Recensie Lily, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aanrader als je van haar lichaamsbouw uw ding is, doet erg haar best, geniet er duidelijk zelf van en kijkt niet naar de tijd.
 
Merci voor de recensie, is het mogelijk om nog wat details te geven?
Hoe lang duurde de date uiteindelijk? Was het tongzoenen ongeremd? Hebben jullie lang liggen praten eer de sex begon? Had ze het graag rustig of wat harder? etc

Ben al bijna zeker dat ik er wel is zal langsgaan, maar weet graag ook wat details :)
 
Uiteindelijk een 2 tal uur geduurd, vooral tussendoor wat liggen praten. Of ze hard apprecieert weet ik niet, ik gaf toen zelf de voorkeur aan zacht. Maar ze lijkt me behoorlijk open minded en kinky dus hard zal ze wel appreciëren veronderstel ik. Tongzoenen was voluit, maar was wel voor corona dus best even dubbelchecken.
 
Merci voor de recensie, is het mogelijk om nog wat details te geven?
Hoe lang duurde de date uiteindelijk? Was het tongzoenen ongeremd? Hebben jullie lang liggen praten eer de sex begon? Had ze het graag rustig of wat harder? etc

Ben al bijna zeker dat ik er wel is zal langsgaan, maar weet graag ook wat details :)
Hai @Deesisvrijrandom,
Is het je ondertussen gelukt om af te spreken met haar?
Ben zelf ook erg benieuwd.
(Dankzij jouw vermelding hier trouwens, merci!)
Ziet er een lekkere, romige dame uit.
Als ze echt biedt wat ze belooft in haar advertentie, dan betaal ik daar graag de prijs voor.
Maar moet wel kloppen dan, natuurlijk.
Anders is het dwaas geld :)
Ik hoor het graag van je!
 
Jammer!
Maar goed, laten we elkander hier op de hoogte houden.
Kijk er zelf ondertss ook fameus naar uit.
Dat vergroot het anticlimax-gevaar :)
On verra.
Heb wel al gemaild met haar.
Ze klonk alvast als een sympathieke en warme madame. No nonsens, maar wel lief en attent.
Voorlopig veelbelovend dus.
Vandaar dat ik hoopte op meer détails, van jou.
We zullen gauw meer weten!
 
Ik heb met deze dame zo een 5 X afgesproken.
Kijk niet naar de tijd sex is goed maar verwacht geen sexy dame want dat is ze zeker niet maar wel meegaand en babbelen doet ze wel veel dat ga je er bij moeten nemen.
 
Ik heb met deze dame zo een 5 X afgesproken.
Kijk niet naar de tijd sex is goed maar verwacht geen sexy dame want dat is ze zeker niet maar wel meegaand en babbelen doet ze wel veel dat ga je er bij moeten nemen.
Merci Femdi,
Als je zegt dat ze niet zo sexy is, maar toch zo'n 5 x hebt afgesproken, dan moet het toch wel de moeite geweest zijn?
Zeker aangezien je bij haar iets meer betaalt dan de gangbare prijs. 200 + hotelkamer.
Maar bon, als ze echt niet op de klok kijkt en evenveel van (diep) pijpen houdt als ze beweert in haar advertentie, dan kan ik me dat best inbeelden.
Was je onder de indruk van haar orale kunsten?
Ik ben bereid om wat meer te betalen, als er iets tegenover staat:)
En wat 'sexy' betreft, dat is natuurlijk subjectief.
Heb me voor de gelegenheid lid gemaakt van haar onlyfans account.
Wat ik te zien kreeg was een voluptueuze, romige en hete griet.
Bovendien heb ik persoonlijk veel liever een echte madame die zich geeft, dan een poppemieke dat je enkel maat toestaat je nummertje op te voeren zolang je haar niet hier of daar aanraakt of weet ik veel wat.
Respect voor alles en iedereen, is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Het feit dat je er zo'n 5 x bij geweest bent, vergroot in ieder geval mijn interesse.
Merci!
 
Haar orale kunsten zijn normaal heb wel al betere gekend maar slecht is dat niet .
Maar daar ze niet slecht is op gebied van sex neem je haar mindere uitstraling er maar bij al vond ik het na die 5 de keer welletjes want ook dit nog ze spreekt enorm veel over haar partner.
Maw het is geen sexy dame een gewone dame met een iets minder lichaam maar das ieder zijn keuze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan