Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Tutuut
Als je de liefde tussen die twee ziet op hun 71 en 68ste. De sprankeling in hun ogen als ze het over elkaar hebben. Elkaar nog weten te prikkelen, zoals tegen haar laatst het grapje op een training om even een wippie te maken.

Man, dat is om jaloers op te worden en ik zou er voor tekenen als ik een vrouw zou treffen waar het nog zo mee klikt als ik bejaard ben en ruim 25 jaar samen.
 
Laatst bewerkt:
@Tutuut
Als je de liefde tussen die twee ziet op hun 71 en 68ste. De sprankeling in hun ogen als ze het over elkaar hebben. Elkaar nog weten te prikkelen, zoals tegen haar laatst het grapje op een training om even een wippie te maken.

Man, dat is om jaloers op te worden en ik zou er voor tekenen als ik een vrouw zou treffen waar het nog zo mee klikt als ik bejaard ben en ruim 25 jaar samen.
Tja, ieder z'n mening natuurlijk..
 
@Tutuut
Als je de liefde tussen die twee ziet op hun 71 en 68ste. De sprankeling in hun ogen als ze het over elkaar hebben. Elkaar nog weten te prikkelen, zoals tegen haar laatst het grapje op een training om even een wippie te maken.

Man, dat is om jaloers op te worden en ik zou er voor tekenen als ik een vrouw zou treffen waar het nog zo mee klikt als ik bejaard ben en ruim 25 jaar samen.
En ik zou als ik een vrouw was tekenen voor een man met 35 mln vermogen die nooit thuis is. Win-win situatie 😀
 
Mijn vader is op 21 september overleden. Een moeilijke man met een heel eigen, strenge geloofsopvatting die hij dwingend aan zijn kinderen oplegde. Ik heb hem voor het laatst op de dag voor zijn overlijden bezocht. Ik heb gemende gevoelens bij zijn overlijden.
Geen idee natuurlijk hoe jouw relatie met je vader is (geweest), @ForumLurker, maar ik gun je dat je goed afscheid kunt nemen en wens je sterkte met alles wat zo'n overlijden met zich meebrengt.
 
Omdat ik nog niet aan de beurt ben voor de inner circle tattoo, denk ik aan deze;
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221127_194449_Chrome-01.jpeg
    Screenshot_20221127_194449_Chrome-01.jpeg
    129,7 KB · Weergaven: 18
Mijn vader is op 21 september overleden. Een moeilijke man met een heel eigen, strenge geloofsopvatting die hij dwingend aan zijn kinderen oplegde. Ik heb hem voor het laatst op de dag voor zijn overlijden bezocht. Ik heb gemende gevoelens bij zijn overlijden.
Geen idee natuurlijk hoe jouw relatie met je vader is (geweest), @ForumLurker, maar ik gun je dat je goed afscheid kunt nemen en wens je sterkte met alles wat zo'n overlijden met zich meebrengt.
Wel ik zorg voor mijn vader ik heb hem in huis genomen na dat ik hem heb aangetroffen dat ik bij hem thuis kwam dat hij een hersenbloeding gehad heeft. Hij is er gelukkig doorgekomen enkel zijn linkerkant functioneert niet meer zoals daar voor.en daarmee bedoel ik zijn linkerhand kan moeilijk nog dingen in zijn linkerhand vasthouden en durft ook wel zaken sneller vergeten en op de koop toe is er bij hem ook diabetes vastgesteld dus is niet meer in staat om alleen te blijven wonen
 
Dank jullie allemaal lieve heren en dames! Doet me goed.

@vlex Heftig om te horen. Ik weet nog niet of ik dat (aan)kan.

@Peters Begin volgend jaar met zijn allen naar een vakantiehuisje voor een weekend nu hij nog vervoerd kan worden en nog goed erbij is, dus we maken herinneringen waar mogelijk. Vreselijk is de onzekerheid. Een paar maanden? Een jaar? Langer met veel geluk? Dus we pakken wat we kunnen.

@Krekel Gecondoleerd nog Krekel. Ik denk dat ik snap waarom je gemengde gevoelens hebt. Ikzelf heb ondanks al hun tekortkomingen een goede band met mijn ouders en dus ook mijn vader. Ga ieder weekend bij ze langs en app en bel tussendoor als er ontwikkelingen zijn. Hoop dat het goed met je gaat Krekel na je recente verlies.

@Hot potato Sterk van je kerel! Heel knap dat je voor je vader op deze manier bent gaan zorgen. Respect, want ik kan zeggen dat ik dat niet zou kunnen. Beschamend om toe te geven, maar wel eerlijk. Heel mooi van je!

Ouders zien gaan, het is iets waar we allemaal mee te maken krijgen, dus weet dat het "er bij hoort" maar oef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan