Recensie Lili, Heers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Max limburg

Newbie
7
30/05/23
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Deze dame is echt geil, ze ziet er goed uit en altijd sexy geil gekleed, bij binnekomst ziet het erg netjes uit. Behandel haar met respect dan verwacht je ook veel terug. Ze tongzoent heerlijk en pijpt heerlijk. Ze komt ook klaar als je haar goed neukt dat is geen fake. Ze ziet me zeker terug daar hebben we over gehad he Lili .

Xxxx marco de rolspel man hahahahah

 
Deze dame is echt geil, ze ziet er goed uit en altijd sexy geil gekleed, bij binnekomst ziet het erg netjes uit. Behandel haar met respect dan verwacht je ook veel terug. Ze tongzoent heerlijk en pijpt heerlijk. Ze komt ook klaar als je haar goed neukt dat is geen fake. Ze ziet me zeker terug daar hebben we over gehad he Lili .

Xxxx marco de rolspel man hahahahah

Bedankt voor de lieve reactie schatje!
En zalig was het inderdaad met jou 🥰
Lili x
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Onlangs met haar afgesproken in Genk, via mail een rolspel bedacht en dit in het ganse hotel als setying gebruikt. Haar outfit bij aankomst was casual maar zo aantrekkelijk dat mijn broek al begon te krimpen. Ik heb haar op verschillende manieren verwend, en heb dit dubbel terug gekregen ! Ze kan zeer goed je op je gemak brengen, je verleiden, pijpen, met je vrijen,…. En meerdere keren is geen probleem. Ze gaat me zeker nog ontmoeten, de plannen zijn al aan het groeien om met haar naar haar droom locatie te gaan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lili-1181/
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van een date met Lili. Gisteren vlot kunnen afspreken via Whatt'sApp.
Je kan iets verder op een kleine parking parkeren, daar aangekomen laat ze het huisnummer weten waar je moet zijn, is nog geen halve minuut wandelen.

Bij binnenkomst naar de kamer, en daar de financiën afgehandeld. Had mij thuis al gedoucht, dus opfrissen was niet nodig en zijn meteen op bed beland.
Begonnen met wat afspraken wat we graag / niet graag hebben.
Dan zijn we beginnen kussen, wat al snel overging op tongzoenen. Beetje verkennen, en daarna mij lekker beginnen pijpen.

Na een tijdje de rollen omgedraaid, en ben haar beginnen beffen waar ze zichtbaar van genoot. (Heel snel, lekker nat).
Snel over op het intieme gedeelde waar we verschillende standjes hebben doorlopen terwijl er veel ge(tong)zoent werd en uiteindelijk ben klaargekomen.

Hierna nog een heel lange tijd gebabbeld over katjes en hondjes, en ben dan ook langer binnen geweest dan voorzien.
Heb vandaag een zeer toffe dame leren kennen en waar ik in de toekomst zeker nog vaker mee ga afspreken. Het helpt zeker dat ze dichtbij woont :)
 
Afgelopen vrijdagavond ook naar lili geweest, nu voor trio met haar man erbij. Wat was dat geil zeg mmmmmm. Geil rolspel gedaan en deden ook 100% mee in die rolspel.
Zeker de moeite waar om ook erns te doen. Lili was weer geil xxxx de klusjesman hahaha
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond Bij Lili en haar partner (Olivier) geweest, dit was wel een niveau apart!
Fantastisch genoten met deze mensen, zeer open, vriendelijk en opwindende mensen. Ze stellen je zeer fijn op je gemak en zijn heel begripvol in jou wensen en fantasieën.
Bij binnenkomst eerst rustig kennisgemaakt met een drankje en daarna rustig aan begonnen met elkaar wat te teasen en opwarmen alvorens het echte werk begon.
Na de eerste ronde terug gezellig verteld en bijgekomen alvorens we terug zijn beginnen spelen...
Het erotische was zeer goed, maar tevens kunnen je met zowel Lili als Olivier een zeer fijn gesprek voeren.

Lili en Olivier als jullie dit lezen, een zeer gemeende dankjewel voor deze top ervaring.
Het was mijn eerste keer bij jullie, maar zeker niet te laatste ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan