Line-up: leuk en relaxt of nerveus en toch vaak tegenvaller

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste line-up's waren geen echte line-up's maar de dames kwamen een voor een de kamer binnen om zich kort voor te stellen. Persoonlijk vond ik dat doorgaans beter dan zo'n echte line-up waar ze allemaal gelijk in een lijn voor je staan.
Maar tegenwoordig zie ik nog uiterst zelden een line-up of voorstellingsronde. Meestal maak ik een afspraak met een bepaalde dame en dan is er geen voorstellingsronde of line-up. Hoewel ik soms nog wel eens benieuwd ben hoe de andere dames eruit zien, anders dan op de foto's op de website.

1 maal zo'n line-up meegemaakt. Genante vleeskeuring, zoals hierboven al ergens opgemerkt, daar wil ik niet mee geconfronteerd worden.
Is bij veel privehuizen niet aan de orde, bij de meeste privehuizen stellen ze zich 1 v 1 alleen aan je voor , zo n line up heeft iets redlightgebied achtigs, 1 voor 1 voorstellen is dus GEEN line up

Om de beurt even een voorstel kamertje inlopen waarin je misschien een paar zinnen zegt is net wat beter voor de split-second 'voel een klik' gedachte.
Eerlijk gezegd dacht ik dat dit was wat TS met line-up bedoelde. Dat een voor een herken ik. Maar zo'n echte line-up dus niet.

Wel kan ik me herinneren dat bij Jan Bik (Satan hebbe zijn ziel) alle dames beneden aan de bar zaten, waar je dan met andere wandelaars zat. Bijzonder ongemakkelijk. Maar ok, dat was ook iets anders.

Bij vele privehuizen zie je geen andere klanten en kom je discreet op een kamer te zitten waarna alle beschikbare dames zich 1 voor 1 komen voorstellen. Dat sommige mannen dat bv in recensies een line up noemen klopt feitelijk niet.

Bij vele privehuizen zie je geen andere klanten en kom je discreet op een kamer te zitten waarna alle beschikbare dames zich 1 voor 1 komen voorstellen. Dat sommige mannen dat bv in recensies een line up noemen klopt feitelijk niet.
Ik ken het woord line-up uit de festivalwereld waar het zoveel betekent als 'alle aanwezige, optredende acts'. Ik dacht daarom dat het 'alle aanwezige dames' betekende, maar je gebruikt het woord dus pas als die dames tegelijk bij je komen. Weer wat geleerd.

Overigens vind ik dat 1 voor 1 ook een vleeskeuring. Ik boek gewoon van tevoren een oude vertrouwde of een goed aangeschreven dame.

Doe mij maar een line-up. Als de dames een voor een komen ben ik sowieso te veel aan het concentreren op de naam van de 1e, 2e, .... in een line-up is het gewoon lekker je smaak volgen, heel relaxed

Als je op voorhand op de website ziet dat er één gigantisch jouw voorkeur heeft of slechts één de moeite is dan maak je natuurlijk een afspraak.
Maar als tweederde of meer van de aanwezige dames wauw zijn, is een line-up fantastisch.
Ik heb bijna nooit gemerkt dat de dames zelf hier een probleem mee hadden. Zolang je maar iemand kiest.
Als ik snel voor ene koos, dan zaten de andere wat te lachen van oei dat ging snel, of ola hij ziet je zitten. Sommige die niet gekozen waren knipogen dan soms nog eens of zwaaien. Soms nog gehad dat ik in de badkamer een andere van de line-up tegen kwam en dan nog klein babbeltje.
Als je iets langer wacht met kiezen, zetten sommige een voetje naar voor of trekken hun lingerie wat dieper dat je een stuk tepelhof ziet.
Toen ik eens in een line-up niemand wou, dat was anders, dan waren ze beledigd. Maarja al degene waartussen ik wou kiezen waren al bezet, spitsuur zeker.
Ik vind het enorm spijtig dat er niet meer privėhuizen zijn en meer line-ups.
Nu zit er veel kwaliteit in privé-ontvangst, maar ook veel bedrog.

Terug
Bovenaan Onderaan