Recensie Linda - Massage Salon Enschede 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lecramnl

Vaste klant
167
10/08/21
119
6
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week een SUPER massage gehad bij Linda (Massage Salon Enschede). Linda is een gezellige dame met heerlijke borsten.
In bad begint ze met gezellig kletsen en de jonge heer wat strelen. Na een tijdje naar de massage tafel gegaan waar ze een lekkere massage
heeft gegeven met onder andere haar borsten. Tegen meerprijs is zoenen mogelijk; dat kan ze ook heerlijk.

Dit was de 1e keer bij haar - herhalingsgevaar 100% !
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot nu toe 3 keer bij Linda geweest. Echt een superlieve vrouw met een heerlijk lichaam (echt geweldig mooie borsten!). Heerlijke massage in ongedwongen sfeer. Sinds ik de salon van Chantal in Ahaus heb ontdekt rijd ik Enschede eigenlijk voorbij, maar wie weet kom ik nog wel eens langs.
 
Gisteren weer bij Linda 'op de koffie' geweest - heerlijke massage gehad; wat een schitterende borsten heeft ze!

Ze wist me te vertellen dat ze overweegt om te gaan stoppen bij deze salon; dat zou jammer zijn !
 
Afgelopen week een SUPER massage gehad bij Linda (Massage Salon Enschede). Linda is een gezellige dame met heerlijke borsten.
In bad begint ze met gezellig kletsen en de jonge heer wat strelen. Na een tijdje naar de massage tafel gegaan waar ze een lekkere massage
heeft gegeven met onder andere haar borsten. Tegen meerprijs is zoenen mogelijk; dat kan ze ook heerlijk.

Dit was de 1e keer bij haar - herhalingsgevaar 100% !

Extra klaarkomen op lichaam was mogelijk?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan