Recensie Lisa, Arnhem 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch eens nadat ik verschillende recensies heb gelezen bij lisa langs geweest. Ik vond het een fijne ervaring. Ze is een leuke slanke dame van 28 jaar jong. Al was ik wel wat nerveus, maar deze dame kan je wel gelijk op je gemak stellen. Ik had een uurtje geboekt en dat uur heeft ze zeker wel vol gemaakt. Ze pijpt lekker zonder condoom en neuken is met condoom. Ik kan niks aanmerken op de hygiëne de dame was verzorgd en de ruimte waar zij ontvangt was ook prima.
Zeker een herhalings gevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang zoeken naar een goed moment heb ik deze week een bezoek kunnen brengen aan Lisa. Ze is een mooie dame om te zien, met een vrolijke uitstraling en rondom de intimiteiten en leuke gesprekspartner. Haar figuur wordt hier ook veel besproken, weet ik, maar naar mijn persoonlijke mening heeft ze een mooie slanke bouw. Ze heeft mooi gevormde borsten, lekker staand, en een heerlijk strak klein poesje. En een kat in de kamer, waar je inderdaad wel tegen moet kunnen, maar vind dat zelf niet zo'n punt. Je ruikt het overigens niet.
Had gekozen voor rollenspel, waar ik vooraf wat algemene wensen over had gedeeld, en dat wist ze op een sexy manier te brengen. Het intieme gedeelte vond ik erg fijn en ze leek er zelf ook van te genieten. Ze pijpte me erg goed en nam de ballen ook lekker mee. Zoenen was mwah, ze gebruikte weinig tong, maar hou er toch niet zo van om diep met een rookster te tongen. Daarna haar heerlijke poesje gelikt waarzegger duidelijk van genoot. Daarna hebben we in verschillende strandjes gedaan, waarbij ze een heel actieve rol nam, waarna ik uiteindelijk het condoom volspoot. Daarna nog lekker bloot liggen nafriemelen en vroeg ze of ik nog een keer wilde. Mijzelf kennende, kost me dat redelijk wat tijd, maar moest helaas weg naar een afspraak, anders had ik dat zeker gedaan. Al met al een zeer fijne ervaring, zeker voor dat geld. En kom er zeker terug!
 
Dat ze nzc doet staat niet in haar advertentie en volgens de 1 doet ze dat niet terwijl een ander beweert van wel.
Ze stond wel hoog op mijn verlanglijstje maar als het risico aanwezig is dat ze nzc doet sla ik toch over. Hoop toch nog jarenlang in gezondheid te kunnen wandelen..
 
Inderdaad ze vraagt nu opeens €20,- extra voor pzc terwijl dit niet in haar advertentie staat.
Vond €80,- voor 30 min was een goede prijsverhouding incl pzc.
Maar nu het €100,- wordt zijn erg nog genoeg andere dames die dit ook doen.voor het zelfde geld.

Edit mod: Zonet wat reacties verwijderd. Dame blijkt haar prijzen verhoogd te hebben. Hoe jammer ook, dit gebeurt vaker. Aan ons de keus wel/niet langs te gaan. Graag terug naar recensies hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ze nzc doet staat niet in haar advertentie en volgens de 1 doet ze dat niet terwijl een ander beweert van wel.
Ze stond wel hoog op mijn verlanglijstje maar als het risico aanwezig is dat ze nzc doet sla ik toch over. Hoop toch nog jarenlang in gezondheid te kunnen wandelen..
Laatste wat ik weet is dat ze soms klanten doorschuift naar een "vriendin" die NZC doet, maar zelf beweert ze dat niet te doen.
 
Ze is verhuist na een ander studentenhuis en de kat is nog steeds aanwezig
Ook ik had besloten haar eens te bezoeken.
Belde haar op en ze had tijd, dus naar de opgegeven straat gereden en vanaf daar werd ik naar de uiteindelijk locatie gegidst.
Geen studentenhuis, maar een rijtjeswoning.
Dat zou dus kunnen betekenen dat ze een nieuw ontvangstplek heeft?
Maar bij binnenkomst wachtte de verrassing. Niet de dame die ik aan de lijn had en me binnenliet was degene die me onderhanden zou nemen, maar een andere (aannemelijk Nikita? )
Dat gaf me een dubbel gevoel, want die had iets meer in haar bloesje (jurkje) maar zat ook onder de plakplaatjes.
Hebben meer mensen deze ervaring?
 
Haha, de aloude discussie of het nou Lisa of Nikita is. Ze wisselen gewoon onderling klanten uit volgens mij. Verschil lijkt me vrij duidelijk te zien toch? Ben je gebleven of weggegaan? En het was zonder condoom zeker, Nikita doet toch alles zonder?
 
Ik zou weggegaan zijn
Dat is inderdaad een keuze. Punt is dat ik nogal eens stukloop op het maken van een afspraak. In de middag beginnen met bellen en dan maar hopen dat er opgenomen wordt (of gereageerd op een bericht) de dame dan ook nog eens tijd heeft om te ontvangen op een (voor ons beiden) geschikt tijdstip en wat voor een struikelblokken je nog meer tegenkomt.
Als het dan al wat later op de dag is, op een tijd dat de huizen doorgaans al gesloten zijn of het te laat is om daar nog naartoe te gaan, neem je soms een wat minder rationele beslissing.
Voor zover je binnen dit kader van rationeel kunt spreken.
 
Hoe oud is deze meid nu inmiddels?
Zij adverteert al behoorlijk lang en haar leeftijd blijft maar op 27 jaar staan...
Ja Lisa tart de wetten van de natuurkunde, zij verplaatst zich met de snelheid van het licht en volgens Einstein - God hebbe zijn ziel - staat de tijd daarom stil :ROFLMAO:

Gelukkig hebben ze bij Kinky daar wat op gevonden, sinds vandaag kun je zien wanneer het account is aangemaakt. In haar geval ruim 11 jaar geleden!!! Ze is dus op 16-jarige leeftijd begonnen :LOL: oeps.

Deze methode gaat waarschijnlijk niet op als je regelmatig een nieuw account aanmaakt, maar dat terzijde.

Ik schat dat ze al aardig tegen de 40 aan loopt als ze niet ouder is. Was voor mij een eenmalig bezoek.
 
Ik schat dat Lisa nu begin 30 is.

Ik wilde eigenlijk mijn reactie over haar leeftijd op Hookers quoten maar helaas is het sub board Privéontvangst Gelderland slecht één keer in 2018 geindexeerd door Internet Archive en mijn post is van later datum. Ik schatte dat zij op haar 19e begonnen is.
 
Ben je niet tussen door bij haar vriendin geweest? Die is namelijk wel iets ouder maar lisa zelf is echt 29 ze is op haar 18de begonnen
Dat denk ik ook. Ik ben een paar jaar geleden een keer bij Lisa geweest en toen zat die vriendin er ook. Die is volgens mij wel 10 jaar ouder

\\Edit mod, dame is dus ergens tussen de 27 en de 40 ;) Graag vanaf hier weer verder met recensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan