Line-up: leuk en relaxt of nerveus en toch vaak tegenvaller

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheLicker

Stamgast
Forumpionier
391
05/07/21
453
Ik vroeg me dit af hoe zowel de mannen als de dames dit ervaren: de Line-UP!

Voel je je als bezoeker relaxt wanneer je een line-up in welke vorm dan ook krijgt, zodat je in een soort split second moet/mag kiezen wie het wordt of dat jou type er niet tussen zit en je beetje teleurgesteld weggaat (en bij je zelf denkt, nou goed dat ik niet gegaan ben, dan geld heb ik in de zak gehouden en de rest ook..)

En wat de dames betreft:
Hebben jullie wel eens dat je in de line-up staat en denkt oh nee, kies mij niet aub... en wat als hij dan wel voor jou kiest.. verstand en gevoel op 0 en gaan met die banaan?

staat er wel eens een bezoeker al met zijn pik strak zeg maar? Dat je denkt, oh die heeft iets geslikt?

Nou ja, zo maar wat vragen die bij mij opkomen

Bijlagen

• yicg3c59a09b1.jpg
    yicg3c59a09b1.jpg
    165,4 KB · Weergaven: 62
De aller eerste keer dat ik naar een privehuis ging, werd er ook een line-up gemaakt van 8 dames. Ik was al bloednerveus, want het was mijn eerste keer ooit. Komen er ook nog 8 dames om je heen staan, ik stond zowat te trillen. En heb toen gekozen voor de dame die mij het minst zenuwachtig maakte.

Achteraf verkeerde keus. Eenmaal in de kamer deden we de kleren uit, ze ging op de rug op bed liggen en zei: "You can touch me. " Ik had geen idee waar ik moest beginnen. 😅

Voel je je als bezoeker relaxt wanneer je een line-up in welke vorm dan ook krijgt, zodat je in een soort split second moet/mag kiezen wie het wordt of dat jou type er niet tussen zit en je beetje teleurgesteld weggaat (en bij je zelf denkt, nou goed dat ik niet gegaan ben, dan geld heb ik in de zak gehouden en de rest ook..)

En wat de dames betreft:
Hebben jullie wel eens dat je in de line-up staat en denkt oh nee, kies mij niet aub... en wat als hij dan wel voor jou kiest.. verstand en gevoel op 0 en gaan met die banaan?

staat er wel eens een bezoeker al met zijn pik strak zeg maar? Dat je denkt, oh die heeft iets geslikt?

Mijn keuze, dame links, ik let op benen, en gezicht, en lichaamstaal.

Nog nooit een line-up gedaan voor afspraken bij een privéhuis. Ik zoek daarbij altijd op voorhand op de website en maak dan een gerichte keuze (ook een reden waarom een privéhuis bij mij meteen afvalt als er geen goede beschrijving en/of foto's van de dames beschikbaar zijn op hun site of wanneer er zelfs geen website bestaat). Ik (of mijn penis 😅) ben enigszins kieskeurig qua type vrouw en weet dat mijn smaak niet overal beschikbaar is. Kans zou bestaan dat de hele line-up mij niets zegt en dan heb ik de trip voor niets gemaakt. Ik weet ook graag op voorhand waar ik mij ongeveer aan kan verwachten bij dit soort afspraakjes. En tot slot zou zo'n line-up mij hoogstwaarschijnlijk zeer zenuwachtig en ongemakkelijk doen voelen 😅 niets voor mij dus.

Ik weet ook graag op voorhand waar ik mij ongeveer aan kan verwachten
Idem hier, bereid me goed voor voor zodat er een hoge kans is op een topdate. en om teleurstelling te minimaliseren.

Bij een lineup gaat het snel en kan ik denk ik alleen kiezen op de looks en de 1e indruk qua energie/positiviteit. Heb het zelf maar 1 keer gedaan omdat ik toen nood had nadat een thuisontvangstdate een faker bleek te zijn.

Maar vind het wel leuk om een lineup mee te maken van een andere wandelaar want dat helpt mij weer bij het uitzoeken van een volgende date. Vooral bij twijfelgevallen kan dat net de doorslag geven.

Zo'n line-up is er natuurlijk niet zonder reden. Je komt langs voor, betaalde diensten, maar het is geen datingroom ofzo waar je met ieders een halve blind date aan het doen bent voordat er uberhaubt wat gebeurd.

Afgaan op je gevoel, intuitie, eerste ingeving is vaak meestal de juiste.

Vroeger werd ik ook nerveus en raakte helemaal de draad kwijt.

Wat ik doe is vooraf de namen onthouden van de dames die mij wat lijken en lees hun recensies. In het huis probeer ik de voorbereiding ook weer los te laten en ongeremd achter mijn pik aan te lopen. Gewoon goed blijven kijken en haar lichaam goed scannen.

Natuurlijk is het belangrijkste of er een klik is, of zij contact maakt, of er iets van spanning ontstaat tussen ons.
Verder vond ik namen onthouden super ingewikkeld, maar dat los ik op door alleen de naam te willen onthouden van de dames die ik wel wil. Dat is er meestal maar 1 of 2. Een line-up van 8 kan ik niet zo snel onthouden.

En wat de dames betreft:

Line-ups zijn wat mij betreft de aangenaamste vorm van dvp-bezoek. Ik vind dat heel tof. Op voorhand kijk ik al op de website wie er zal zijn, maar ter plaatse verandert mijn voorkeur soms.
De laatste jaren zet ik echter toch vooral in op privé-ontvangst omdat er weinig privė-huizen zijn met line-ups die de moeite zijn.
Ik heb voor corona jarenlang maandelijks privéhuizen met line-ups bezocht.
Ik woonde toen ik dichtbij één, wat het makkelijk maakte om eens binnen te gaan.
Soms kwam ik nog eens terug voor een andere uit de line-up, dan maakte ik wel een afspraak.

Ik heb dat denk ik 2 maal in het begin van mijn wandelcarriere gedaan en daar snel komaf mee gemaakt. Niet omwille van slechte ervaringen, gewoon omdat deze vleekeuring in mijn optiek te vernederend is voor alle dames vd line-up in de huizen. Ik voelde mij daar niet goed bij. Ik doe mijn huiswerk liever op voorhand en bel persoonlijk of reserveer dadelijk.

Het duurde eigenlijk even voordat ik in de gaten had wat je nou bedoelde met 'line-up'. Maar ik snap hem nu.

Dat voorstelrondje heb al jaren niet meer meegemaakt. In de privéhuizen in mijn regio ken ik de dames die hun vak verstaan en waarmee het klikt. Ik boek gewoon van te voren. Veel prettiger, dan heb ik tenminste zekerheid.
Ik heb dat denk ik 2 maal in het begin van mijn wandelcarriere gedaan en daar snel komaf mee gemaakt. Niet omwille van slechte ervaringen, gewoon omdat deze vleekeuring in mijn optiek te vernederend is voor alle dames vd line-up in de huizen. Ik voelde mij daar niet goed bij. Ik doe mijn huiswerk liever op voorhand en bel persoonlijk of reserveer dadelijk.
Precies. Uit de reviews hier kun je al opmaken wie een geschikte dame voor je zou kunnen zijn en die boek je dan. En als je ze eenmaal kent, boek je ze gewoon weer. Zo bespaar je jezelf en de dames dat rondje.

Het voelt voor mij ook ongemakkelijk, dat rondje. En omdat ik nu veel minder wandel dan in voorgaande jaren speel ik steeds meer in op de zekerheid van kwaliteit. De gok van een bonnefooi neem ik niet meer.

Laatst bewerkt:
Oh zo'n voorstelrondje is gewoon normaal joh. Het boeit die meiden echt niet als je voor de een gaat en de andere niet. Het is hun werk en het raakt ze echt niet persoonlijk hoor, ik doe die voorstelrondjes juist graag en zonder mercy, want waarom zou je mn persoonlijke voorkeur als een belediging opvatten? Miss kom ik wel binnen en heb ik zin in een petite dame n de andere keer een MILF. Dit zegt niets over de andere dvps en de meeste dames snappen dit wel hoor, en zo niet, too bad! Maar ik kom sowieso altijd voorbereid zodat ik de namen kan matchen met de reviews dus stel je voor ik kom MM binnen, dan weet ik dat als Mila zich zou voorstellen bv; dat ik direct mee zou gaan. Maar als die mooie Yara met de doekjes zou ik niet meegaan terwijl die wel mooi is, maar geen zin in doekjes-sex.

Het voordeel van op de bonnefooi gaan is dat de dames uitgesloten worden die je niet aantrekkelijk vinden. Ik denk dat dat voor heel veel ouderen mannen vooral slim is gezien ik heel vaak van dvps heb gehoord dat ze liever jongere mannen hebben. Zelf doe ik ook graag bonnefooi want ik wil altijd eerst mn onderbuikgevoel-test ook doen, maar dats mn mening hoor

Laatst bewerkt:
1 maal zo'n line-up meegemaakt. Genante vleeskeuring, zoals hierboven al ergens opgemerkt, daar wil ik niet mee geconfronteerd worden.

Wie zegt dat het een vleeskeuring is? Ik vind dat het een GR review-beoordeling is, althans zo is t voor mij! Ik kijk de dames altijd superserieus aan 😅 want de reviews gaan dan snel door mn hoofd en dan denk ik ahh jij ziet er anders uit dan op je foto's of oke jij bent dus die dame die stickers op dr tepels plakt en ja jij schijnt goed te zijn.

De mooiste meid wint bij mij zelden zo'n lineup bij een privehuis

Laatst bewerkt:
Ik heb dit 1 keer meegemaakt toen ik ergens spontaan binnenstapte, ik vond het nogal ongemakkelijk. Daarom vind ik de ramen veel prettiger, aangezien je ook geen afspraak hoeft te maken. Je kijkt gewoon wie er is, maakt een praatje en dan kun je naar binnen wanneer je wil.

Hoezo? Ik ben supervaak gwn weggegaan als r alleen tmm'ers aanwezig zijn, no mercy hoor. Die dames hebben toch ook lak aan goede service geven? Er is niets mis mee. Wat wel erg is als je onbeleefd doet, ook tmm'ers verdienen respect. Bij mij is die respect in de vorm van complete stilte.

Schrijf het voor jezelf op waarom je t awkward vind en daarna waarom t niet raar is. Daarmee kan je die "awkward" momenten weghalen. Ik heb zelf veel van mn lichaamsbeharing weg laten laseren en eerst dacht ik van ehh ze zullen me vast maar raar vinden, en toen deed ik bovenstaande en ging ik daa gwn met schijt op zo'n bankje liggen, en dacht hele tijd: het boeit ze geen ene reet en die awkward moment vervloog en alle sessies die daarna volgde, heb k me geen moment awkward gevoeld.

Een privehuis binnenstappen en een lineup krijgen hoort erbij als je op de bonnefooi gaat en het boeit ze geen reet als je ze afwijst, ze denken oke jammer NEXT!

Juist het zit in je koppie en iedereen heeft zn voorkeur dus waarom moet je je awkward voelen als je besluit je wensen te honoreren en grenzen te bewaken. En daarbij , je hoeft fysiologisch gezien niet te neuken he, je lul valt er niet af als je een week niet neukt

Ik nam altijd een boekje mee en schreef punten op voor billen, borsten aanzien,
Na de puntentelling riep ik de gastvrouw.

Flauw, maar zo gaat het wel in mijn hoofd en je moet supersnel beslissen.

En als er geen match is bedank ik me ook vriendelijk.
Ik koop ook geen auto bij de verkoper omdat ik hem dan zielig zou vinden als ik geen euro's achterlaat.

Een letterlijke line-up (ze staan allemaal in een rijtje te staren of te smilen) en dan aanwijzen vind ik niet zo fijn.
Gelukkig ook maar een heel enkele keer meegemaakt .

Om de beurt even een voorstel kamertje inlopen waarin je misschien een paar zinnen zegt is net wat beter voor de split-second 'voel een klik' gedachte.

Maar als ik de zin, tijd en soms geinvesteerde reis-tijd heb , is het vervelend om toch weg te gaan als mijn voorkeur er niet tussen zit (of bezet is) - ik wil dan wel graag seks en met goede kans dat het ook een behoorlijke date is.

Ik ga dus eigenlijk altijd met een afspraak (bekende dame, of genoeg recensies die mij aanspreken) , en vraag dan een voorstelrondje met de overige dames (zeker degenen zonder recensie of zonder foto oid ) om kennis te maken voor een volgende keer.

Terug
Bovenaan Onderaan