Recensie Lilly, Casa Cherda, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
210
08/07/21
255
44
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4173629-lilly
Totale kosten (in euro)
80
Van de week maar eens de huiskamer van Casa Cherda bezocht om daar Lilly te bewonderen omdat er nog steeds geen reviews waren. Ze zou volgens de website een Dominicaans uiterlijk hebben maar toen ze binnen kwam leek ze me eerder Hindoestaans misschien Surinaams. En was verder een volledig Nederlandse dame, wil daarom wellicht niet te veel over haar achtergrond kwijt dus heb er niet om gevraagd, maar wel goed voor de bezoeker om te weten wat je kunt verwachten. Ze is duidelijk de dame van de foto's, klein van stuk, slank, volle billen maar hele kleine zachte borstjes. Echt girl next door, ik vond haar heel mooi, maar denk wel dat je ervan moet houden, had bril op en kwam beetje nerdy over maar heel goedlachs en lief. Komt in haar houding wat terughoudend over, maar niet heel verlegen en gaf zich tijdens de seks wel volledig.

Ze begon boven op bed na het opfrissen meteen met heel zoenen , heel zacht en teder, echt gfe, maar niet heel veel met tong. Ze hield haar mond zeker niet dicht maar was ook niet vol tochzoenen. Het zachte zoenen was al lekker genoeg, dus niet te veel aangedrongen. Daarna gericht op die kleine, zachte borstjes. Als je daarvan houdt zijn ze echt heerlijk, kunt ze tegelijk in 1 hand houden en zou er wel drie tegelijk volledig in mijn mond kunnen zuigen. Leek ze ook geen probleem mee te hebben om lekker aan de likken en sabbelen. Ze heeft een heel klein, mooi, schoon kutje waar je lekker aan mag likken en vingeren en het duurde even maar na een tijdje werd ze ze toch was natter. Pijpen met condoom of bijbetaling, heb ik niet gedaan, en daarna in meerdere standjes haar strakke kleine kutje geneukt terwijl ik met haar borstjes bleef spelen en af en toe zoenen. Zeker herhalingsgevaar.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/lilly/
Ze zou volgens de website een Dominicaans uiterlijk hebben maar toen ze binnen kwam leek ze me eerder Hindoestaans misschien Surinaams.
Mee eens met Karb. Je zou niet verwachten dat ze Dominicaans is, vergeleken met bijvoorbeeld de typisch Dominicaanse Eva uit de Geleenstraat. Eerder Hindoestaans. Maar el niño werd wel erg blij toen hij haar vrolijke gezichtje met nerdy brilletje op zag, haar donkere zachte huid, kleine gestalte, lekkere billen, mooigevormde dijen en kleine tietjes. Volgens de website van CC 28 jaar en dat zou best kunnen 🙈😉🙈😉.

Echt girl next door, ik vond haar heel mooi, maar denk wel dat je ervan moet houden, had bril op en kwam beetje nerdy over maar heel goedlachs en lief.
Mee eens met Karb. Een leuke mooie girl next door. Echt een dametje zoals el niño ze graag in zijn armen heeft.

Na het opfrissen zat ze al naakt op het bed. Zeer prettig 😋🤤😋🤤. Beetje zacht zoenen, ook zeer prettig 😋🤤😋🤤. El niño mimado veranderde in el niño relajado en koos ervoor om uitgebreid kennis met haar te maken. Beetje kroelen is absoluut lekker met haar zachte lichaam dat ze in de strijd gooit. Tussendoor steeds het zacht zoenen 😍😍🥰🥰.

Pijpen was lekker, met uitzicht op haar donkere Dominicaanse kont die ze uitstak en af en toe haar zachte zwarte haren uit haar gezicht halend. Toen kwamen ook haar mooie oortjes tevoorschijn.

Daarna heeft el niño ook een aantal lekkere standjes afgewerkt waarbij het heel lekker voelt in haar warme kutje. Daarbij wilde el niño wel absoluut weten of ze het ook lekker vond, of op zijn minst dat het geen pijn deed of wat dan ook. Ze is namelijk best klein van stuk, dus wel af en toe op de relajado stand. Sowieso moest het soms op de relajado stand want het werd bloedheet in dit warme weer en de airco bleek niet aan te staan 🤪😆🤪😆.

Het was erg lekker om diep in haar tot ontlading te komen en het condoom te vullen. Geslaagd bezoek. Dame heeft de juiste instelling, is lief, mooi en zorgt voor herhalingsgevaar.

Het is al weer jaren terug dat el niño bij CC langsging. Mooie ruime kamer met douche. En speciaal voor dit leuke dametje komt el niño graag weer langs.

Ze zou volgens de website een Dominicaans uiterlijk hebben maar toen ze binnen kwam leek ze me eerder Hindoestaans misschien Surinaams.
Mee eens met Karb. Je zou niet verwachten dat ze Dominicaans is, vergeleken met bijvoorbeeld de typisch Dominicaanse Eva uit de Geleenstraat. Eerder Hindoestaans. Maar el niño werd wel erg blij toen hij haar vrolijke gezichtje met nerdy brilletje op zag, haar donkere zachte huid, kleine gestalte, lekkere billen, mooigevormde dijen en kleine tietjes. Volgens de website van CC 28 jaar en dat zou best kunnen 🙈😉🙈😉.

Echt girl next door, ik vond haar heel mooi, maar denk wel dat je ervan moet houden, had bril op en kwam beetje nerdy over maar heel goedlachs en lief.
Mee eens met Karb. Een leuke mooie girl next door. Echt een dametje zoals el niño ze graag in zijn armen heeft.

Na het opfrissen zat ze al naakt op het bed. Zeer prettig 😋🤤😋🤤. Beetje zacht zoenen, ook zeer prettig 😋🤤😋🤤. El niño mimado veranderde in el niño relajado en koos ervoor om uitgebreid kennis met haar te maken. Beetje kroelen is absoluut lekker met haar zachte lichaam dat ze in de strijd gooit. Tussendoor steeds het zacht zoenen 😍😍🥰🥰.

Pijpen was lekker, met uitzicht op haar donkere Dominicaanse kont die ze uitstak en af en toe haar zachte zwarte haren uit haar gezicht halend. Toen kwamen ook haar mooie oortjes tevoorschijn.

Daarna heeft el niño ook een aantal lekkere standjes afgewerkt waarbij het heel lekker voelt in haar warme kutje. Daarbij wilde el niño wel absoluut weten of ze het ook lekker vond, of op zijn minst dat het geen pijn deed of wat dan ook. Ze is namelijk best klein van stuk, dus wel af en toe op de relajado stand. Sowieso moest het soms op de relajado stand want het werd bloedheet in dit warme weer en de airco bleek niet aan te staan 🤪😆🤪😆.

Het was erg lekker om diep in haar tot ontlading te komen en het condoom te vullen. Geslaagd bezoek. Dame heeft de juiste instelling, is lief, mooi en zorgt voor herhalingsgevaar.

Het is al weer jaren terug dat el niño bij CC langsging. Mooie ruime kamer met douche. En speciaal voor dit leuke dametje komt el niño graag weer langs.
Ik ben het helemaal eens met jou ik ben 13 maart bij lilly geweest eerst in de huiskamer heerlijk geknuffeld en elkaar lekker opgegeild toen naar boven en indd ze kan geweldig pijpen 😅krijg het er nu nog warm van ,ze is indd een mooie sexy verschijning lief en aardig praat gemakkelijk ,ja indd heralingsvatbaar ze is een uithangbord voor cc 🥰

Terug
Bovenaan Onderaan