Recensie Linda, Zaventem (vh Thai Butterfly) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapoentje_

Wandelaar
38
17/08/22
23
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen al enkele malen bij Linda geweest. Zoals reeds in een eerdere recensie vermeld ken ik haar al sinds sweet eye te Boortmeerbeek. Was toen al een hete donder. Is sindsdien niet veel veranderd. Schamele kilootjes bij gekomen, maar op de één of andere manier is ze hierdoor knapper geworden. Moet ondertussen een jaar of 35 zijn.
De massages zelf zijn zoals het hoort. Een deugddoende massage, niet zomaar wat gewrijf zoals ik vaak heb mee gemaakt met andere Aziatische dames.
Het getease doet ze goed. Vroeger ging ze langs je bilnaad naar beneden, tegenwoordig gaat ze langs je benen omhoog en stimuleert ze je scrotum om tenslotte je spel beet te nemen.
Als je helemaal opgegeild bent krijg je de gebruikelijke "you turn baby?" te horen. Afhankelijk hoe ze je kent volgt de afwerking. Haar pijpkunsten zijn subliem!👌🏻
Bij mij doet ze vaak 69 zodat ik haar poesje kan uiteten terwijl ze me pijpt.
Voor het hier op reclame gaat beginnen lijken ook nog 2 minpuntjes: - ze deed vroeger ook tongzoenen, maar nu al lang niet meer gedaan.
- je moet vooraf wel duidelijk maken wat voor massage je exact wil. (Zacht/hard/b2b/....) Want anders doet ze gewoon haar eigen ding. Ben ooit is gewoon in slaap getuimeld tijdens een massage (na het orgasme weliswaar)
https://www.redlights.be/massage/thaibutterfly-linda-sakura-nischa-cat.html
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://thaibutterfly.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond deze schone bezocht wilde eerst een afspraak maken bij Yasmine in steenokkerzeel maar die was voor lange tijd bezet,hmm nu toch die kant op bij Thai butterfly is gebeld 2 dames vrij gekozen voor Linda .voor mij eerste bezoek aan haar ,mooie verschijning niet super slank meer maar ziet er nog goed uit,massage was goed gebruikt genoeg olie en doet een body to body een beetje met de ballen spelen en dan omdraaien,olie over mijn pik en wat spelen eerst tussen de borsten daarna kwam ze op mij pik zitten,en de bekende vraag 😋 you want extra, hier mee akkoord gegaan ,eerst een lekkere pijp beurt gekregn [zc] waarbij ik haar kutje kon betasten snel draaide ze zich en kwam op mij zitten in een lekkere 69,wow wat een lekkere spleet heeft ze,geen stoppeltje zo lekker glad [tot nu toe had enkel Lin in antwerpen zo glad kutje] daarna rubberke er over en lekker diep van achter genomen in haar natte spleet,heerlijk klaar gekomen,met doekje alles zuiver gemaakt en nog een na massage gehad om de tijd vol temaken, al bij al super ervaring zeker voor herhaling vatbaar(y)
 
@Marc white Ik ken Linda al een hele tijd. Zij is één van mijn favorieten waar ik altijd naar terug keer. Af en toe wat verandering van spijs doet idd wel eten, maar ben ook vaak van een kale reist teruggekomen bij andere dames. Linda heeft voor mij de ideale mix tussen relaxen, tot rust komen en erotiek. Ik ben nog nooit ontevreden buiten gekomen. Je hebt geen 'fake' gevoel maar eerder een gevoel van thuis komen...en geef toe waar kom je beter dan thuis :sneaky:
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Linda, zaventem

Ontvangt in een grote kamer met propere badkamer centrum Zaventem .

Reeds 2 massages van haar gekregen en telkens heerlijke ervaring. Ze combineerde op mijn vraag zacht met hard en ging heel mijn lichaam af. Na 40 min begint ze je dan licht te teasen en heerlijk pzc waar ze zich ook gewillig laat beffen.

herhalingsgevaar voor een goede erotische massage : 130%
 
20 min. erotiek in 1u is geen goede erotische massage maar 40 min. tijd rekken en dan snel snel afwerken.
Tenzij je niet veel gewoon bent natuurlijk...
Ik vind wat onze vriend ctg schrijft nu toch ook wat vreemd hoor. 40 minuten massage om dan pas over te gaan tot "lichtjes teasen" zou voor mij geen waar voor mijn geld zijn. Tenzij dit vooraf aangegeven is natuurlijk.
Ik ben ondertussen al lang vaste klant bij Linda en vanuit mijn ervaring komen de handjes al na een kwartiertje piepen op de juiste plaatsen.
Wat volgt is volledig up to you.
Voor de tijd die rest volgt dan een deugdoende korte massage terwijl ze een luchtige conversatie probeert op te starten.
Ps: was ook blij verrast dat de douche perfect in orde was. Meestal zijn deze in Thaise salons echt brak. Maar dat geheel terzijde natuurlijk 😂
 
Ik vind wat onze vriend ctg schrijft nu toch ook wat vreemd hoor. 40 minuten massage om dan pas over te gaan tot "lichtjes teasen" zou voor mij geen waar voor mijn geld zijn. Tenzij dit vooraf aangegeven is natuurlijk.
Ik ben ondertussen al lang vaste klant bij Linda en vanuit mijn ervaring komen de handjes al na een kwartiertje piepen op de juiste plaatsen.
Wat volgt is volledig up to you.
Voor de tijd die rest volgt dan een deugdoende korte massage terwijl ze een luchtige conversatie probeert op te starten.
Ps: was ook blij verrast dat de douche perfect in orde was. Meestal zijn deze in Thaise salons echt brak. Maar dat geheel terzijde natuurlijk 😂
Voor de fietsers onder ons is Linda de beste om na een lange fietsrit het melkzuur uit de benen te krijgen met een orale bevrediging als afsluiter, dus ja op eigen vraag ;-)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/linda-2080
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weken geleden opweg naar Frankrijk bij Linda een pitstop gemaakt.
Onderweg ge-appt of ze tijd had en gelukkig had ze dat.
Locatie is makkelijk te vinden en het appartement is schoon en netjes en de badkamer is erg fijn, wat ik altijd wel een plus punt vindt.

Linda is erg vriendelijk en geeft een fijne massage en het erotische gedeelte doet ze perfect en ze duwt haar kontje heerlijk in je gezicht tijdens 69.
Mocht ik weer op de route zijn, dan kom ik zeker nog een keer langs bij haar
 
Dus als ik het goed begrijp ontvangen op dit adres 2 dames ? Linda en Amy of ben ik mis vandaag proberen te bellen met beide dames maar geen succes bij Amy direct antwoord om te bellen via WhatsApp waarschijnlijk waren ze alle 2 niet vrij dus volgende keer beter parking is wel te vinden in de buurt i ga met de motor dus ook minder probleem voor de parking
 
Dus als ik het goed begrijp ontvangen op dit adres 2 dames ? Linda en Amy of ben ik mis vandaag proberen te bellen met beide dames maar geen succes bij Amy direct antwoord om te bellen via WhatsApp waarschijnlijk waren ze alle 2 niet vrij dus volgende keer beter parking is wel te vinden in de buurt i ga met de motor dus ook minder probleem voor de parking
De dames ontvangen wel degelijk op 2 verschillende locaties. Al is het niet ver van elkaar.
Ivm je andere opmerking; woensdag had Linda een dagje verlof, maar Amy was wel degelijk aan het werk. Hoe dat ik dat weet? Ik had oorspronkelijk met Linda geprobeerd een afspraak te maken, maar toen die niet direct reageerde ben ik bij Amy beland. De nood was hoog 😇
Nadien kreeg ik wel nog een berichtje van Linda dat ze die dag uitzonderlijk niet aan het werk was.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week dan toch een afspraakje kunnen maken en was vor mij een leuke ervaring erbij, dame ontvangt in kleine studio in éénrichting straat dus indien geen parking terug het blokje rond rijden, nu is er wel een parking aan de rechterkant iets voor de studio mits parkeerschijf te gebruiken aan het eind van de straat is er ook wel parking aan het park, ikzelf was met de motor dus geen probleem voor parking, nu eenmaal binnen gevraagd voor de douche die ze al ging aanzetten dat deze op temperatuur kwam zoals ik, terug op de kamer deed ze haar badjas uit en nodigde mij uit op het bed voor de massage, deze vond ik persoonlijk wel goed met handen ellebogen en olie en dan maar wachten tot ze nam en er geen reactie kwam, mmm ? dan wist ik ja ze is haar body aan het inolieen voor de BTB en ja hoor paar seconden later voelde ik haar warme lichaam op het mijne haar borstjes en lekker geschoren poesje over mijn lichaam lekker tijd om te draaien waarna ze begon met BJ ik kon overal aan en het werd een 69 , ik kon deze niet lang volhouden en heb haar laten stoppen want wou ook haar poesje wel verkennen of ze klaar kwam denk ik niet maar ze genoot er wel van , daarna terug 69 en afgewerkt intiem is er niet geweest door beide partijen niet gevraagd , zal voor volgende keer zijn, dus zeer leuke ervaring erbij en super vriendelijk, het is ook de eerste keer dat ik de dame na de massage betaald heb ipv tevoren dus ga nog wel eens terug groetjs Lindaa thx and see you again
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden hier ook geweest. Proper en aangenaam appartement, best een mooie dame. Goede massage met leuk teasen. Haar lekker gelikt waarvoor ze me bedankte (y). Heeft me laten komen door me heerlijk te pijpen, klaarkomen niet in haar mondje ! Zeke herhalingsgevaar ...
 
Linda lijkt me goed te beantwoorden aan wat ik zoek, maar er zijn wat tegenstrijdigheden in haar profiel op RL en wat ik hier lees. Op RL biedt ze enkel erotische massage/ body-to-body / happy end aan, terwijl ik hier ook reviews lees met intiem en 69 etc. Doet ze dit nog en indien ja, is er een meerprijs?
Als het alleen erotische massage is, zou ik 30/45 min nemen, maar met intiem mag het wel een uurtje zijn... Vandaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan