Recensie Lindsey Massagewereld Weert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.445
30/06/21
1.665
123
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lindsey/?iid=11249
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag, op aanraden van Pearl, een afspraak met Lindsey gemaakt.
Deze keer gegaan voor een linham massage omdat die toch weer net wat specifieker is, richting edging zeg maar.
Lindsey moest ff (want er ff tussenuit geweest) haar geheugen opfrissen voor wat betreft de volgorde maar daarna was het ook "feest".
Superlekker begin met het teasen van m'n achterkant, lekker kriebelig maar zeer lekker!! Geen idee of dat op haar briefje stond maar het beviel prima.
Al vrij snel om mogen draaien en werd de voorkant behandeld. Dit bouwt ze zeer langzaam, subtiel op, wisselt goed af qua technieken en heeft me zeker 20 minuten op 50 tot 90% weten te houden. 1 of 2 keer wat aanwijzing/tips gegeven maar het voor de rest aan haar over gelaten. ?
Tijd vloog om blijkbaar, zag zelf dat de tijd eigenlijk al om was, zij was te gefocust op mij denk ik. (y)
Uiteindelijk net geen orgasme bereikt, jammer maar niet écht het doel hoewel het mooi meegenomen is. Heb volop kunnen genieten van haar, sowieso wat uitzicht betreft want ze is een erg mooie dame die je verder ook, met respect, aan mag raken.
Lijkt er iig op dat ze het vooral leuk vindt om te doen, baalde wel een beetje dat er geen finish werd bereikt, dat mag ze de volgende keer, die er zeker weten komt, "goedmaken".

Lindsey,mocht je dit lezen......., bedankt voor je inzet en prima massage, ga je zeker snel weer eens bezoeken. ?Lindsey-3-kopie.jpg
 
Leuk om bovenstaande recensie te lezen. Laat ik nu net na Motormaf de massage hebben gereserveerd met Lindsey. Je was maar liefst 20 minuten te laat hahaha. Goed gedaan, en lekker langer mogen genieten van dit heerlijke no nonsens meisje. Ik had een heerlijke body intensief van haar. En wow wat werden we geil van elkaar. Ook Lindsey gaf me na de massage aan, dat ze het zwaar had gehad, maar heeft zich goed ingehouden. Mooie lieve meid, 100 % naturel, kleine maar lekkere borsten met grote harde (gevoelige) tepels. Helaas moest ik eerder weg omdat het werk mij oppiepte, maar wat een heerlijke topper !
 
Lol,

Vandaag terug geweest voor een "herkansing". ?
Nu combi B2b en lingham, met goed resultaat trouwens, lang op het randje gezeten en heftig gekomen. Heerlijk genoten van deze mooie dame.
Wederom ruim over tijd trouwens, maarja, goed werk heeft tijd nodig. ?
Pearl heeft er een concurrente bij.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lindsey/?iid=11249
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op herhaling geweest bij deze leuke/geile jongedame.
Moet zeggen........, dit was de, bij Massagewereld dus, de beste/lekkerste massage ooit, incl orgasme deze keer. (y) 😊
Spiegelkamer hielp wellicht ook mee want wát een uitzicht had ik de meeste tijd.
Geen idee of ze dat bewust deed, het hielp wel iig.
Opbouw was ook zalig met xtra aandacht voor m'n nek & schouders. Na omdraaien was het "echt feest", qua massage en opbouw maar vooral hoe ze over me heen gleed.
Me in moeten houden om de aanraakgrenzen niet te overschrijden maar wat was dit geil. 🥵🥵

Lindsey, mocht je dit lezen, super bedankt voor deze topmassage, kom graag weer eens terug. 🥰
 
Leuk om bovenstaande recensie te lezen. Laat ik nu net na Motormaf de massage hebben gereserveerd met Lindsey. Je was maar liefst 20 minuten te laat hahaha. Goed gedaan, en lekker langer mogen genieten van dit heerlijke no nonsens meisje. Ik had een heerlijke body intensief van haar. En wow wat werden we geil van elkaar. Ook Lindsey gaf me na de massage aan, dat ze het zwaar had gehad, maar heeft zich goed ingehouden. Mooie lieve meid, 100 % naturel, kleine maar lekkere borsten met grote harde (gevoelige) tepels. Helaas moest ik eerder weg omdat het werk mij oppiepte, maar wat een heerlijke topper !


En naar wat ik ervan begrepen heb, ben jij mij vooraf gegaan vandaag. 😎

Wilde als weekafsluiting nog een lekker uurtje genieten en dat is gelukt, láng op het randje gehouden door deze lieverd, eindschot echter bewaard voor een andere keer. 😈
 
Hahaha, ja leuk gesprek gehad met haar, waarin ze mij nog kon herinneren omdat de massage toen uitliep met jou toen ik zat te wachten. Ze gaf aan dat je ook een fijn persoon bent. Wat een topper die Lindsey....., en ik weet zeker dat ze er ook oprecht van geniet. Een schat waar ik alleen maar respect voor kan opbrengen. Thx Lindsey.
 
En voor het laatst anders wordt het eentonig vermoedelijk.

Vandaag voor 90 minuten gekozen, toch net ff wat relaxter qua opbouw.
Voor "Double Pleasure" gekozen echter niet met de intentie om 2 keer te komen, dat lukt me niet meer in zo korte tijd.
Rollen omgedraaid en haar een lichte massage kado gedaan, vond ze wel leuk denk ik. ;)
Voordeel dat ik nu haar tattoos eens goed kon bekijken en daarbij kon voelen hoe atletisch ze echt gebouwd is.
Ze heeft echt wel een "turnlijf", goed gespierd en soepel. Dansbenen bleek te kloppen want dat blijkt ze veel en graag gedaan te hebben. (y)
Niets gedaan wat buiten het boekje valt, gewoon genoten van haar mooie lijf en me daarna weer aan haar overgegeven.
Wellicht iets teveel gekletst waardoor de spanning af en toe verdween maar daar wist ze wel raad mee.
Lang, erg lang tegen/op het randje gezeten, bewust niet op gefocust en haar de techniek en het tempo laten bepalen, wel met het risico dat het weg zou ebben maar dat gebeurde gelukkig niet en resulteerde in een zeldzaam heftig en langdurig hoogtepunt. 💦💦💦
Zelden meegemaakt zoiets heftigs en daar kan geen vrij/sekspartij aan tippen.

Nu nog knikkende knieën dus kan er nu wel weer even tegen, hoe verleidelijk het ook is om zo snel mogelijk weer te gaan, helaas in ook mijn budget niet oneindig. 🤑
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan