Recensie Lisa, Arnhem 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Totale kosten (in euro)
80
Kom net van Lisa af, kan maar 1 ding zeggen wat een heerlijke meid is het toch !

Nou eerst het financiële gedeelte afgehandeld en toen werd ik eerst heerlijk gepijpt, na een heerlijke tijd vroeg ik haar 69 en dat was heerlijk kutje lekker fris en fruitig !

toen haar lekker genomen en na het klaarkomen en even gepraat met haar!

Heb ze de vraag gesteld hoe oud ze was ze kwam met een id kaart aan en ze is 29 jaar ze hield wel trouwens de vingers op de persoonsgegevens wat ik volkomen begrijp!
 
Ik ga af en toe naar Lisa voor een vluggertje van 70 euro als de nood hoog is..
even pijpen en dan zegt ze zullen we kijken of hij nog past! ha ha
prima date maar misschien een beetje zakelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar maanden geleden voor het eerst bij Lisa geweest in Arnhem. Lisa is volgens mij niet van het vooruit plannen. Op de dag bellen, een tijd noemen, en als ze kan ben je welkom en als ze niet kan: volgende keer beter. Ik had direct geluk want op de door mij voorgestelde tijd was het direct mogelijk langs te gaan. Op de afgesproken plek aangekomen begreep ik dat Lisa wel van het voorzichtige is, zoals hier al eerden aangegeven. Vervolgens telefonisch naar het juiste adres begeleid waar ze al achter de deur stond te wachten.

Omdat het knap warm was zijn we eerst even op bed gaan liggen om kennis te maken en een praatje te doen. Na een minuut of tien zei ze ineens: je komt hier toch niet alleen om te praten, je gaat me toch zeker wel neuken? Hahaha die had ik niet zien aankomen maar mijn antwoord was natuurlijk volmondig ja.

Nadat de kleren uit waren begon ze gelijk lekker aan mijn harde pik te zuigen, dat was een goed begin en het pijpen beheerst ze uitstekend, ik moest alle zeilen bijzetten om me in te houden. Gelukkig ging dat allemaal net goed en hebben we in overleg een paar standjes gedaan. Neuken vindt ze volgens mij echt lekker en daarom snap ik haar vraag wel. Toen ik het gevoel kreeg dat het rubbertje vol zou komen vroeg ik of ik in haar mondje mocht klaarkomen. Ze sprong direct naar beneden en was net op tijd om de boel op te vangen. Heerlijk hoogtepunt met heerlijke dame.

Lisa is duidelijk een dame met twee gezichten. Als je haar belt klinkt ze wat nonchalant en is ze wat argwanend. Dat is waarschijnlijk de ervaring met fakers en angst voor dienders. Als je binnen bent en met haar praat is zij lief, leuk en zelfs, vind ik, een beetje naïef. Ik heb een leuke en lekkere date met haar gehad. Jammer dat zij niet aan vooruit plannen doet. Als ik nog eens in de gelegenheid ben en Lisa beschikbaar is komt er zeker een vervolg.
 
Dan zou het dus kunnen dat ze nadien verhuisd is of dat ze bij elkaar komen buurten?
Want -merkwaardig genoeg- Nikita/Ramona pijpt zonder condoom volgens haar advertentie, maar bij mij deed ze dat dus niet...
Lisa was trouwens degene die me op stond te wachten.
 
Lisa is dit jaar verhuisd, kreeg nog berichtjes van haar met die melding. Waar ze nu ontvangt in arnhem, weet ik niet. Laatste keer dat ik haar bezocht, stond ze me ook buiten op te wachten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Totale kosten (in euro)
90€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beetje een kletskous, maar leuke meid. Ontvangstlokatie is niet enorm geweldig, maar het grote bed maakt veel goed.
Je merkt dat ze dit al wel een aardig tijdje doet, maar met haar bedkwaliteiten en enthousiasme is niks mis, lijkt er zelf ook aardig van te genieten.
Geen fotomodel verder, maar zeker wel herhalingsgevaar voor mij.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan