Recensie Lina 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
356
02/07/21
333
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit mijn algemeen verslag :

Ik had haar de vorige keer al gezien maar toen had ik andere prioriteiten. Een mooi jong meisje met nog wat babyvet, mooi bruin (zonnebankbruin bleek) en een wat apart gezichtje. Ik vroeg of ze Aziatische roots had maar dat bleek niet zo. Ze heeft overigens een hekel aan Oosterlingen wat de reden was dat ze weggelopen is uit Oase waar ze haar carrière begon.
Ze moet nog 20 worden eind dit jaar maar staat blijkbaar wel stevig in haar schoenen, zo leek het toch. Ze vroeg of ze een sigaretje mocht roken op mijn schoot en ik dacht waarom kon dat 35 jaar geleden allemaal niet
frown.gif
. Ik liet het dan maar gebeuren, de stress van eerder op de dag was stilaan weg.

En toen kwam uiteraard de kamervraag. De juffrouw bleek wel stevig op haar strepen te staan : 100 voor een halfuur en 200 voor een uur. Ik dacht, foert, ik wil deze meid wel eens een lesje leren en we zijn naar boven gegaan, naar een kamer met een raam.

Zonder schoenen in Lina slechts een meter vijfenvijftig groot, ik heb haar op het bed op haar knietjes laten plaatsnemen om haar deftig te kunnen kussen. En dat deed ze voortreffelijk.
Ze begon mij te pijpen en ook dat deed ze goed. En dan maar neuken, zonder flutchitoeslag zowaar, nog een pluspunt. Op het bed had ik de kussens recht gezet waardoor we face to face zaten. Dit was zeer fijn en ik heb mij gewoon in dit standje laten klaarrijden. Toppie.
Ik kreeg nog een stevige massage om het halfuur vol te krijgen waarbij er wat over Roemeense koetjes en kalfjes gepraat werd.
Was het nu door de stress eerder op de dag, ik weet het niet, maar ik vond dit een voltreffer en dus zéker voor herhaling vatbaar. Kosten 100 euro zoals afgesproken.
Later op de avond is ze nog een paar keer komen slijmen en stelde ze ook een triootje met haar geblondeerde vriendin voor maar dat heb ik afgeslagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan