WHEM Linda trans, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang ze alleen maar foto's met 'n petje op blijft plaatsen ga ik haar sowieso niet bezoeken. Wil ook wel eens een foto of filmpje van die beloofde 23 cm zien.
 
Tja, op het "oude" forum werd er meerdere keren over gesproken dat het formaat klopt, maar het blijft altijd maar een maar, de shemales de op kinky staan hebben dan wel een foto van de beloofde afmeting, maar ga je op bezoek blijkt ie ineens de helft gekrompen, dus tja , wat heb je aan een foto, moet e'm eerst maar eens voelen in mijn poepgaatje , en dan kan ik beoordelen of de beloofde afmetingen kloppen :rolleyes: en als de beloofde 23 cm waar worden gemaakt zal het even wennen zijn o_O maar geen probleem.

En het petje moet je maar doorheen kijken, wil de latino's niet graag de kost geven die een pruik op hebben, is in principe hetzelfde , maar ziet er anders uit.

Het is een travo, en die hebben meestal geen borsten, daar zou ik meer moeite mee hebben, ikzelf heb ondertussen door gewicht over al een behoorlijke A Cup :sneaky:
 
Ik ben jaren geleden eens bij haar geweest. Kan goed 10 jaar geleden zijn. Het is inderdaad een travo zonder borsten. Ze heeft een behoorlijk apparaat. Groter dan ik zelf. Op zich was het een leuk uurtje. Als ik heel geil ben, fantaseer ik er wel over om sex te hebben met een travo/trans maar dat is meteen over als ik klaar ben gekomen. In mijn wandelcarierre 3 keer geprobeerd en drie keer dacht ik na afloop.. why?
Dat probeer ik nu in mijn achterhoofd te houden als ik die 'zin' weer heb en kies dan toch voor een DVP.
 
Ben een paar keer bij Linda geweest en in heb geen latje meegenomen maar ze is echt flink geschapen…. Groter dan mijn 19cm….. en na 2x proberen echt te groot voor mijn achterom ingang…..

leuke meid, gezellig zelfs….. kan heerlijk (diep) pijpen en wordt ook goed hard als ze je wil neuken…..

ze heeft geen borsten, maar wel een heerlijk blank anusje die je lekker stevig mag nemen…

ga er wel eens heen als ik echt bloedgeil ben….
 
Ik ben superbenieuwd naar haar. Had een afspraak, maar toen ik aankwam, nam ze niet meer op. Ik probeer haar sindsdien te bereiken, maar lukt niet. Wie kan me aan een date met haar helpen. Of welke man/trans of shemale(voorkeur) met een grote pik grote dan 20 cm wil me ontmaagden. [email protected]
 
Is inderdaad een travo zonder borsten. Wel een flinke lul 23 cm zou zo maar kunnen. Ik ben er dit jaar enkele keren geweest, lekker rustig beginnen met pijpen en je voelt de lul groeien in je mond. Ik ben er alleen maar geweest toen ik gewoon erg geil was, een tijd van te voren de afspraak gemaakt en dan is er voor mij geen grens meer. Mede daardoor al een paar keer de volle lading ontvangen, bare back, sommige weten wat dat inhoud. Geen borsten en inderdaad hoedje, heb ik besloten dit travo boek dicht te doen, en alleen voor shemales te gaan.
Maat lul klopt wel,op passen met neuken zonder. Moet zeggen dat het eerst gevraagd werd, maar dat maakte me helemaal niets meer uit, al kwam het hele voetbal elftal me bare neuken. Jack Daniels was daar een groot deel schuilt aan.
 
Is inderdaad een travo zonder borsten. Wel een flinke lul 23 cm zou zo maar kunnen. Ik ben er dit jaar enkele keren geweest, lekker rustig beginnen met pijpen en je voelt de lul groeien in je mond. Ik ben er alleen maar geweest toen ik gewoon erg geil was, een tijd van te voren de afspraak gemaakt en dan is er voor mij geen grens meer. Mede daardoor al een paar keer de volle lading ontvangen, bare back, sommige weten wat dat inhoud. Geen borsten en inderdaad hoedje, heb ik besloten dit travo boek dicht te doen, en alleen voor shemales te gaan.
Maat lul klopt wel,op passen met neuken zonder. Moet zeggen dat het eerst gevraagd werd, maar dat maakte me helemaal niets meer uit, al kwam het hele voetbal elftal me bare neuken. Jack Daniels was daar een groot deel schuilt aan.
Voor de duidelijkheid: dan hebben we het dus over Willem II?
 
Dank Bassie
Is inderdaad een travo zonder borsten. Wel een flinke lul 23 cm zou zo maar kunnen. Ik ben er dit jaar enkele keren geweest, lekker rustig beginnen met pijpen en je voelt de lul groeien in je mond. Ik ben er alleen maar geweest toen ik gewoon erg geil was, een tijd van te voren de afspraak gemaakt en dan is er voor mij geen grens meer. Mede daardoor al een paar keer de volle lading ontvangen, bare back, sommige weten wat dat inhoud. Geen borsten en inderdaad hoedje, heb ik besloten dit travo boek dicht te doen, en alleen voor shemales te gaan.
Maat lul klopt wel,op passen met neuken zonder. Moet zeggen dat het eerst gevraagd werd, maar dat maakte me helemaal niets meer uit, al kwam het hele voetbal elftal me bare neuken. Jack Daniels was daar een groot deel schuilt aan.
. Ik wil weten of ze nog actief is, want zo'n grote lul wil ik wel eens voelen en laten spuiten. Ik heb haar al een paar keer gebeld, maar ze neemt niet op.
@Bassie heb je nog wel recent contact met haar gehad? Kun je met haar in contact komen......????
 
Ik heb Linda in het verleden vaak bezocht (laatste keer denk ik net voor corona) en kan haar sterk aanbevelen. Linda is een trav meisje, dus idd zonder borsten en een pruik, maar komt mij toch erg vrouwelijk over. Het is een ontzettend lieve meid waar je ook een leuke babbel mee kunt hebben.

Linda heeft een indrukwekkend stuk gereedschap (de 23cm haalt ze zeker) en weet dondersgoed hoe ze er mee om moet gaan. Linda is mijn eerste top geweest (eerste keer lukte niet, gewoon te groot, tweede keer, na thuis goed oefenen) gelukt). Daarnaast heeft ze een erg intense manier van pijpen, wat mij elke keer, met een flesje poppers en een (of meer) vingertje in de anus tot een redelijk explosief orgasme heeft gebracht.

Als haar advertentie online staat, ontvangt ze, maar dat is eigenlijk alleen op werkdagen. Toen ik haar nog bezocht ontving ze ook alleen maar tussen 10u en 18u. Ik wil er eigenlijk wel weer eens naar toe, maar deze tijden maken het lastig combineren met mijn werk.
 
Ik heb Linda in het verleden vaak bezocht (laatste keer denk ik net voor corona) en kan haar sterk aanbevelen. Linda is een trav meisje, dus idd zonder borsten en een pruik, maar komt mij toch erg vrouwelijk over. Het is een ontzettend lieve meid waar je ook een leuke babbel mee kunt hebben.

Linda heeft een indrukwekkend stuk gereedschap (de 23cm haalt ze zeker) en weet dondersgoed hoe ze er mee om moet gaan. Linda is mijn eerste top geweest (eerste keer lukte niet, gewoon te groot, tweede keer, na thuis goed oefenen) gelukt). Daarnaast heeft ze een erg intense manier van pijpen, wat mij elke keer, met een flesje poppers en een (of meer) vingertje in de anus tot een redelijk explosief orgasme heeft gebracht.

Als haar advertentie online staat, ontvangt ze, maar dat is eigenlijk alleen op werkdagen. Toen ik haar nog bezocht ontving ze ook alleen maar tussen 10u en 18u. Ik wil er eigenlijk wel weer eens naar toe, maar deze tijden maken het lastig combineren met mijn werk.
Ja is een serieus apparaat en zeker niet voor 'ongetrainde' (ik kan er van meespreken). Het is wel een vriendelijke en geile en laat veel toe. Er zijn nog zekerheden in het leven😁
 
Niet veel veranderd ten opzichte van eerdere berichten. Leuke, spontane en geile meid met een flink stuk gereedschap. Ik kom er graag. Blijft wel jammer dat ze geen borsten heeft. Dat zou het plaatje compleet maken….
 
@FrankLas
Ik hoop dat je een leuke ervaring krijgt en misschien kan je dan ook een recensietopic openen, want hier staan verschillende ervaringen maar niemand heeft een recensietopic geopend.
 
@FrankLas
Ik hoop dat je een leuke ervaring krijgt en misschien kan je dan ook een recensietopic openen, want hier staan verschillende ervaringen maar niemand heeft een recensietopic geopend.
Inderdaad, ik ben eigenlijk wel benieuwd of het allemaal een beetje fris is (ontvangstruimte; gereedschap) en of je zelf ook het programma mag bepalen (welke standjes, etc.).
 
Inderdaad, ik ben eigenlijk wel benieuwd of het allemaal een beetje fris is (ontvangstruimte; gereedschap) en of je zelf ook het programma mag bepalen (welke standjes, etc.).
Het is er netjes en fris binnen, het is een één kamer flatje, met een groot bed, en ern matras op de grond, daar gebeurd het, niet op het bed.

Gereedschap is flink, maar je moet niet verwachten dat het 1 2 3 kei hard is.
Als je de tijd neemt om te pijpen voel je em groeien in je mond, en dan is het een groot stuk gereedschap, en kaarsrecht. En fris.
Zelf geeft ze de voorkeur voor doggy te neuken, en dat gaat haar goed af. Moet zichzelf wel even hard trekken, voor het neuken.
Als je wil neukt ze je zonder condoom, volgens eigen zeggen aan de PrEP, en verder niets onder de leden.
Ik heb er een fijn uur gehad, het is jammer dat er geen borsten zijn, anders zou ik er wekelijks binnen wippen.
Adverteert met trans meisje, en de ervaren wandelaar weet wat dat in houd.
Dus prijs/kwaliteit verhouding bijna een 10,een 9,5 en dat is omdat er geen borsten zijn.
 
Ik vind transmeisje of transvrouw maar een onduidelijke term, het is iemand die als jongen is geboren, maar zich vrouw voelt. Het zegt verder niets over de aanwezigheid van een mannelijk geslachtsdeel.
En @Bassie , zou je van jouw verhaal misschien een recensie kunnen maken?
 
Kom er ook zo af en toe. Ik kan haar apparaat niet hebben… te groot, maar ze word inderdaad heerlijk hard als je ze pijpt.

Qua uiterlijk is het gewoon een vent met vrouwenkleren. Ze uit zich wel vrouwelijk, maar je hoort dat het een kerel is die zijn stem opzet.

Ik ga er terug omdat het de besten ter lek is om eens goed gepijpt te worden…. Of lekkere handjob terwijl ze haar tong in je komt rimt….

Niks mis mee…. Prima prijs/kwaliteit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan