Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er destijds ook eens geweest
Foto's zijn ouder en ze is wat dikker nu
Ik vond het ni ok
Pijpen was ni ok
Borsten zijn verkleind
En bij beffen trek ze steeds je hooft weg
Voor mij geen herhaling vatbaar
Jammer, ik heb andere ervaring. Heb wel een goede klik met haar. Pijpen is altijd met, en zijn er veel betere te vinden. Beffen vind ik vreemd, zij duwt hoofd steeds strakker tegen haar aan. 🤷
Borsten zijn wel nog serieus formaat. Foto's zijn wat opgemaakt maar komen nog in grote lijnen overeen met hoe ze eruit ziet, vind ik. Als je houdt van vrouwen met maatje meer, zeker het proberen waard.
Langs de andere kant, ik ga ook meer voor het gezelschap en minder voor de pure seks.
 
Erg summiere foto's dus dat zou kunnen, maar ze is wel 178 groot, spreekt Nederland en die kilo's zitten waarschijnlijk in de cupmaat K
even opgezocht:
"Welke maat is Cupmaat K?
De cupmaat wordt bepaald aan de hand van het verschil met de omvangsmaat. Dit betekent voor de cupmaat K dat het verschil met de omvangsmaat 32 tot 34 cm moet zijn. Als je bijvoorbeeld omvangsmaat 75 hebt dan heb je cupmaat K als de buste, over de tepels gemeten, tussen de 107 en 109 cm is."
Weer wat geleerd.
 
Laatst bewerkt:
Erg summiere foto's dus dat zou kunnen, maar ze is wel 178 groot, spreekt Nederland en die kilo's zitten waarschijnlijk s in de cupmaat K
even opgezocht:
"Welke maat is Cupmaat K?
De cupmaat wordt bepaald aan de hand van het verschil met de omvangsmaat. Dit betekent voor de cupmaat K dat het verschil met de omvangsmaat 32 tot 34 cm moet zijn. Als je bijvoorbeeld omvangsmaat 75 hebt dan heb je cupmaat K als de buste, over de tepels gemeten, tussen de 107 en 109 cm is."
Weer wat geleerd.
Heb al onderzoek gedaan naar BMI en dat zit wel ok 😂
De vraag is alleen of de info op het profiel ook de waarheid is, aangezien ze nauwelijks nederlands spreekt
 

Iemand hier al geweest? Ze klonk zeer enthousiast over whatsapp maar vermoed dat ze misschien wat te mollig gaat zijn...
Ook als Anna in Zutendaal. Cupmaat wel van K naar E gegaan.

Maar hier nog K
 
Laatst bewerkt:
Ook als Anna in Zutendaal. Cupmaat wel van K naar E gegaan.

Maar hier nog K
Haha ok, ik denk dat ik ga passen


Iemand al bij valentina geweest?
 
Ook als Anna in Zutendaal. Cupmaat wel van K naar E gegaan.

Maar hier nog K
Voor 60 of 70 het half uur nog ok, maar toch geen 100?!
 
Iemand ervaring met Korina Kori, ontvangt te Heusden-Zolder?
Wegblijven…..
Ben er ooit geweest staat ook als Brinkman of zoiets
Steeds met verschillende profielen tegelijkertijd
Je bent er sneller buiten als binnnen
Wil zo snel mogelijk geld rapen
Echt geen aanrader
 
Tja,

te mooi om waar te zijn of gewoon een beginner, maar:
-voor mijn gevoel te vage foto's
-18 jaar, pijpen tot einde, CIM en 24/7
-geen prijs
Ik zou intens willen dat het echt is, maar ik voorzie adders onder het gras.
Voor een niet roker foto's met sigaret in hand, asbak, aansteker en pakje sigaretten op bed. Geeft te denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan