Liever 1x per maand goede prive-ontvangst of 4x per maand ramen/ prive-huizen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bezoek je liever 1x per maand prive of ramen/ privehuis?

• Totaal aantal stemmers
    73

ErinEruit

Vaste klant
171
15/04/25
239
11
Hallo heren,

Elke maand denk ik na of ik liever 1x per maand een goede prive-ontvangst boeking doe waarbij ik zo'n 200-400€ uitgeef in 1 keer of 1x per week een dame bezoek achter de ramen of prive-ontvangst waarbij ik op ongeveer hetzelfde uitkom.

Ik ben ff benieuwd hoe jullie dit doen: liever prive-ontvangst, waarbij zoenen/ tongzoenen vaak beter is of liever wekelijks een verschillende dame of zelfde dame bezoeken achter de ramen/ prive-huis?

Dat verschilt heel sterk, waar ik zin in heb op het moment (en een beetje budget en aanbod afhankelijk).
Ik heb zo mijn favoriete adresjes, zowel ramen als prive, waar de service ongeveer gelijk is. Enkel de tijdsduur verschilt, prive ga ik meestal voor een uur en bij de ramen is het wat korter.

Ik geef altijd bij elk bezoek ongeveer 200 uit, dat is dan inclusief de extra's. Ben niet van de vluggertjes. Vier keer per maand en ongeveer hetzelfde bedrag? Dan is dat voor mij geen goed bezoek geweest.

De dame hoeft niet mijn vriendin te worden, maar er moet wel een echt contact zijn en geen koude afstandelijkheid waarbij ik me nummer zoveel voel op die dag, want daar kan ik echt niks mee.

Daardoor ben ik niet snel geneigd naar de ramen te gaan. Ontvangst bij iemand thuis vind ik te schimmig over het algemeen. Een hotel boeken gaat mij ook weer te ver. Kortom: ik ben fervent privéhuis bezoeker.

Frequentie is nogal variërend. Soms maar één keer per maand, soms drie of vier. Hoewel dat laatste tegenwoordig nog maar weinig voor komt, want mijn spaarpot is al een tijdje tamelijk leeg.

Hallo heren,

Elke maand denk ik na of ik liever 1x per maand een goede prive-ontvangst boeking doe waarbij ik zo'n 200-400€ uitgeef in 1 keer of 1x per week een dame bezoek achter de ramen of prive-ontvangst waarbij ik op ongeveer hetzelfde uitkom.

Ik ben ff benieuwd hoe jullie dit doen: liever prive-ontvangst, waarbij zoenen/ tongzoenen vaak beter is of liever wekelijks een verschillende dame of zelfde dame bezoeken achter de ramen/ prive-huis?
Ik weet niet bij welk privé huis jij komt maar ik ken zo 2 waar de ontvangst super is ,en tongzoenen en zoenen ook gewoon normaal is . Bij rvp in Made en casa cherda in Den Haag en trouwens ook bij huize Sandra in Breda waar je ook een date van 2 uur met alles er op en er aan kunt hebben .mijn ervaringen met privé ontvangst is dat alles niet gebeurt wat ze aanbieden

Ik weet niet bij welk privé huis jij komt maar ik ken zo 2 waar de ontvangst super is ,en tongzoenen en zoenen ook gewoon normaal is . Bij rvp in Made en casa cherda in Den Haag en trouwens ook bij huize Sandra in Breda waar je ook een date van 2 uur met alles er op en er aan kunt hebben .mijn ervaringen met privé ontvangst is dat alles niet gebeurt wat ze aanbieden
Dat krijg je met illegale dvp's veel beloven maar niets waarmaken. Privehuizen zijn het beste de dames komen hun afspraken na.

Privé ontvangst ben ik in de tijd mee begonnen, sommigen vielen mee en andere erg tegen terwijl je toch wat centen kwijt was voor bijna niks.
Dat risico neem ik niet meer.
Privéhuizen is beter maar ook daar wordt het soms niet erg nauw genomen met de afspraken!
Teleurstellingen heb je bij raamdames soms ook maar het basisbedrag is een stuk minder, en desnoods ga je gewoon niet meer terug, de keuze is ook groter en de seks is soms zoveel beter dan dames in privé. Als je een afspraak maakt voor een dame in privé kun je al eens meemaken dat die al niet erg lijkt op de foto's die ze adverteren, terwijl je bij een raamdame ziet wie je voor je hebt.
Raamdames heb je 24 op 24 u. wat als vrijgezel een voordeel is voor iemand die niks te verbergen heeft en eens niet moet kijken op de tijd.
In privéhuizen heb ik ook al superervaringen gehad die je nooit meer vergeet en soms doe ik nog privéhuizen maar raamdames hebben nog meer mijn voorkeur.
Dus toch liever 4 keer 50 euro uitgeven dan een keer 200.
Er zitten overal goeie en minder goeie dames en veralgemenen is moeilijk!

Heb je geen dag ploeg en nacht ploeg?

Er is (in Den Haag i.i.g.) een dag- en een avondploeg.
De Haagse straten zijn geopend van 's ochtends 07:00 uur tot 's nachts 01:00 uur. Vrijdag- en zaterdagnacht mogen de dames tot 01:30 uur hun diensten aanbieden.
  • Dagelijks: 07:00 tot 01:00
  • Vrijdag: 07:00 tot 01:30
  • Zaterdag: 07:00 tot 01:30

Alkmaar:
Dagelijks van 09:00 tot 01:00 uur

Bij Amsterdam staat dit:
Op de Wallen is de dagshift van circa 10.00 tot 19.00 uur, de avondshift van 19.00 tot 04.00 uur (vr.-za. tot 05.00 uur).
Ik heb het idee dat die sluitingstijden vervroegd zijn, maar weet ik niet zeker.

Geen 24 uur per dag.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan