Recensie Linda, Zaventem (vh Thai Butterfly) 4,74 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame werkt al jaren zelfstandig; voorheen in Zaventem. Boezemvriendin van Rung die nog steeds in Zaventem ontvangt
Iedereen die haar volgt weet dat ze al jaren zelfstandig is 🙄.
En résumé, ze ontvangt ons nu in de Nangfa of niet?
Als ik me goed herinner dat ik mijn enige bezoek in deze salon de kamer op de 1e verdieping is en de douche op de gelijkvloers, en ook een manneke in een schort die de deur voor me opendeed 😅.

Iedereen die haar volgt weet dat ze al jaren zelfstandig is 🙄.
En résumé, ze ontvangt ons nu in de Nangfa of niet?
Als ik me goed herinner dat ik mijn enige bezoek in deze salon de kamer op de 1e verdieping is en de douche op de gelijkvloers, en ook een manneke in een schort die de deur voor me opendeed 😅.
Ze ontvangt niet bij Nangfa maar bij Maysa te Machelen

THAI MASSAGE in Machelen.
Dat is ze dus gewoon naar haar nummer bellen niet naar het salon zelf , misschien werkt het ook als je naar het salon belt en vraagt naar Linda ze werkt daar wel degelijk maar staat niet op de site

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-in-machelen.html
Totale kosten (in euro)
100
Na de goede ervaringen ook maar eens naar Linda gereden. Veel parkeergelegenheid maar locatie niet echt discreet. Je kan wel direct binnen zodat je niet op de stoep moet wachten, dus dat valt wel mee. Daar deed Linda open en vond haar wel een leuke verschijning. Mocht men eigen opfrissen onder de douche en daarna plaats nemen op het bed. De massage zelf was zeer goed, niet zo maar gewrijf maar goed hard. Eens de achterkant gedaan is mag je je omdraaien en begint het spel. Ze begon met teasen van de penis en gebruikte daarvoor haar mond ook. Terwijl mocht ik zachtjes met haar poesje spelen. Ik voelde redelijk snel dat ik het niet ging houden dus vroeg om even te stoppen. Daarna kwam ze op mij zitten en ging verder met teasen, pakte men handen en mocht haar overal aanraken. Daarna ging ze over naar 69 standje waar ik haar lekker kon beffen. Was geil dus redelijk snel men kruit verschoten. Daarna nog benen massage gekregen en toen zat het erop. Aangename verschijning, goede massage en goede service, was het niet zover rijden voor mij kwam ik zeker vaker.

Enig minpuntje maar is eigenlijk men eigen schuld, door werken in de buurt was ik 10 minuten te laat, dacht dat ik die wel bij mocht doen maar was na 50 minuten buiten. Kan haar wel begrijpen want ze had nog een klant na mij.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
53.162
Leden
44.012
Nieuwste lid
Hangloose
Terug
Bovenaan Onderaan