Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er gebeuren zaken in het leven waarop je geen invloed hebt maar je wel vormen toy wie je bent op dit moment. Datmaakt dat ik sinds de wat heftige perode rond de geboorte van mijn zoon ( was het resultaat van de liefde bedrijven😇) een stuk emotioneler ben geworden. De dood van ouders en vriend hebben dit versterkt. Resultaat ; muziek en film kunnen tranentrekkers zijn. Erg? Niet als je emotie ziet als verrijking. Dus FL het is niet makkelijk maar na een dal komt een top.
 
Laatst bewerkt:
@vlex Sterk van je. Ik ben altijd al emotioneel geweest. Doe mij een film met een emotionele scene en ik jank. Muziek idem dito. Ik heb een jaar of zo terug zitten grienen in kunstmuseum Den Haag, omdat ze daar een bijzonder werk van Klimt hadden. Liep de zaal in, zag dat schilderij en ging stuk. Ik schaam me er niet voor, maar vind soms wel dat mijn emoties te dicht aan de oppervlakte liggen.
 
Ik schaam me er niet voor, maar vind soms wel dat mijn emoties te dicht aan de oppervlakte liggen.
Tuurlijk mag je dat van jezelf vinden maar in basis creeren kunstenaars zaken die uit emotie voorkomen en dus ook mogelijk een emotionele uitwerking hebben. Natuurlijk is het soms ongemakkelijk die betraande ogen
So what.
 
@vlex Sterk van je. Ik ben altijd al emotioneel geweest. Doe mij een film met een emotionele scene en ik jank. Muziek idem dito. Ik heb een jaar of zo terug zitten grienen in kunstmuseum Den Haag, omdat ze daar een bijzonder werk van Klimt hadden. Liep de zaal in, zag dat schilderij en ging stuk. Ik schaam me er niet voor, maar vind soms wel dat mijn emoties te dicht aan de oppervlakte liggen.
Een man mag ook zijn emoties tonen hoor. Dat gebeurt ook nu bij mij.
 
Lol, ben je samen met Layla naar een gallery geweest, gezien haar insta reel? 😄
[Ernie mode/ON] O heeft zij dat gedeeld ? Ja ze wilde die die foto zoooo graag. En ik schoot vol toen ik de parel zag. Door de tranen zag ik pas later dat het geen 49 euro was. Was mij het dagje wel weer. Eerst een verhuizing van Groningen naar Maastricht toen weer naar Den Haag en daarna weer thuisbrengen naar Maastricht. [Ernie mode/OFF]
 
Geen probleem heb ik vaker dat ik niet begrepen wordt.

De clou: combi lnsta Reel en GR profiel EL.
Puzzle ze🤣
Nee ja, ik weet dat daar Groningen staat en ken haar insta, maar het ging mij om de link met jouw Anoukart post. Enfin, geloof niet dat ik echt antwoord ga krijgen, en dat is prima. En ik ben van origine blond, dus dat speelt ook mee. 🤣
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoe jullie je emotionele kant hebben getoond door verlies te delen met elkaar.

Dat hebben we ook gemeen met elkaar, ik heb mijn vader pas geleden veloren aan kanker. Voordat hij het wist was het al naar alle organen uitgezaaid, incl zijn huid. Er was niks meer aan te doen.
Ik heb 3 maanden de zorg op mij genomen en toen is hij rustig in een warm bad vol liefde en genegenheid in zijn slaap overleden...
Denk nog elke dag aan hem, mijn Engel
🤍👤🤍

Juist hierdoor kan ik dit werk ook met liefde en genegenheid doen. Je weet maar nooit wanneer die dag komt dat je er niet meer bent, maar jezelf geliefd hebben gevoeld is het meest waardevolle dat er is❤️
 
Mooi hoe jullie je emotionele kant hebben getoond door verlies te delen met elkaar.

Dat hebben we ook gemeen met elkaar, ik heb mijn vader pas geleden veloren aan kanker. Voordat hij het wist was het al naar alle organen uitgezaaid, incl zijn huid. Er was niks meer aan te doen.
Ik heb 3 maanden de zorg op mij genomen en toen is hij rustig in een warm bad vol liefde en genegenheid in zijn slaap overleden...
Denk nog elke dag aan hem, mijn Engel
🤍👤🤍

Juist hierdoor kan ik dit werk ook met liefde en genegenheid doen. Je weet maar nooit wanneer die dag komt dat je er niet meer bent, maar jezelf geliefd hebben gevoeld is het meest waardevolle dat er is❤️
Onze ouders hebben sinds de geboorte voor ons gezorgd de cirkel sluit zich het is niet meer dan normaal dat we voor onze ouders hetzelfde doen
 
Ja echt helemaal mee eens. Al kan ik mij voorstellen dat dit bij mishandeling door ouders een grotere uitdaging of zelfs onmogelijk kan zijn❤️
Uiteraard dan ligt dat zeker moeilijker. Laat me zeggen ik heb nog 2 zussen en 1 broer, 1 zus is jammer genoeg ook al overleden en ik voelde mij als ik jong was soms het 5 de wiel aan de wagen. En werd regelmatig achteruit gestoken maar zou ik daarom de zorg voor mijn vader niet opnemen dat krijg ik niet over mijn hart
 
Mooi hoe jullie je emotionele kant hebben getoond door verlies te delen met elkaar.

Dat hebben we ook gemeen met elkaar, ik heb mijn vader pas geleden veloren aan kanker. Voordat hij het wist was het al naar alle organen uitgezaaid, incl zijn huid. Er was niks meer aan te doen.
Ik heb 3 maanden de zorg op mij genomen en toen is hij rustig in een warm bad vol liefde en genegenheid in zijn slaap overleden...
Denk nog elke dag aan hem, mijn Engel
🤍👤🤍

Juist hierdoor kan ik dit werk ook met liefde en genegenheid doen. Je weet maar nooit wanneer die dag komt dat je er niet meer bent, maar jezelf geliefd hebben gevoeld is het meest waardevolle dat er is❤️
Reageren met één van de "Leuk-emoticons" is hier niet mogelijk, het zouden er meerdere moeten zijn dus gewoon even een geschreven reactie. :cry: + 💞 + ❤️

En vooral het laatste deel van jouw tekst @Empress Layla is waar jij zo goed in bent. Ik heb het mogen voelen en tevens zojuist van je vernomen dat het een vervolg gaat krijgen. Keep on doing what you're doing sweetheart 😘
 
Ja idd, die leuk en andere opties dekken de lading soms niet. Ik zie het duimpje vaak als "mooie waardevolle post" in plaats van echt leuk leuk.

Mooie verhalen van iedereen. Ontroerend vaak ook en ik heb menig verhaal met tranen in mijn ogen zitten lezen. Krachtig dat jullie dit willen delen hier. Mijn positief beeld van jullie wat ik al had is nu nog mooier ingekleurd. Dank aan jullie allemaal.

Onze Empress moet toch maar eens met die tuinsessie komen. 😉 Zou jullie graag eens ontmoeten (voor zover je dat zelf ook wil uiteraard). Mooie mensen.
 
Ja idd, die leuk en andere opties dekken de lading soms niet. Ik zie het duimpje vaak als "mooie waardevolle post" in plaats van echt leuk leuk.

Mooie verhalen van iedereen. Ontroerend vaak ook en ik heb menig verhaal met tranen in mijn ogen zitten lezen. Krachtig dat jullie dit willen delen hier. Mijn positief beeld van jullie wat ik al had is nu nog mooier ingekleurd. Dank aan jullie allemaal.

Onze Empress moet toch maar eens met die tuinsessie komen. 😉 Zou jullie graag eens ontmoeten (voor zover je dat zelf ook wil uiteraard). Mooie mensen.
Zeker weten ik wil jou ook wel eens tegenkomen of ontmoeten
 
Mooi hoe jullie je emotionele kant hebben getoond door verlies te delen met elkaar.

Dat hebben we ook gemeen met elkaar, ik heb mijn vader pas geleden veloren aan kanker. Voordat hij het wist was het al naar alle organen uitgezaaid, incl zijn huid. Er was niks meer aan te doen.
Ik heb 3 maanden de zorg op mij genomen en toen is hij rustig in een warm bad vol liefde en genegenheid in zijn slaap overleden...
Denk nog elke dag aan hem, mijn Engel
🤍👤🤍
Alsnog gecondoleerd. Ik heb diep respect voor hoe je in het leven staat. Mijn vader is ook in de 80 en fysiek kwetsbaar. ❤️
 
Dat hebben we ook gemeen met elkaar, ik heb mijn vader pas geleden veloren aan kanker. Voordat hij het wist was het al naar alle organen uitgezaaid, incl zijn huid. Er was niks meer aan te doen.
Ik heb 3 maanden de zorg op mij genomen en toen is hij rustig in een warm bad vol liefde en genegenheid in zijn slaap overleden...
Denk nog elke dag aan hem, mijn Engel
🤍👤🤍
Ik kende een deel van dit verhaal van je, maar niet alles. Verdrietig om te lezen en zo krachtig van je dat je voor hem hebt kunnen zorgen in zijn laatste maanden. Weet dat ie een engel voor je was en nog altijd is. Heel mooi hoe jij hem in herinnering houdt. 😥
 
Ik kende een deel van dit verhaal van je, maar niet alles. Verdrietig om te lezen en zo krachtig van je dat je voor hem hebt kunnen zorgen in zijn laatste maanden. Weet dat ie een engel voor je was en nog altijd is. Heel mooi hoe jij hem in herinnering houdt. 😥
Zo zie je maar dat de dames ook maar personen zijn met gevoelens en het hart op de juiste plaats
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan