Foto's en beschrijvingen op de website zeggen me nooit zoveel. Ik krijg nooit een beeld van hoe iemand er werkelijk uit ziet en de beschrijving is vaak buiten de dame om door het huis gemaakt.
Recensies zeggen me ook niet veel op de extreme uitersten na. Ik heb wellicht een heel andere klik met de dame, of zoek iets anders en hoe iemand is kan ook van dag tot dag verschillend zijn.
Daarom vind ik een line-up of voorstelrondje helemaal geweldig. Je merkt direct wat voor energie een dame aan je geeft, ongeacht haar foto's of recensies. Het kan het beeld dat ik mogelijk al had volledig omdraaien.
Ik zal ook zelden tot nooit vooraf een afspraak maken, al zijn de foto's nog zo overtuigend en de recensies zo lovend. Ik zie liever eerst het volledige bewegende, pratende 3d plaatje voor mijn neus staan, want zelfs al is het maar een paar seconden, dan nog haal ik veel meer uit haar lichaamstaal en energie dan foto's en recensies me kunnen vertellen.
Zelfs de dames die ik al jaren ken geven me soms een andere vibe dan anders dat ik denk: oei, vandaag maar eventjes een keertje niet. Om de keer daarop weer helemaal te knallen bij binnenkomst en ik denk: yes!
Het ter zielen gegane Eindhoven Privé is de enige geweest waarbij alle dames om je heen kwamen zitten en het een line up was. Echt lollig om dan al die verschillende houdingen te zien.
De gesloten dame, die het liefst zo snel mogelijk weer weg wilde en me vuil aankeek om maar niet gekozen te worden.
De onverschillige die niks uitstraalde en een beetje naar haar handen zit te staren alsof ze maar haar tijd uitzit.
De nerveuze die zich geen houding weet te geven en maar een beetje ongemakkelijk zit te glimlachen en friemelen.
De hyper aanwezige die veel te veel haar best doet om gekozen te worden, maar het allemaal veel te nep over komt.
De vrolijke die echt contact probeert te maken, zonder opdringend te zijn en veel lol in haar werk lijkt te hebben.
De ietwat zakelijke, met een bak zelfvertrouwen, in alles uitstraalt haar werk te kennen en opvalt zonder op te vallen.
Etc. Etc. Etc. Het is echt zoveel leuker om op basis van al die observaties van kleine en grote verschillen mijn keuze te maken.
Lang leve de line up (of voorstelrondje)!