Algemeen Limburgse Wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat gespuis die komen juist binnen, in de vorm van Noord Afrikaanse afkomst meestal. De meeste dames hebben vaak bovengenoemde afkomst als clientèle. Kamer 9 bijvoorbeeld, 4, 1, 3....en nog meer. Alsof ze aan huis komen. Nee, juist daar komen gespuis binnen.
Heb er eigenlijk weinig last van.

Ja, er waren veel Noord-Afrikanen binnen, maar ze waren niet vervelend of zo.
 
Heb er eigenlijk weinig last van.

Ja, er waren veel Noord-Afrikanen binnen, maar ze waren niet vervelend of zo.
Niet vervelend, maar wel vervelend dat er altijd zoveel zijn. Wat trekt de Limburgse Wallen hen zo aan, vraag je toch af.....vaak staan ze bij de dames op de kamer en zo de dame bezet houden zonder dat ze überhaupt iets doen met een dame.
 
Niet vervelend, maar wel vervelend dat er altijd zoveel zijn. Wat trekt de Limburgse Wallen hen zo aan, vraag je toch af.....vaak staan ze bij de dames op de kamer en zo de dame bezet houden zonder dat ze überhaupt iets doen met een dame.
Ja, het zijn er wel veel.

Geen idee. Misschien dat ze een overdekte hangplek zoeken of zo. Anders geen idee waarom ze een tientje entree betalen. Meeste dames lijken me mans genoeg om hangers waar ze niks van moeten weten weg te sturen.
 
Dat ze een geldwolvin is wil niet zeggen dat je je als een mak lammetje naar de slacht van je portemonee moet laten leiden.

Nee, Samantha is op nr 9. Laat je je niet gek maken, anders is je portemonnee leeg. Zij doet aan upselling. €50 voor elke handeling naast pmc en nmc.
Ik heb nog nooit zoveel voor haar hoeven te betalen. Ze is echt superaardig en ik ben veel langer bij haar binnen om nog met haar te praten.
 
Ik heb nog nooit zoveel voor haar hoeven te betalen. Ze is echt superaardig en ik ben veel langer bij haar binnen om nog met haar te praten.
Ah wat lief van Samantha...tuurlijk dat ze bij jou geen upselling deed. Dus je wilt mij vertellen dat je geen extra hoeft neer te leggen voor tz en pzc? Waarschijnlijk heeft ze jou gevraagd om hier iets neer te zetten zonder voor extra te betalen.....een quid pro quo. Ze hoeft maar 1 persoon te vinden die iets voor haar doet. Daar sta ze om bekend. Waarom denk je dat ze bij YY en SS niemand meer in de rij staan voor haar. Door upselling en alcohol misbruik, ja ze is een alcoholiste.
 
En Samantha praat veel...voornamelijk over haar andere klanten. Uit eerste hand weet ik dat ze in een dronken bui over haar vaste klant praatte. Over hoe klein zn 🍆 is. En dat ze hem gek kon maken om extra te betalen voor pzc, tz, cim, spelen met een dildo etc. En om hem 3 tot 4 5 uren te blijven omdat ze anders niks verdient die avond/nacht. En hem de drankjes te laten betalen. Hij werd helemaal gek gemaakt op andere forums. Hij had helemaal niks in de gaten hoe die Samantha hem mis/gebruikte. Ik heb hem al een lange tijd niet meer gezien bij de Wallen. Waarschijnlijk is ze hem beu. Ook dat is bekend bij Samantha, dat zeggen haar oude klanten.
 
Ah wat lief van Samantha...tuurlijk dat ze bij jou geen upselling deed. Dus je wilt mij vertellen dat je geen extra hoeft neer te leggen voor tz en pzc? Waarschijnlijk heeft ze jou gevraagd om hier iets neer te zetten zonder voor extra te betalen.....een quid pro quo. Ze hoeft maar 1 persoon te vinden die iets voor haar doet. Daar sta ze om bekend. Waarom denk je dat ze bij YY en SS niemand meer in de rij staan voor haar. Door upselling en alcohol misbruik, ja ze is een alcoholiste.
Ik had het over Debby. Daar betaalde ik extra voor PZC, maar dat doe je in Eindhoven aan het Baekelandplein over het algemeen ook. Ik vind het ook niet zo'n probleem, op voorwaarde dat ik goede service krijg.
 
Ik had het over Debby. Daar betaalde ik extra voor PZC, maar dat doe je in Eindhoven aan het Baekelandplein over het algemeen ook. Ik vind het ook niet zo'n probleem, op voorwaarde dat ik goede service krijg.
Ik reageerde eigenlijk op wat R86 schreef.......er was een enige Nederlandse meid op De Limburgse Wallen, Laura, zij deed voor €80 all in voor 30 minuten. En zij was goed....heel goed zelfs! Jammer dat ze niet meer is. Daar heeft die Samantha er voor gezorgd. Jammer dat die eigenaar liever die Samantha dan Laura liet blijven. Ik heb zo'n vermoeden dat Samantha met de eigenaar n***t!
 
Ah, op die manier.

Nederlandse meiden zou men zuinig op moeten zijn. Er zijn er niet veel die achter de ramen willen zitten. Ook al is het in Maasbracht, waar je vanaf de straat in elk geval niet zichtbaar bent,

Afgelopen nacht weer geweest. Op herhaling gegaan bij Debby. Het was vrij rustig binnen, zowel qua bezoekers als dames achter de ramen. Geen groepen Gucci-tasjes in elk geval.
 
Ah, op die manier.

Nederlandse meiden zou men zuinig op moeten zijn. Er zijn er niet veel die achter de ramen willen zitten. Ook al is het in Maasbracht, waar je vanaf de straat in elk geval niet zichtbaar bent,

Afgelopen nacht weer geweest. Op herhaling gegaan bij Debby. Het was vrij rustig binnen, zowel qua bezoekers als dames achter de ramen. Geen groepen Gucci-tasjes in elk geval.
€130 voor een half uur vind ik toch wat aan de dure kant. Al is de service goed. Tegenwoordig is voor mij SS en thuis ontvangst via kinky.nl. Max. €170 voor een heel uur met alles erop en eraan. Nee, Limburgse Wallen is shit!
 
€130 voor een half uur vind ik toch wat aan de dure kant. Al is de service goed. Tegenwoordig is voor mij SS en thuis ontvangst via kinky.nl. Max. €170 voor een heel uur met alles erop en eraan. Nee, Limburgse Wallen is shit!
Ik reken niet per uur of half uur. Ik doe mijn ding. Meestal ben ik dan binnen het half uur wel klaar. Niet nodig voor mij dus om een uur of meer te gaan boeken.

Deze € 130 was ook inclusief in haar mond klaarkomen.
 
Ik reken niet per uur of half uur. Ik doe mijn ding. Meestal ben ik dan binnen het half uur wel klaar. Niet nodig voor mij dus om een uur of meer te gaan boeken.

Deze € 130 was ook inclusief in haar mond klaarkomen.
Goeie prijs onderhandeld. Ziet ze nog een beetje goed uit? Geen hang tieten o.i.d.? Liever een mooie neppe dan een hangende echte.....
 
Ah, op die manier.

Nederlandse meiden zou men zuinig op moeten zijn. Er zijn er niet veel die achter de ramen willen zitten. Ook al is het in Maasbracht, waar je vanaf de straat in elk geval niet zichtbaar bent,

Afgelopen nacht weer geweest. Op herhaling gegaan bij Debby. Het was vrij rustig binnen, zowel qua bezoekers als dames achter de ramen. Geen groepen Gucci-tasjes in elk geval.
Gisteren bij die Debby gestaan.....bleek dat ze een vriendin is van Samantha. Lang verhaal kort, ik was niet welkom🤦🏽‍♂️. Die Samantha is in de stress door de slechte reviews. Ik was de oorzaker volgens die Debby. En daarom was ik bij Debby ook niet welkom.
 
Gisteren bij die Debby gestaan.....bleek dat ze een vriendin is van Samantha. Lang verhaal kort, ik was niet welkom🤦🏽‍♂️. Die Samantha is in de stress door de slechte reviews. Ik was de oorzaker volgens die Debby. En daarom was ik bij Debby ook niet welkom.
Ik vertel dames eigenlijk nooit over dit forum of een ander forum of over reviews... nog nooit zulk gezanik gehad eigenlijk. De oplossing voor slechte reviews is ook simpel voor ons Samantha: betere service verlenen.
 
Afgelopen zaterdag geweest, veel biculturele Nederlanders aanwezig en druk op de kamers. Aanbod was niet denderend. Uiteindelijk de knappe Dalia gedaan (kamer is als je bij binnenkomst naar rechts gaat en dan na de wcs in de hoek). Ze is half Italiaans/Servisch en service was prima.
 
Afgelopen zaterdag geweest, veel biculturele Nederlanders aanwezig en druk op de kamers. Aanbod was niet denderend. Uiteindelijk de knappe Dalia gedaan (kamer is als je bij binnenkomst naar rechts gaat en dan na de wcs in de hoek). Ze is half Italiaans/Servisch en service was prima.
Werkt al heel lang op de LW. Maar eens, aanbod is niet denderend. Ik ben van mening omdat veel dames te lang daar werken. Er is geen nieuwe aanwas. Wat je wel bij andere clubs ziet. En wat betreft, biculturele Nederlanders, mooi verwoord btw, dat is het altijd in het weekend. Deze gasten komen vaak niet binnen in de clubs, gewone clubs geen seksclubs. Hier kunnen ze drinken tot sluitingstijd, de dames bezig houden zonder dat ze ervoor betalen.
 
Werkt al heel lang op de LW. Maar eens, aanbod is niet denderend. Ik ben van mening omdat veel dames te lang daar werken. Er is geen nieuwe aanwas. Wat je wel bij andere clubs ziet. En wat betreft, biculturele Nederlanders, mooi verwoord btw, dat is het altijd in het weekend. Deze gasten komen vaak niet binnen in de clubs, gewone clubs geen seksclubs. Hier kunnen ze drinken tot sluitingstijd, de dames bezig houden zonder dat ze ervoor betalen.
Het is ook niet snel goed.

Als er veel verloop is, dan is het ook niet goed. Ken wel wat clubs met veel verloop. Leuk dat er altijd wat nieuws is, maar heb je een keer een goeie te pakken, dan is ze de weer erop weer weg. Veel verloop komt ook ergens vandaan natuurlijk. Als er niks te verdienen is, blijven dames er niet een eeuwigheid zitten.
 
Nee, Samantha is op nr 9. Laat je je niet gek maken, anders is je portemonnee leeg. Zij doet aan upselling. €50 voor elke handeling naast pmc en nmc.
Ja, Samantha....een bekende op LW. Je moet nooit langer dan 30 minuten bij haar in de kamer zijn. Daar maakt ze misbruik van. Ze vertelde eens over een vaste klant die 3 tot 4uur, soms langer, in de kamer verblijft en maar 1x seks heeft. In 20 minuten was ze klaar en de rest van de avond alleen maar lullen over koetjes en kalfjes. Makkelijk geld verdienen zei ze nog. Ze zei dat ze hem helemaal uitperst van zn geld. En na een tijdje is ze hem beu en mocht hij niet meer haar bezoeken. Nee, de dames in LW zijn het niet waard om langer dan 30 minuten te bezoeken. En je moet Samantha en de rest van de dames van LW behandelen voor wat ze zijn, hoeren! Ze zijn en zullen nooit je vriendin zijn. Neuken, klaar komen en betalen, klaar! Over een maand of zo weer bezoeken.....mits het goed was.
 
Dat geldt voor de meeste bordelen dat er hoeren werken en dat ze nooit je vriendin zullen zijn...
Dat is idd zo. Maar Samantha, zo vertelde ze mij, heeft deze klant zo gek gemaakt dat hij dacht dat zij uiteindelijk voor hem zou kiezen, maar opeens liet ze hem vallen als een baksteen.....zomaar. Nummer geblokkeerd etc etc. Klant was erg naïeve. Geen ervaren wandelaar als ons. Wij weten, we komen voor seks....niks meer, niks minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan