Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring hier:

vind dat ze zeer lekkere tieten heeft, maar ik vrees voor de kwaliteit van de date
Absoluut te mijden! 80€ -30min.
Is de dame van de foto. Spreekt geen letter Nederlands of Engels. Binnenkomen douche. Eens op bed snel snel condoompje aan 1 min zuigen, een kwak glijmiddel op de kut op jezitten 2 min neuken,condoom af en dan begint ze af te rukken met een blik van als het maar rap gedaan is. Absolut te mijden. Ook adres niet correct, geven een verkeerd adres op, effectieve is aan de andere kant van de straat. Ze loeren u eerst uit en sturen dan het juiste adres
 

Weg blijven, dus. Grote teleurstelling. Ze is een Tsjechische die al decennia in Zwitserland woont en af en toe in Hasselt is. Wel aardig, maar... 30 kg dikker en veel dingen mogen niet. Had eigenlijk al aan de deur 'nee' moeten zeggen....
 

Lijkt me een grote mooie vrouw
Volgens haar profiel is ze 184cm voor 55kg. Dat zou dan een BMI van 16.2 zijn. Dat is extreem laag, wat niet overeenkomt met de foto's (waarop ze er gewoon slank uitziet, maar niet graatmager). Conclusie: minstens één van de drie klopt niet (lengte, gewicht, foto's).
 
Volgens haar profiel is ze 184cm voor 55kg. Dat zou dan een BMI van 16.2 zijn. Dat is extreem laag, wat niet overeenkomt met de foto's (waarop ze er gewoon slank uitziet, maar niet graatmager). Conclusie: minstens één van de drie klopt niet (lengte, gewicht, foto's).
Klopt wat je zegt , nog niet bij stilgestaan
 
Klopt wat je zegt , nog niet bij stilgestaan
Ik ga mij niet uitspreken over dit meisje, maar als je de advertenties op de bekende sites op waarheidsgetrouwheid gaat testen, denk ik dat je er geen enkele gaat vinden waar alles (foto's EN beschrijving EN mogelijkheden)die 100% correct is. "Reclame" doet verkopen, dat is wat er gebeurt. Niet meer, niet minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan