wildewingerd
Wandelaar
Aantal maanden geleden met haar afgesproken en moet tongzoenerke helaas gelijk geven. Bijna identieke ervaring rond maandstonden gedoe, waardoor niets mocht. Mij ziet ze ook nooit meer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoordat ik hier al enkele reviews gelezen had van deze dame die heel positief waren (voornamelijk vooraan en achteraan in deze thread) heb ik ze niet allemaal gelezen voor ik een afspraakje maakte.Zeer verschillende reviews hier, ben dus zelf eens gaan checken wat er van aan is om te zien wat ik er van vind.
- lieve meid
- mooie meid
- locatie ok
- afspraak duidelijk,makkelijk, eerst per mail dan per sms.
- ontvangst ok
Ik was aangetrokken door de GFE, verwachtte geen stomende sex maar gewoon lekker met elkaar sexen , en dat bleef onder verwachting.
- tongzoenen : is niet je tong uitsteken tussen je lippen, daar wat aan zabbelen mocht, maar zodra je jouw tong aanbiedt, gaan de tandjes op elkaar. Dat is geen tongzoenen…
- beffen : benen geklemd rond je hoofd, krijg je rap genoeg van…
- die mooie borstjes mag je aanraken, maar tepels beroeren is niet gewenst.. dat is anti-GFE voor mij
- standjes : door bovenstaande was de geilheid zowat weg, heb me dus maar klaar laten pijpen/trekken. Was wel ok.
Voor mij dus geen herhalingsgevaar, had eigenlijk de indruk dat ze dit echt niet graag doet. Maar zoals altijd is dit mijn mening, kan ook aan mij gelegen hebben, misschien zijn er wel bepaalde type wandelaars die haar echt geweldig vinden.
Advies : probeer het zelf, kost je 70€, en mocht je het lekker vinden dan heb je een vast adresje erbij…
Het is uiteraard een strikt persoonlijke ervaring maar ik ben nog nooit teleurgesteld door Liesjes massages en orale kunsten. Ze doet dat steevast vol overgave. En dat je in haar mond mag klaarkomen maakt het alleen maar mooier.Kan iemand zeggen hoe haar massages met oraal happy end zijn?
Massage weet ik niet maar ze pijpt enorm goed. Met veel ritme en gevoel. Niet te hard en zeker niet te flauw. Ze blijft ook zuigen tot je je laatste druppel kwijt bent.Kan iemand zeggen hoe haar massages met oraal happy end zijn?
Alles is naturel, wat je ziet is het.Mooie dame op de foto's. Is de voorgevel naturel ? Of is er een wonderdokter aan te pas gekomen ?
Spijtig want ze kan heel wat meer!Met deze dame paar weken geleden ook afspraak gemaakt.
Ontvangt in het mechelse (niet centrum) waar voldoende gratis parkeergelegenheid is.
Ze is heel petite, zeer slank gebouwd, waardoor er ook niet meer dan een A-cupje is om mee te spelen, maar geen probleem mee.
Ze is heel vriendelijk en stelt respect en netheid zeer op prijs.
Maar voor mij viel het tegen.
Moest ze constant 'motiveren' want vond haar heel passief.
Pijpen was niet echt gevarieerd, ook hier moest ik ze aanmoedigen om het wat steviger aan te pakken.
Heb ze nog geneukt in 3 standjes, door haar slanke lijfje viel dit wel mee, maar passiviteit is toch het woord dat ik onthoud bij haar.
Stond na exact 44 min terug buiten en had voor 1u betaald.
Geen herhalingskans.