Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stuitte op Benté uit Maastricht via Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/beschikbaar-voor-een-leuke-tijd-_8353552

Vraagt voor privéontvangst een aanbetaling.. Heeft ooit iemand al eens een aanbetaling gedaan voor een dvp zónder opgelicht te zijn?
"Ze" zit inmiddels in Friesland 🙂 Dit soort advertenties verschijnen meestal in het weekend, vanaf vrijdagavond, als de burelen van Sexjobs gesloten zijn, er is dan geen enkel toezicht. 100% oplichterij. Nooit aanbetalen bij "onbekende" dames!
 
Ik zou ook weer eens een dame willen bezoeken in Zuid-Limburg. Laatste keer is al dik 2 jaar geleden. Ik vind het aanbod de laatste tijd in Limburg bizar slecht. Moeilijk om in te schatten welke advertentie te vertrouwen is, welke dames het leuk vinden om te doen en welke je zo snel mogelijk naar buiten werken. Tijd geleden kon ik dat nog goed via hookers opzoeken.

Is er enig advies voor leuke, betrouwbare dames in regio Zuid-Limburg?
 
Ik zou ook weer eens een dame willen bezoeken in Zuid-Limburg. Laatste keer is al dik 2 jaar geleden. Ik vind het aanbod de laatste tijd in Limburg bizar slecht. Moeilijk om in te schatten welke advertentie te vertrouwen is, welke dames het leuk vinden om te doen en welke je zo snel mogelijk naar buiten werken. Tijd geleden kon ik dat nog goed via hookers opzoeken.

Is er enig advies voor leuke, betrouwbare dames in regio Zuid-Limburg?
Dan even de grens over. Vooral regio Maasmechelen/Hasselt. Nederlands Limburg is drama laatste maanden 🙄
 
Heb een paar advertenties gevonden waar ik wellicht op wilde reageren, maar weet het gewoon niet zo zeker:


Wendy uit Landgraaf, maar las dat het nogal moeilijk kan zijn om een reactie van haar te krijgen..


Zij heeft goede reviews, maar alleen contact via bellen. Vind ik nogal intimiderend...


Lydia.. Maar de reviews over haar zijn niet overweldigend..


Deze leek me erg interessant omdat anaal in de mogelijkheden stond. Maar het account is vrij nieuw, update is lang geleden.. Vind het nogal moeilijk inschatten wanneer iets te vertrouwen is of wanneer ik rode vlaggen zou moeten zien
 
Is alweer foetsie
Er is jammer genoeg vrijwel geen aanbod meer en het aanbod dat er is, is te mooi om waar te zijn zowel in NL als in B. Heb de afgelopen 4 weken flink gewandeld maar er zat er geen een tussen die deed wat die beloofde allemaal geld maniakken zowel latina en oostblok .Daarbij de prijzen er is toch een daling van zo een 60 a 70 % minder wandelaars wellicht komt het daardoor dat er heel erg weinig aanbod nog is Prijzen van 150 euro voor 30 min begint steeds normaler te worden . Laats had ik een dame een bericht gestuurd vroeg gewoon 400 euro per uur hihi . Ik zou zeggen probeer al deze dames die op sites staan prive ontvangst te mijden en dan gewoon naar een club gaan vooral in Aken ben je veel goedkoper uit en meestal hele mooie DVP .
 
zo moeilijk is dat niet maar als je voornamelijk kijkt of zoekt naar de nieuwe dames dan is het inderdaad zo dat daar de meeste onbetrouwbare ads in staan . Scheelt al een stuk als je kijkt naar ads die minimaal 1 week er op staan .
 
En nog wel zonder TZ denk niet dat er iemand ervaring mee heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan