Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bijenkoningin bestiert een volk van werksters. Vrouwtjes. Niet hetzelfde dus;).
Ik zou zeggen: spreek eens af met Layla als ze weer ruimte heeft voor nieuwe vriendjes. Begin met een koffiedate, dan kun je eerst de kat uit de boom kijken. Voor je het weet, heeft ze jou ook ingelijfd... 😄
 
Gisteren waren alle ingrediënten in huis voor een heerlijke first date:
Chocolate and Prosecco 👌🏽
Lingerie en verleiding.
De heer verraste mij met een afspeellijst met de meest afgespeelde muziek op in mijn instagram reels.

De first date is altijd even aftasten. Maar de chemie nam het over vd gezonde spanning.
Ik nam hem mee in vertragen.
Geen vragen over "is er een wekkertje gezet", maar telefoon op vliegtuigstand, muziek aan en onszelf laten bedwelmen door de naaktheid van onze lichamen, elkaar langzaam strelen, zoenen en vooral naar "ons" kijken in de spiegels en genieten van die extra dimensie...

Dankjewel daarvoor.
💋 Layla
 
Laatst bewerkt:
Gisteren waren alle ingrediënten in huis voor een heerlijke first date:
Chocolate and Prosecco 👌🏽
Lingerie en verleiding.
De heer verraste mij met een afspeellijst met de meest afgespeelde muziek op in mijn instagram reels.

De first date is altijd even aftasten. Maar de chemie nam het over vd gezonde spanning.
Ik nam hem mee in vertragen.
Geen vragen over "is er een wekkertje gezet", maar telefoon op vliegtuigstand, muziek aan en onszelf laten bedwelmen door de naaktheid van onze lichamen, elkaar langzaam strelen, zoenen en vooral naar "ons" kijken in de spiegels en genieten van die extra dimensie...

Soms gebeurd er iets waardoor ik extra geraakt wordt. Dan zitten we ineens heel dicht in elkaars intieme veld. Zo ook gisterenavond.
Dankjewel daarvoor 🤍
Bekijk bijlage 77907
Dat beloofd 🥰
 
Mood




Zie hier een stukje van mijn laatste recensie door @Marco77


Gisteren dan eindelijk de date met Layla gehad. Langzaam hebben we naar deze climax toegewerkt en het was echt magisch mooi.
Wat er vervolgens gebeurt is verre van standaard, het is geen sex, het is het bedrijven van de liefde



14 recensies en nog 2 verdwaalde recensies in dit topic, in 2.5 maand tijd en 2k reacties in dit draadje Bedankt voor het vertrouwen in mij. De overgave, die liefdevolle aanraking, de humor en cadeautjes ️



Van de week werd mij gevraagd of ik gelukkig ben. Ja ik ben gelukkig! Toch besef ik dat op sommige momenten ik te dichtbij de mannen ben gekomen.

Liefde bedrijven heeft als nadeel dat de scheidingslijnen wat dunner wordt tussen liefde en genot.

Hierdoor komt er naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar weer wat ruimte in mijn agenda, mocht ik in de tussentijd niet verliefd worden en stoppen. Kan ook zomaar gebeuren



Heel fijne feestdagen allemaal

Tot 2023

️
 
Laatst bewerkt:
Liefde bedrijven blijft een heerlijk spel zal je bedoelen...
Verleiden & verleid worden, plezier & genot, lusten & driften, ... zonder mekaar te 'claimen'
En, ja... als je weet dat dat voor jou te 'gevaarlijk' is...
Zeker weten dat het een heerlijk spel is.
Zolang dat je maar beseft dat het hier een betaalde overeenkomst is en je verder niets meer mag verwachten
 
Liefde bedrijven is voor mij maar een klein onderdeel van wat liefde is en ook iets anders dan verliefdheid.

Het is heerlijk als het in bed klikt, maar de ander is zoveel meer dan een lekker geil beest in bed waar je helemaal in op gaat.

Verliefd word ik pas als ik zou weten dat de persoon tegenover me juist bij me wil blijven als het even niet klikt en bij me wil zijn zonder dat ik ervoor betaal.

Ik kan alleen maar verliefd worden op de totale persoon en niet op een min of meer ideaal plaatje wat ik voorgeschoteld krijg.

Hoe dicht dat plaatje de werkelijke persoon ook benaderd of zelfs is, het is en blijft voor mij iemand waarvan ik weet dat ik moet betalen om er mee de liefde te bedrijven en ze dat nooit zou doen zonder die transactie.

Dat zorgt voor mij voor genoeg afstand om niet verliefd te worden, ook al hou ik wel van haar als persoon.

Ik begrijp aan de andere kant heel goed dat er mensen zijn die die scheiding niet kunnen maken gezien de kwaliteiten van Layla.

Heel jammer als daardoor voor hun iets moois stuk gaat, maar ik snap ook dat zij daar echt niet op zit te wachten.

Als mijn plekje ooit vrijkomt zal het niet door ongewenste verliefdheid komen, maar ik ben ook goed om op andere manieren de self destruct button in te drukken, dus wie weet. 😳
 
Omdat jij stellige theorie n hebt.
Kijk dat jij het allemaal kan plaatsen wil niet zeggen dat iedereen dat kan . Ook Layla laat beetje doorschemeren.
Zelfkennis is het begin der wijsheid he!
Ieder heeft zo z'n talenten zou ik zeggen... We kunnen tenslotte niet allemaal topvoetballers zijn...
 
Omdat jij stellige theorie n hebt.
Kijk dat jij het allemaal kan plaatsen wil niet zeggen dat iedereen dat kan . Ook Layla laat beetje doorschemeren.
Ik heb toch niet gesproken over andere🤔ik geef mijn visie daarop. En ja in het begin dat ik met dit begonnen ben kon ik dat niet direct plaatsen. En had ik het er zelfs moeilijk mee.
 
Liefde bedrijven is voor mij maar een klein onderdeel van wat liefde is en ook iets anders dan verliefdheid.

Het is heerlijk als het in bed klikt, maar de ander is zoveel meer dan een lekker geil beest in bed waar je helemaal in op gaat.

Verliefd word ik pas als ik zou weten dat de persoon tegenover me juist bij me wil blijven als het even niet klikt en bij me wil zijn zonder ...
Helemaal mijn denkbeeld.
Toen ik 18 was kon ik zo verliefd worden op het meisje van de kassa. Nu niet meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan