Recensie Linda (NL), Den Haag, Geleenstraat 98 k3 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Linda een aantal keer gezien in Den Haag, maar toen had ik geen tijd. Maar gelukkig houdt Paulus2 ons hier prima op de hoogte wanneer deze schoonheid weer haar diensten aanbiedt in Den Haag. Een maand of 2 geleden al eens een uur rondgelopen maar ze was steeds bezet en de momenten dat ze vrij kwam was me er steeds een voor. Enfin, nu dus wel geluk op dinsdag 22 augustus. Helaas was tongzoenen niet mogelijk, maar omdat ze hoog op mijn bucketlist stond kon ik niet meer terug, deze kans moest ik grijpen. Linda is een heel prettig persoon in de omgang, knap gezicht en een heerlijk lichaam. Haar tietjes zijn perfect, met lekkere knopjes erop waar niet te hard aan gezogen moet worden, lekker zacht is wat ze prefereert.
De kamer waarin ze ontving was ook prettig. Erg groot met een mooi bed met spiegel aan het plafond. Er stond ook een kooi en nog een middeleeuws attribuut waar je vroeger op een plein tentoongesteld en bekogeld) werd.
Na wat strelen en zoenen op haar goddelijke lichaam begon ze mij eerst wat af te trekken en te pijpen. Dat was zalig. Om niet te snel mijn kruit te verschieten vroeg ik haar of ik haar mocht beffen. Dat was, zoals ook afgesproken, uiteraard mogelijk en dus nestelde ik me tussen haar benen. Ze genoot daar zichtbaar van en regelmatig bekeek ze wat ik aan het doen was en zette dan grote ogen op. Voor mij de bevestiging dat ik goed bezig. Op een gegeven moment deed ze haar billen wat omhoog en vroeg ze of ik haar billen wilde kneden, daar hield ze van. Later ook tijdens het beffen met haar tepels gespeeld, ook dat viel in de smaak. Ik denk dat ik haar wel 3 keer heb laten komen voordat ze zei dat het nu tijd werd dat ik verwend zou worden. Dat was ook heerlijk. Een beetje geurloze olie erop en wat trekken, maar daarna begon ze me zalig te pijpen. Vooral met de spiegel aan het plafond een mooi gezicht en het duurde dan ook niet lang voordat ik aan mijn hoogtepunt zat. Hemels, al ben ik daardoor niet meer aan intiem toegekomen.
Na afloop nog prettig gekletst met haar en gaf ook aan dat ze liever in Den Haag werkt, maar dat daar niet altijd plek is (vooral kamer 98). De toeristen in 020 is ze wel zo'n beetje zat, ze probeert dus vaker in Den Haag te werken. Ligt ook dichter bij haar woonplaats.
Ik zei al dat tongzoenen niet mogelijk was, maar wie weet dat ik na mijn eerste bezoek wat credits gewonnen heb en dat de volgende keer wel mogelijk is. In ieder geval mogen we deze parel koesteren en hopelijk verruilt ze 020 definitief voor Den Haag (al gaat dat wel meer geld kosten vrees ik)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wandelschoentjes aangetrokken en onderweg naar wat ontspanning (of inspanning). Ik was eigenlijk aan het wachten voor een andere dame (misschien weten de meeste mensen wie ik bedoel haha), maar na het lange wachten besloot ik toch weg te gaan totdat ik Linda zag.

Besloten om een sessie te nemen van een half uur. Ze ontving in een ruime kamer met jacuzi en een queen size bed. Geld overhandigd en beginnen met de pret.

Linda begon me rustig te knuffelen en te strelen. Af en toe een kusje met lippen op de mond. Ze ging rustig van boven naar beneden totdat me kleine vriend groot werd. Daarna zaten we in een 69 houding voor een tijdje, maar man man wat kan zij goed zuigen... En wat een inzet zeg! Vervolgens ging ze op me zitten en ging ze me berijden. Daarna afgemaakt met doggy. Beetje uitrusten en napraten.

Hele aardige dame, ik kreeg te horen dat ze er niet vaak is maar ik wil haar graag nog in de toekomst bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan