Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dankjewel voor de reacties.
Jullie bevestigen wel het beeld dat ik van het aanbod in zuid limburg heb.
Ik ga me eens wat meer verdiepen in de privehuizen in de buurt, en blijf voorlopig naar Belgie gaan.
 
Of gewoon naar de sixsens. Altijd wel minimaal 20-30 dames aanwezig waar van alles bij zit van blond-zwart, dun-dik, lang-klein. Neem je 150 euro mee, heb je entree in de ochtend kun je even wat eten, pak je een half uurtje massage van professionele masseur voor 30 euro en heb je nog 60 euro over voor een half uurtje plezier met een dame.
 
Iemand al een bij deze geweest, staat met meerdere adds op redlights...
ja ze ontvangt in flatje in hoensbroek. de foto van de ad is erg positief om het zo maar te stellen. Is een erg volle dame die niet top verzorgd is en lult je de oren van de kop over hoe slecht zij het wel niet heeft. ik heb geprobeerd maar enkel laten klaarzuigen. geen herhalingsgevaar.
 
ja ze ontvangt in flatje in hoensbroek. de foto van de ad is erg positief om het zo maar te stellen. Is een erg volle dame die niet top verzorgd is en lult je de oren van de kop over hoe slecht zij het wel niet heeft. ik heb geprobeerd maar enkel laten klaarzuigen. geen herhalingsgevaar.

Heb met haar geapped waarbij ze foto's stuurde, best prima gezichtje?
 
ja ze ontvangt in flatje in hoensbroek. de foto van de ad is erg positief om het zo maar te stellen. Is een erg volle dame die niet top verzorgd is en lult je de oren van de kop over hoe slecht zij het wel niet heeft. ik heb geprobeerd maar enkel laten klaarzuigen. geen herhalingsgevaar.
dus zelfs dat klaarzuigen was niet al te best?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,
Al enige tijd op zoek naar een leuke dame die gewoon ook doet wat zij omschrijft zonder op de klok te kijken (een uur is zestig minuten) en niet van die belachelijke meerprijzen telt. Iemand tips?
 
Heel vaak gezegd al hier kijk in de privéhuizen en zoek uit welke dames top zijn zomaar een tip Laura momenteel werkzaam bij Total Touch.
En mocht een dame er 15 minuten vanaf willen snoepen kun je meteen een klacht doen bij de receptie dat kan bij een privé mokkel van kinky natuurlijk niet.
En voor je hier een recensie hebt geschreven is zo een dame meestal weer in een compleet andere plaats.
Ook daar heb je bij privéhuizen/clubs een stuk minder last van dus je kunt meestal een vastere dame nemen.
 
De laatste weken lijkt er een soort van inval van Spaanse, Zuid-Europese en/of Zuid Amerikaanse dames te zijn in de Westelijke Mijnstreek (Sittard-Geleen).
Nu is sowieso mijn ervaring met de Spaanstalige dames niet optimaal, of de beste, maar bij de dames welke zich nu allemaal aanbieden, heb ik toch echt wel een minder gevoel. Ook na contact te hebben gezocht is het "baby" hier en "baby" daar. Bij de vraag waar zij op dat moment zijn, allemaal wazige antwoorden, bij de vraag wat de kosten zijn geven zij helemaal geen antwoord.

Bijvoorbeeld deze. Zelfde nummer, maar andere naam. Bij de een staat ze vol met haar gezicht in beeld, bij de andere advertentie niet. En zo zijn nog een aantal verschillen te noemen.


Dan deze. Zelfde nummer, weer een andere naam. En ook weer een groot aantal verschillen.
Waar ontvangt zij dan...? Born, Roermond of Sittard...?

Naar mijn mening allemaal zo onbetrouwbaar. Maar wie weet heb ik het ook helemaal mis en zijn alle bezoekers bij deze dames tevreden huiswaarts gekeerd. Als dat zo is, dan hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
"Komende zondagnacht 10-12 en volgende week donderdagnacht 14-12 verblijf ik samen met mijn mannetje in een hotelletje in de buurt van Maastricht"

Ik wacht met spanning op de recensies van gisterenavond/vannacht.
 
weet iemand nog een leuk adresje voor vandaag ? ( deze middag ) liefst rond de 30 jaar en slank ;)
Met haar heb ik het altijd leuk samen en kan ook met haar zelf makkelijk een afspraak maken via whatsap
 
Terug
Bovenaan Onderaan