WHEM Lili Meise

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is blijkbaar van huis veranderd. Ze zit nu bij Victoria Secret Garden. Helaas nog geen review te vinden. Ik kwam toevallig op haar advertentie terecht, zocht hier naar een review en kwam op dit draadje terecht. Ben er nog niet geweest, ik apprecieer de review van eventuele voorgangers.

Ik lees hier op het forum gemengde reviews over het huis algemeen. Of toch, over de dames in dat huis. Wat me het meest opviel was dat sommige dames eenmaal op de kamer extra's aanrekenden die telefonisch inbegrepen waren, of hoger aanrekenden dan afgesproken. Kan iemand daar wat over kwijt?

Nieuwe links:



Als de service van deze dame is wat de advertentie belooft (tongzoenen, PZC, deepthroat, anaal) en haar foto's ook nog wel wat kloppen (lang, slank) dan heeft ze het potentieel een toppertje te zijn. Er is echter 1 klein leugentje waar ik ze alvast op betrap: no way dat zij een c-cup heeft... En dan is er nog de kleine kwestie dat Lili zichzelf Sandra noemt in haar advertentie, wat er op wijst dat ze haar advertentie in geen 100 jaar zelf schreef, wat dan weer doorgaans betekent dat mogelijkheden ook al wel eens met een korreltje zout moeten genomen worden…
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eens bij Lili geweest voor pegging en soft Sm. Ik kan ze aanraden! Ze had toen wel tatoeages, maar ik heb me door Chanel (die ook in dat huis werkt) laten vertellen dat ze die opbde foto's verwijderen omdat ze anders te herkenbaar is…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan