Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo lieve mannen,

De dames van TT hebben de bikini's weer bijna allemaal gewassen en gestreken. Ook mooie dames hebben vakantie nodig om weer helemaal te kunnen ontspannen en energie op te doen.
In de vakantie zijn er nog een aantal dingen verbouwd en 1 project loopt nog. Dus we hopen dat het woensdag af is gerond en we weer helemaal kunnen genieten 😈.
Hou de website van TT maar in de gaten.

Tot volgende week?
Liefs Eefje en alle andere dames van TT xxx
Hoi Eefje,

Fijn om te horen. Zijn jullie inmiddels weer open?
 
Iemand bekend met deze privehuis.
Bestaat al 50jaar. En nu heeft 1 iemand recensie gemaakt.
Dat bestaat allang ja. Onlangs weer eens geweest en een recensie gemaakt. Het is me prima bevallen daar de laatste tijd.

De Postillion heeft nog wel z'n vaste klantenkring.

Mooie club ook van binnen. Wel heel erg groot. En dan te bedenken dat ze vroeger nog ruimtes hadden aan de andere kant van de weg. Daar zit nu een B&B.
 
Laatst bewerkt:
Dat bestaat allang ja. Onlangs weer eens geweest en een recensie gemaakt. Het is me prima bevallen daar de laatste tijd.

De Postillion heeft nog wel z'n vaste klantenkring.

Mooie club ook van binnen. Wel heel erg groot. En dan te bedenken dat ze vroeger nog ruimtes hadden aan de andere kant van de weg. Daar zit nu een B&B.
Ja zag jouw recensie. Jammer geen foto's van dames zelf. Toch apart altijd dat niemand recensies heeft gemaakt. Alsof alles geheim moet blijven.
 
Ja zag jouw recensie. Jammer geen foto's van dames zelf. Toch apart altijd dat niemand recensies heeft gemaakt. Alsof alles geheim moet blijven.

Maar een klein deel van alle bezoekjes wordt gerecenseerd natuurlijk. Dat geldt zelfs al voor de bezoekjes die geregeld zijn via Kinky, Sexjobs e.d.

Denk dat het publiek van bv. Postillion gewoon niet zo van de recensies schrijven is.

Geen foto's van de dames zelf, maar de omschrijvingen kloppen vrij aardig, vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan