Recensie Linda, Zaventem (vh Thai Butterfly) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vermoed dat er bij een tweede bezoek meer mogelijk is dan beschreven op RL, tenzij Linda van strategie zou veranderd zijn na een slechte ervaring?
Ik zal wel zien, want heb een afspraak vastliggen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van reviews Linda onlangs bezocht en ik heb het me niet beklaagd. Eerst douche genomen in een mooi uitgeruste en propere badkamer. Eens terug op de kamer kon ik op bed gaan liggen. Haar massage is (bijna) op therapeutisch niveau en ze stopt hier echt wel veel kunde en moeite in. Nadat ze je hele lichaam heeft gemasseerd gaat ze over naar het teasen en dat doet ze ook heel kundig. Pijpen deed ze daarna traag (op mijn vraag) en met veel gevoel. Ik had dan ook niet zo veel tijd nodig om handmatig klaar te komen over haar fiere borsten. Herhalingsgevaar is evident...
Je kan er overigens ook een zinnig gesprek mee voeren als je Engels spreekt, wat altijd ook mooi meegenomen is, wat mij betreft. Ze prefereert dat je een afspraak maakt een dag of meer op voorhand.
 
Linda lijkt me goed te beantwoorden aan wat ik zoek, maar er zijn wat tegenstrijdigheden in haar profiel op RL en wat ik hier lees. Op RL biedt ze enkel erotische massage/ body-to-body / happy end aan, terwijl ik hier ook reviews lees met intiem en 69 etc. Doet ze dit nog en indien ja, is er een meerprijs?
Als het alleen erotische massage is, zou ik 30/45 min nemen, maar met intiem mag het wel een uurtje zijn... Vandaar...
Eerst elkaar leren kennen. Tijdens een eerste massage nooit meer dan erotische massage. Linda levert vooral super goede massage, stelt je op je gemak, biedt 'echte vriendelijkheid', geen fake gedoe of geacteer,... Ze kan fijn teasen en levert wat mij betreft waar voor je geld. Dring je teveel aan of wil je 'teveel' dan zal het rap njet zijn... Ze voedt haar klanten graag eerst een beetje op...
Tha

Thai butterfly is overigens al enkele jaren gesloten.
Linda heeft zich elders verpopt.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de jaarwisseling nog eens langsgeweest en weer voldaan naar huis. Linda levert de beste massage die ik in de sector al heb mogen ontvangen en bouwt ook stilaan een relatie op met je (als frequente bezoeker). Ze onthoudt wat je graag hebt en dat is leuk.
Eerst een douche (mooi en proper sanitair) en daarna gaan liggen. Ze begon gelijk met pijpen omdat ze wist dat ik nog snel klaarkom en dus had ze verleden keer voorgesteld om gelijk te beginnen pijpen zodat de stoom er af kon. Dat deed ze heerlijk en kwam dan over me zitten voor een heerlijke 69. Wat heeft die een mooie kont en poesje! Het duurde dus niet lang of ze liet me over haar borsten klaarkomen. Na de opkuis een heerlijke thaise massage. Met nog een kwartier opd e klok liet ze me weer omdraaien nadat ze me al tussen mijn benen had geteased. Ik zei haar dat ik twijfels had of het wel een tweede keer zou lukken maar ze zei dat we dat maar zouden weten als ze het kon proberen. En hoe! Haar techniek van aftrekken is goddelijk. Haar heerlijke handen brachten me zonder moeite weer een tweede keer in actie en niet lang daarna werden haar borstjes een tweede keer besproeid. Weer een heerlijke ervaring.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En het jaar goed gestart met Linda. Wederom perfect. De enige die me zonder moeite 2x laat genieten...
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens met Linda afgesproken en de recensies kloppen zeker.
Ze zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt en wil ook goed weten wat je graag hebt en wat niet.

Eerst proper maken onder de douche en dan lekker laten beginnen aan de massage.
Ze heeft kleine maar krachtige handen en dat doet echt deugd. Ze vergeet zeker niet de gevoelige plaatsen tussen de billen en na een tijd geil gemaakt te zijn geweest is het omdraaien geblazen.

Daar masseert ze opnieuw vol passie en zorgt ze ervoor dat er een ontlading is door de l*l met de hand te verwennen en tegelijk de ballen met de tong te verwennen. Zalig en ja.. dan duurt het niet lang..

Daarna opnieuw wat masseren en douche nemen.

1u binnen en helemaal waar voor je geld.
 
Ook eens met Linda afgesproken en de recensies kloppen zeker.
Ze zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt en wil ook goed weten wat je graag hebt en wat niet.

Eerst proper maken onder de douche en dan lekker laten beginnen aan de massage.
Ze heeft kleine maar krachtige handen en dat doet echt deugd. Ze vergeet zeker niet de gevoelige plaatsen tussen de billen en na een tijd geil gemaakt te zijn geweest is het omdraaien geblazen.

Daar masseert ze opnieuw vol passie en zorgt ze ervoor dat er een ontlading is door de l*l met de hand te verwennen en tegelijk de ballen met de tong te verwennen. Zalig en ja.. dan duurt het niet lang..

Daarna opnieuw wat masseren en douche nemen.

1u binnen en helemaal waar voor je geld.
Gesproken taal: Nederlands???

In de andere verslagen geven ze engels op als voertaal. Ook in haar advertentie op RL geeft ze engels aan.
Een foutje? Of spreekt ze wel degelijk nederlands?
 
Gesproken taal: Nederlands???

In de andere verslagen geven ze engels op als voertaal. Ook in haar advertentie op RL geeft ze engels aan.
Een foutje? Of spreekt ze wel degelijk nederlands?
Uit ervaring weet ik dat het Engels is. Ze stopt er wel hier en daar een woordje Nederlands in maar dat kan je geen deftige conversatie in het Nederlands noemen...
 
bedankt om me erop attent te maken. Is inderdaad voornamelijk Engels, maar hier en daar wel woordjes Nederlands. En niet dat ik daar kom voor goeie babbels, daarom zat Nederlands in mijn hoofd.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Linda is een topper!
Steeds een hartelijke ontvangst met de mogelijkheid tot douche.
Haar massages zijn echt van een heel hoog niveau en er valt bovendien best een aangename conversatie met haar te voeren.

Starten begint bij ons steeds met een heerlijke pijpbeurt ZC die al snel in 69 overgaat. Na het eerste salvo volgt een relaxerende massage waarbij ze geleidelijk opnieuw tussen de benen komt teasen... Heerlijk :)
Afwerking naar het einde doet ze de 2de keer met de hand, maar ze krijgt me steeds probleemloos over de streep.
Nog een douche als afsluiter en tot de volgende keer 😘 Kortom een aanradertje, die je met respect moet behandelen
 
Linda is een topper!
Steeds een hartelijke ontvangst met de mogelijkheid tot douche.
Haar massages zijn echt van een heel hoog niveau en er valt bovendien best een aangename conversatie met haar te voeren.

Starten begint bij ons steeds met een heerlijke pijpbeurt ZC die al snel in 69 overgaat. Na het eerste salvo volgt een relaxerende massage waarbij ze geleidelijk opnieuw tussen de benen komt teasen... Heerlijk :)
Afwerking naar het einde doet ze de 2de keer met de hand, maar ze krijgt me steeds probleemloos over de streep.
Nog een douche als afsluiter en tot de volgende keer 😘 Kortom een aanradertje, die je met respect moet behandelen
Linda is inderdaad super... ze houd een logboek bij van de eisen en verlangens van haar klanten...da is uniek als je er binnenstapt of afspraak vastlegd weet ze al waar je het meest van geniet...vooral bij vaste klanten denk da iedereen een rating krijgt van haar...gewoon aangeven wat je het liefst hebt zij is er om je dromen waar te maken... heb je een goede klik met haar doet ze heel hard haar best.
Zo als bij veel masseuses het geval is beginnen ze aan de rug, benen alles getimed...teasen omdraaien na 25-30min teasen al dan niet pijpen, 69... en hoogtepunt + nog wa licht masseren. Da is de standaard.
Maar bij Linda is da anders jouw wens bepaald het draaiboek natuurlijk alles met nodige respect en binnen de grenzen... Maar als je graag GFE gehalte hoog houd en wil starten met pijpbeurt of hele sessie wil stoeien en spelen zonder da je op je buik ligt geen probleem...En belangrijk is je hebt nooit gevoel dat je nummer 5 bent die dag of dat je op tijd weg moet want de volgende afspraak is er..
Nee als ze je graag heeft en respect is er dan geniet ze zelf ook van het hele rollenspel. En dan beleef je super ervaring. Topmadam
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Sinds mijn laatste post toch weer enkele keren bij Linda geweest. De laatste passage dateert van begin februari.
Ik wou eerst een eerder positieve reactie plaatsen, maar nu ik er achteraf over nadenk... Niet dat de massage niet goed was, noch het erotische. Neen, dat was zoals altijd wel ok. Echter, het was allemaal wat kort.
Ik merk op dat ze heel graag praat over vanalles en nog wat, maar "vergeten" was dat ik eigenlijk daar niet ben om te praten.
Misschien is het voor haar leuk om oude bekende klanten steeds opnieuw terug te zien, of mss is de sleur er in gekomen, maar de lange massage of de stomende vrijpartij is verleden tijd.
De laatste 3 malen was het allemaal wat bandwerk. Of zo heb ik het toch ervaren.
Daarnaast vind ik dat ze stilaan haar jeugdige looks aan't verliezen is en er wat oud uit begint te zien. Dat viel mij echt wel op de laatste keer.
Spijtig dat ik geen positieve feedback kan geven deze keer, maar bedoeling is dat we eerlijk moeten zijn als we recensies schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Sinds mijn laatste post toch weer enkele keren bij Linda geweest. De laatste passage dateert van begin februari.
Ik wou eerst een eerder positieve reactie plaatsen, maar nu ik er achteraf over nadenk... Niet dat de massage niet goed was, noch het erotische. Neen, dat was zoals altijd wel ok. Echter, het was allemaal wat kort.
Ik merk op dat ze heel graag praat over vanalles en nog wat, maar "vergeten" was dat ik eigenlijk daar niet ben om te praten.
Misschien is het voor haar leuk om oude bekende klanten steeds opnieuw terug te zien, of mss is de sleur er in gekomen, maar de lange massage of de stomende vrijpartij is verleden tijd.
De laatste 3 malen was het allemaal wat bandwerk. Of zo heb ik het toch ervaren.
Daarnaast vind ik dat ze stilaan haar jeugdige looks aan't verliezen is en er wat oud uit begint te zien. Dat viel mij echt wel op de laatste keer.
Spijtig dat ik geen positieve feedback kan geven deze keer, maar bedoeling is dat we eerlijk moeten zijn als we recensies schrijven.
Heb in de komende dagen weer eens een afspraak met Linda. Benieuwd of je indruk klopt... Ik hoop van niet!
 
Heb in de komende dagen weer eens een afspraak met Linda. Benieuwd of je indruk klopt... Ik hoop van niet!
Ik ga al jaren vele jaren 1 of 2 keer per maand naar Linda en ik trok toch grote ogen als ik die review las.... Ik ben echt nog nooit ontevreden buiten gekomen. Ik durf de recensie dus wel wat in twijfel trekken: C-cup = FAKE schrijven terwijl dit duidelijk een leugen is doet met aan een afrekening denken... Een korte massage? Linda geeft altijd een degelijke en lange massage...Dat is net één van de hoofdredenen waarom je haar boekt! Het erotische gedeelte is niet de meerderheid van de sessie maar echt, sensueel en geen fake gedoe.... Ik ben dus vooral benieuwd naar jouw ervaring @Geil Konijn?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een eerder gemiddelde review van een forumlid, was ik benieuwd of er sleur in haar service geslopen was, maar na mijn bezoek verleden week kan ik iedereen geruststellen. Linda levert nog altijd een klasse-service!
Zoals altijd nam ik snel een douche (pluim voor de heel nette badkamer overigens) en daarna begint ze me op bed gelijk zalig traag te pijpen. We zijn dat zo overeen gekomen omdat ik nogal snel klaarkom bij de eerste keer. Dat is overigens ook een voordeel bij Linda: ze onthoudt wat je lekker vindt en hoe het uur best ingedeeld wordt. Terwijl ze me pijpte kreeg ik mooi de gelegenheid om haar hemelszachte poesje te vingeren. Ook kreeg ik uitgebreid de mogelijkheid om aan haar zalige tepels te zuigen. Heel naturelle en zachte B-cup met zalige tepels! Daarna bood ze me haar frisse poesje aan in een 69. Ze houdt je goed in de gaten en bracht me een aantal keer bijna tot orgasme maar stopte telkens op het goede moment. Toen ik haar aangaf dat ze kon doorgaan, duurde het niet lang vooraleer ik mijn lading over haar zalige borsten drapeerde. Ze liet me lekker nagenieten vooraleer ze aan de opkuis begon.
Daarna haar handelsmerk: een heel relaxerende en tegelijk stevige massage inclusief een heerlijke B2B. Ik schat dat die zowat 20-25 minuten duurde en die had ik nodig om terug op krachten te komen. Daarna kon ik terug omdraaien en hoewel ik dacht dat een tweede keer er moeilijk in zat (ik ben 50+) bracht ze me manueel weer vlotjes naar een tweede keer. Gouden handjes dus! Daarna nog een voetmassage en het uur was weer om.
Kortom: voor mij geeft ze nog altijd een klasse service en had ik niet de indruk dat de sleur er in zat. Integendeel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga al jaren vele jaren 1 of 2 keer per maand naar Linda en ik trok toch grote ogen als ik die review las.... Ik ben echt nog nooit ontevreden buiten gekomen. Ik durf de recensie dus wel wat in twijfel trekken: C-cup = FAKE schrijven terwijl dit duidelijk een leugen is doet met aan een afrekening denken... Een korte massage? Linda geeft altijd een degelijke en lange massage...Dat is net één van de hoofdredenen waarom je haar boekt! Het erotische gedeelte is niet de meerderheid van de sessie maar echt, sensueel en geen fake gedoe.... Ik ben dus vooral benieuwd naar jouw ervaring @Geil Konijn?
Jammer dat we van jou bezoeken nog nooit een recensie mochten lezen.
 
Jammer dat we van jou bezoeken nog nooit een recensie mochten lezen.
En ik weet dat Linda's agenda best wel druk bezet is, dus is het nogal raar dat er maar een handvol mensen de moeite doen om een recensie te schrijven in de 15 maanden dat dit draadje bestaat.
Ik probeer het steeds te doen, zelfs al kom ik regelmatig bij Linda langs, omwille van de klik. Als het minder zou worden dan zou ik dat ook zo melden.
Dus een warme oproep aan iedereen om ervaringen te delen (niet alleen bij Linda natuurlijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan