hebben… Humor en nuchterheid, daar is in dit topic iets minder plaats voor heb ik het idee..
Als je jezelf heel kwetsbaar opstelt is niet alles hunor.
Grappig is als iedereen erom moet lachen anders wordt het al snel pesten.

Ik lees zovaak dingen waarover ik mij verbaas, maar reageer ook niet overal op.
 
ja in principe wel. Als ik zie welke kanten het allemaal op gaat hier kan je moeilijk zeggen dat ik off topic ga of wel? Maar als je er moeite mee hebt dan kun je me op negeren zetten. Dan hoef je mijn stukjes niet meer te lezen. Ik zou je willen uitnodigen dat dan meteen even te doen.
Geloof dat iedereen dat al heeft en dan af en toe druk je op "toon genegeerde berichten" en denk je why?..
 
Geloof dat iedereen dat al heeft en dan af en toe druk je op "toon genegeerde berichten" en denk je why?..
Ik heb niemand op negeren staan. Tot nu toe lost het zich allemaal vanzelf op. Kan me wel voorstellen dat de dames hier vaker op een vervelende manier lastig gevallen worden en een uitgebreide negeerlijst hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan