Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ziet er ook knap uit!

Geen ervaring mee maar wat is het toch dat zoveel Ned/BE dame zich ineens high class begint te noemen.
Volgens mij weten de meesten niet een waarom ze het erbij zetten of wat het behelst behalve de prijs wat op te willen drijven.

Iemand geweest ?
Schoon madam, maar helaas een paar keer teveel op de lipo gerekend om de kilos er af te houden. Van gezicht laat ze mij een beetje denken aan Lyna Perez.

Carine

Iemand ervaring met haar ? Ik heb met haar proberen af te spreken maar ze heeft me wandelen gestuurd omdat ik haar paar maanden geleden ook gecontacteerd had en ik blijkbaar iets had gezegd wat haar niet aanstond. Ik zat te twijfelen tussen haar en iemand anders en ik zei haar dat. Niet met slechte bijbedoelingen maar om haar te laten weten waarom ik nog niet meteen bevestigde om naar haar te gaan. Ze werd razend op mij en zei dat ik niet meer naar haar moest komen want ze had genoeg klanten. Blijkbaar heeft ze het me nog steeds niet vergeven.

Maar ik zou toch willen weten of ze de moeite is. Ik vind haar enorm sexy en worst case kan ik haar altijd contacteren met een ander nummer.

Carine

Iemand ervaring met haar ? Ik heb met haar proberen af te spreken maar ze heeft me wandelen gestuurd omdat ik haar paar maanden geleden ook gecontacteerd had en ik blijkbaar iets had gezegd wat haar niet aanstond. Ik zat te twijfelen tussen haar en iemand anders en ik zei haar dat. Niet met slechte bijbedoelingen maar om haar te laten weten waarom ik nog niet meteen bevestigde om naar haar te gaan. Ze werd razend op mij en zei dat ik niet meer naar haar moest komen want ze had genoeg klanten. Blijkbaar heeft ze het me nog steeds niet vergeven.

Maar ik zou toch willen weten of ze de moeite is. Ik vind haar enorm sexy en worst case kan ik haar altijd contacteren met een ander nummer.
Qua uiterlijk zeer knappe verschijning. Maar wel beperkte mogelijkhedenlijst en dat in combinatie met de superlatieven in de tekst en stijl foto's denk ik dat het weinig voor veel geld gaat zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan