Recensie Lilith, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
67
05/07/21
63
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lilith-young-sweet-girlfriend.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb ze een berichtje gestuurd op Whatsapp en redelijk snel afspraak kunnen vastleggen.

Ze doet haar deur open en ziet er exact uit zoals op haar foto's, dus dat was een pluspunt. Ze is heel petite en heeft echt wel een killerbody (zie foto met blauwe Tommy ondergoed) - wat een mooie kont en perky borsten heeft ze.
Eerst kwam ze me nog een kus geven op de wangen en daarna hebben we onze kleren uitgedaan.
Ondertussen kuste ze me een beetje overal, om dan een stevige blowjob te geven met condoom. Kussen doet ze niet voluit, maar gezien corona begrijpbaar e.

Eens afgerond kwam ze op mij zitten en ze heeft me wel een tijdje on top bereden.
Daarna weer posities gewisseld naar missio en doggy. Hierna nog een goeie massage ontvangen en samen even afspoelen.
Tweede ronde lukte me niet, maar ze ondernam wel een goeie poging.

All in all, zeer goede ervaring.
 
Was het makkelijk communiceren of hakkel takkel? Vooral aangaande mogelijkheden dan. Als ik "tongzoenen" in de adv zie en er wordt slechts terughoudend gezoend dan krijg ik zo`n gevoel van "weer te mooi om waar te zijn". Dan vermoed ik al dat anaal dat wel wordt aangeboden ook wel zal afgewimpeld worden? Het is al onduidelijk wanneer "anaal" bij de mogelijkheden staat maar "anaal vingeren" bij de extra`s: dan vermoed ik dat zij een prostaatmassage geeft voor 50€ extra en geen anale penetratie toelaat.

130€ is trouwens wel een hele mooie prijs lijkt me voor zo`n verschijning, als de service goed zit...

Ben al geruime tijd "op zoek" naar eentje met zo`n petite lijfje die echt GFE (dus met tongzoenen) aanbiedt, en als ze ook nog anaal aanbiedt dan gaat helemaal het dak eraf bij me. Het is namelijk een fantasie van zo`n liefje van vroeger nog eens te ervaren zoals ze in m`n geheugen zit, maar dan moet het echt wel kloppen met wat er aangeboden wordt of de teleurstelling is gegarandeerd...
 
Het is niet volledig GFE vond ik (ze probeerde weliswaar kusjes te geven, maar toch niet exact GFE). Ze is in het begin terughoudender en geen tongzoenen. Persoonlijk denk ik dat ze waarschijnlijk beter Frans kan dan Engels, maar haar Engels was voldoende om te communiceren. Voor ik het vergeet, ze heeft twee kleine hondjes maar ik heb er maar een opgemerkt.

Ze heeft een petite lolita lijfje en doet waarschijnlijk aan fitness gezien haar lichaam er zo strak uit ziet. Ik heb niet gevraagd achter anaal, maar ze is zo petite dat ik me afvraag of ze het echt toelaat. (doet me denken aan zo'n babes die je op strand zou zien en waarvan je denkt "damn wat een kont")

Je zal voor jezelf moeten uitmaken of ze iets voor je is. Wil je echt puur GFE, skip ze en als je haar foto's beziet en je wilt het toch wagen, neem desnoods een half uur en ziet.
 
ik zit wel te twijfelen, had graag een recente recensie gelezen
Als je alleen maar dames wil bezoeken die hier recent zijn besproken...

Dit forum draait op wandelaars die een onbekende dame durven bezoeken en nadien dan een recensie schrijven.

Dat wil zeggen dat je zelf af en toe eens een stap in het onbekende moet zetten.

Zo worden de lasten gedragen door alle forumleden. En kost het, gemiddeld genomen, voor iedereen minder geld aan tegenslagen bij DVP.
 
Als je alleen maar dames wil bezoeken die hier recent zijn besproken...

Dit forum draait op wandelaars die een onbekende dame durven bezoeken en nadien dan een recensie schrijven.

Dat wil zeggen dat je zelf af en toe eens een stap in het onbekende moet zetten.

Zo worden de lasten gedragen door alle forumleden. En kost het, gemiddeld genomen, voor iedereen minder geld aan tegenslagen bij DVP.
Ik heb hier al mijn bijdrages geleverd, deze spreekt mij aan en ik ben dus benieuwd of er in de tussentijd nog iemand geweest is.

Ik ben niet de zoveelste newbie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan