WHEM Liesje - Zoersel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleine Calvin

Wandelaar
60
01/05/22
38
Heeft iemand al ervaring met Liesje uit zoersel? ... Ik heb hier nog niets over gelezen. ... Bedankt voor de info!

 
ik denk Kleine Calvin , ...
Ik heb al mijn best gedaan! ... Deze mooie sexy Liesje kan je van in het begin al enorm verrassen!
Als je haar belt en de voicemail springt aan, noemt ze zichzelf Olivia.

Ik denk dat het voor mij bij fantaseren gaat blijven, tenzij ... , als ze altijd zin heeft, dan mag ze nog altijd afkomen!
 
Liesje ontvangt nu ook in Massenhoven, maar dan voor een trio of quatro.
pzc en cim staan hier bij de mogelijkheden.

Solo ontvangt ze in Zoersel.

Niemand ervaring?
 
Ik ben onlangs bij haar geweest. Eben er met niet al te hoge verwachtingen er naar toe gegaanen werd heel aangenaam verrast. Is heel leuk ogende dame die je vriendelijk en warm ontvangt en ook leuke babbel heeft. Hygiene is top .Voor mij zeker herhalings gevaar. Ik ga niet recerceren omdat ik het een moment opname vind van de dag en het moment.
Maar voor mij is het toch een pareltje🤩🤩🤩
 
Ik ben onlangs bij haar geweest. Eben er met niet al te hoge verwachtingen er naar toe gegaanen werd heel aangenaam verrast. Is heel leuk ogende dame die je vriendelijk en warm ontvangt en ook leuke babbel heeft. Hygiene is top .Voor mij zeker herhalings gevaar. Ik ga niet recerceren omdat ik het een moment opname vind van de dag en het moment.
Maar voor mij is het toch een pareltje🤩🤩🤩
Op RL staat bij intiem kapsel "driehoek".
Is ze dan bijgeschoren, getrimd,..... ?
 
Ik ben onlangs bij haar geweest. Eben er met niet al te hoge verwachtingen er naar toe gegaanen werd heel aangenaam verrast. Is heel leuk ogende dame die je vriendelijk en warm ontvangt en ook leuke babbel heeft. Hygiene is top .Voor mij zeker herhalings gevaar. Ik ga niet recerceren omdat ik het een moment opname vind van de dag en het moment.
Maar voor mij is het toch een pareltje🤩🤩🤩
Waar ontvangt ze ergens in Zoersel? Sint-Antonius, Halle, Zoersel -dorp?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan