Line-up: leuk en relaxt of nerveus en toch vaak tegenvaller

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheLicker

Stamgast
Forumpionier
391
05/07/21
451
Ik vroeg me dit af hoe zowel de mannen als de dames dit ervaren: de Line-UP!

Voel je je als bezoeker relaxt wanneer je een line-up in welke vorm dan ook krijgt, zodat je in een soort split second moet/mag kiezen wie het wordt of dat jou type er niet tussen zit en je beetje teleurgesteld weggaat (en bij je zelf denkt, nou goed dat ik niet gegaan ben, dan geld heb ik in de zak gehouden en de rest ook..)

En wat de dames betreft:
Hebben jullie wel eens dat je in de line-up staat en denkt oh nee, kies mij niet aub... en wat als hij dan wel voor jou kiest.. verstand en gevoel op 0 en gaan met die banaan?

staat er wel eens een bezoeker al met zijn pik strak zeg maar? Dat je denkt, oh die heeft iets geslikt?

Nou ja, zo maar wat vragen die bij mij opkomen

Bijlagen

• yicg3c59a09b1.jpg
    yicg3c59a09b1.jpg
    165,4 KB · Weergaven: 36
De aller eerste keer dat ik naar een privehuis ging, werd er ook een line-up gemaakt van 8 dames. Ik was al bloednerveus, want het was mijn eerste keer ooit. Komen er ook nog 8 dames om je heen staan, ik stond zowat te trillen. En heb toen gekozen voor de dame die mij het minst zenuwachtig maakte.

Achteraf verkeerde keus. Eenmaal in de kamer deden we de kleren uit, ze ging op de rug op bed liggen en zei: "You can touch me. " Ik had geen idee waar ik moest beginnen. 😅

Ik vroeg me dit af hoe zowel de mannen als de dames dit ervaren: de Line-UP!

Voel je je als bezoeker relaxt wanneer je een line-up in welke vorm dan ook krijgt, zodat je in een soort split second moet/mag kiezen wie het wordt of dat jou type er niet tussen zit en je beetje teleurgesteld weggaat (en bij je zelf denkt, nou goed dat ik niet gegaan ben, dan geld heb ik in de zak gehouden en de rest ook..)

En wat de dames betreft:
Hebben jullie wel eens dat je in de line-up staat en denkt oh nee, kies mij niet aub... en wat als hij dan wel voor jou kiest.. verstand en gevoel op 0 en gaan met die banaan?

staat er wel eens een bezoeker al met zijn pik strak zeg maar? Dat je denkt, oh die heeft iets geslikt?

Nou ja, zo maar wat vragen die bij mij opkomen
Mijn keuze, dame links, ik let op benen, en gezicht, en lichaamstaal.

Nog nooit een line-up gedaan voor afspraken bij een privéhuis. Ik zoek daarbij altijd op voorhand op de website en maak dan een gerichte keuze (ook een reden waarom een privéhuis bij mij meteen afvalt als er geen goede beschrijving en/of foto's van de dames beschikbaar zijn op hun site of wanneer er zelfs geen website bestaat). Ik (of mijn penis 😅) ben enigszins kieskeurig qua type vrouw en weet dat mijn smaak niet overal beschikbaar is. Kans zou bestaan dat de hele line-up mij niets zegt en dan heb ik de trip voor niets gemaakt. Ik weet ook graag op voorhand waar ik mij ongeveer aan kan verwachten bij dit soort afspraakjes. En tot slot zou zo'n line-up mij hoogstwaarschijnlijk zeer zenuwachtig en ongemakkelijk doen voelen 😅 niets voor mij dus.

Ik weet ook graag op voorhand waar ik mij ongeveer aan kan verwachten
Idem hier, bereid me goed voor voor zodat er een hoge kans is op een topdate. en om teleurstelling te minimaliseren.

Bij een lineup gaat het snel en kan ik denk ik alleen kiezen op de looks en de 1e indruk qua energie/positiviteit. Heb het zelf maar 1 keer gedaan omdat ik toen nood had nadat een thuisontvangstdate een faker bleek te zijn.

Maar vind het wel leuk om een lineup mee te maken van een andere wandelaar want dat helpt mij weer bij het uitzoeken van een volgende date. Vooral bij twijfelgevallen kan dat net de doorslag geven.

Zo'n line-up is er natuurlijk niet zonder reden. Je komt langs voor, betaalde diensten, maar het is geen datingroom ofzo waar je met ieders een halve blind date aan het doen bent voordat er uberhaubt wat gebeurd.

Afgaan op je gevoel, intuitie, eerste ingeving is vaak meestal de juiste.

Vroeger werd ik ook nerveus en raakte helemaal de draad kwijt.

Wat ik doe is vooraf de namen onthouden van de dames die mij wat lijken en lees hun recensies. In het huis probeer ik de voorbereiding ook weer los te laten en ongeremd achter mijn pik aan te lopen. Gewoon goed blijven kijken en haar lichaam goed scannen.

Natuurlijk is het belangrijkste of er een klik is, of zij contact maakt, of er iets van spanning ontstaat tussen ons.
Verder vond ik namen onthouden super ingewikkeld, maar dat los ik op door alleen de naam te willen onthouden van de dames die ik wel wil. Dat is er meestal maar 1 of 2. Een line-up van 8 kan ik niet zo snel onthouden.

Terug
Bovenaan Onderaan