Recensie Lisa, Brasschaat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GaaweLeeuw

Newbie
4
11/05/23
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zin-in-een-spannende-date-met-een-exclusieve-geile-dame.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als beginnende wandelaar zijn de eerste stappen niet gemakkelijk geweest totdat ik bij deze liefdevolle dame terecht ben geraakt.
Ze ontvangt in een hotelkamer in Brasschaat maar zoekt nog voor iets permanent in deze regio.

Van zodra de deur openging stond ze daar in een mooi lingerie setje met een hartverwarmende glimlach. Ze stelde me snel gerust, we regelde de financiën en op naar de badkamer met zij voorop zodat ik dat prachtig lichaam en rondingen van haar kon bewonderen. Snel even de jongeheer laten wassen met al wat zoenen erbij en dan richting het bed.
Elkaar wat verkennen samenhangend met heerlijk tongzoenen en dan zakte ze lekker af om me heerlijk te beginnen pijpen zonder condoom. Ze besteed zeker ook aandacht aan de ballen en ze houdt steeds oogcontact zodat je kunt verdwalen in haar donkere ogen. Nadat ze voelde dat ik dichterbij aan het komen was vroeg ze of ik een condoom wou aandoen om verder te gaan maar heb ik gevraagd om de rollen te wisselen en haar te mogen plezieren. Nadat ze haar gemakkelijk had gemaakt en ik begon tussen haar benen was het vrij duidelijk dat zij ook duidelijk aan het genieten was van mijn actie, haar lekker horen kreunen en enige tijd later nam ze men hoofd was en duwde me er volop tegen terwijl ze haar hoogtepunt bereikte, Heerlijk. Even wat bekomen met een babbeltje en nog wat tongzoenen ertussen, zakte ze terug af voor de jongeheer voor te bereiden op het volgende gedeelte. Het duurde niet lang om die terug paraat te maken, condoom ging erover en zij kwam bovenop. Een lekkere kont om vast te nemen terwijl ze op en neer ging, tijdens nog verder tongzoenen en dan nog wat gehijg en gekreun in mijn oor. Het duurde niet lang voor mijn hoogtepunt er was. Even opgekuist, nog nagepraat, gemasseerd & lekker tongzoenen om het af te sluiten. Tijd vliegt wel bij deze dame.

Het is een heerlijke prachtige dame die een echte GFE experience aanbied en ook geniet van het hele gebeuren. Ze stelt je snel gerust en vraagt ook tijdens van wat jij wilt maar kan zeker ook initiatief nemen voor diegene die minder ervaring hebben. Ondertussen heb ik al meerdere wandelingen naar haar gemaakt en is dit men nummer 1 plekje. Ik ben de deur nog maar net uit en ik denk al aan de volgende wandeling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zin-in-een-spannende-date-met-een-exclusieve-geile-dame.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik haar jaren geleden al had mogen ervaren als een zeer mooie spontane dame waarbij je jou gelijk op je gemak voelt, bezocht ik haar afgelopen week terug .
Blij haar terug gevonden te hebben… nog steeds even mooi en met dezelfde passionele top service.
Heren, behandel haar met respect.
Je krijgt wat je geeft!
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik haar jaren geleden al had mogen ervaren als een zeer mooie spontane dame waarbij je jou gelijk op je gemak voelt, bezocht ik haar afgelopen week terug .
Blij haar terug gevonden te hebben… nog steeds even mooi en met dezelfde passionele top service.
Heren, behandel haar met respect.
Je krijgt wat je geeft!
Je had toch minstens D fake mogen aankruisen
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-nederlandse-exclusieve-klasse-geile-dame-gfe.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had vandaag een eerste date met deze parel , wat een lieve mooie spontane dame.
Had Lisa verteld dat ik zot ben van blote benen en open naaldhakken , bij mijn aankomst werd de deur geopend en daar stond een prachtige dame in een mooi rood lingeriesetje met blote benen en open naaldhakken, prachtig gewoon.
Lisa haar GFE gehalte is onbeschrijfelijk , man wat houdt die dame van zoenen en tongzoenen en ze is er nog ongelooflijk goed in ook.
En dan moet ik nog beginnen over haar pijpkunsten , zalig gewoon , lekker aan mijn ballen likken en zuigen , pijpen , zelfs deepthroat terwijl ze je met haar ondeugende geile oogjes blijft aankijken.
Na een intens liefdesspel van geven en nemen vroeg Lisa of ik nog iets anders in gedachte had , helemaal niet dit was zo al geweldig dus kon maar aan een ding denken ik wil voor U spuiten Lieverd dit vond ze top en niet veel later ging mijn eerste lading over haar borsten.
Na ons wat te hebben opgefrist en wat te hebben gepraat en lekker gezoend en geknuffeld met een drankje erbij was het tijd voor een tweede ronde.
Na wat geknuffel en zalig zoenen wou ik haar lichaam bekoren van top tot teen , ikzelf kan enorm genieten van voetjes en Lisa genoot hier ook van , ze was dus al behoorlijk opgewonden toen ik van haar voetjes langs haar benen omhoog ging naar haar mooie poesje en het duurde dan ook niet lang om haar al beffend een orgasme te bezorgen.
Ik moest mij terug comfortabel leggen want ze wou mij terug pijpen , dus daar ging ondeugende Lisa weer vol overgave , zalig gewoon wat kan die dame pijpen en het duurde dan ook niet lang voor mijn tweede ontlading.
Nog wat gepraat en gedronken en opgefrist en met een zalige zoen en knuffel afscheid genomen.
Wat een topdate we zijn zelfs niet tot neuken gekomen en ik heb dit ook absoluut niet gemist.
Ben blij dat deze topper naar mijn regio is gekomen , momenteel ontvangt ze nog in een hotelletje in Brasschaat maar ze heeft hier in de regio iets anders gevonden om te ontvangen.
Ik kijk al uit naar onze volgende date.
 
Laatst bewerkt:
Ze ontvangt nu blijkbaar bij haar thuis in Heide Kalmthout?
Dat klopt. Ben er deze week geweest, mooie kamer douche etc. Gemakkelijk parkeren. En ja hoor alles wat over Lisa gezegd is hier is juist. Supermooi en vanaf moment één prima contact, lief geïnteresseerd innige tongzoen en je weet dat je welkom bent
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zin-in-een-spannende-date-met-een-exclusieve-geile-dame.html
Totale kosten (in euro)
200
Na de lovende recensies ook even mijn kans gewaagd aan deze deerne. Het is voor mij een uurtje rijden dus is het steeds spannend wat je gaat meemaken.
Communicatie vooraf liep zeer vlot. Ontvangt zeer discreet in een appartement.

Op afgesproken tijdstip aangebeld en ze deed de deur open. Wat neen mooie verschijning, en prachtig gezicht met diep donkere ogen en zachte lippen.

Meteen diep in ogen kijkend begon ze met kussen, we waren de trap nog niet op.
Boven deed ze gretig verder. Waw, enorm diepe tongzoen en steeds in je ogen kijkend wanneer ze jou kust.
Op dat moment wist ik: hier zit ik goed!

En jawel, toen kwam het orale deel. In het verleden al vaak een goede pijpbeurt met deeptroath gehad, maar Lisa gaat net dat tikkeltje 'dieper'. Ik weet niet hoe ze het doet, maar toch is het zo :)
We zijn zelf niet aan intiem aangekomen omdat ik zo genoot van het orale deel, dat ik dit niet wilde stopzetten. Gelukkig met nodige rustige tussenmomenten heb ik zeer lang kunnen genieten van haar geile pijpbeurt, die ze duidelijk met plezier geeft.
Een echte aanrader.
Mocht het niet zo ver voor me zijn, ging ik er maandelijks minstens een keertje naartoe. Ze zal me zeker nog terugzien, het is een unieke dame die haar job duidelijk met plezier en volle overtuiging doet!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden een afspraakje gehad met de ravissante Lisa. Toen ze kwam opendoen en ik die guitige lach en haar prachtige donkerbruine ogen zag ( De mooiste die ik al heb gezien) wist ik dat het leuk zou worden.
En dat werd volledig ingelost na een glaasje cava .
Nog nooit heb ik een meid zo diep weten gaan in deepthroath. Toch wel verrassend want ik ben iets bovengemiddeld . De seks was waanzinnig en ze geniet er duidelijk ook van. High class uitstraling en een fantastisch vrouwelijk lichaam.
Ze ziet me zeker nog eens terug.
 
ja jammer hoort uiteraard bij de top van DVP heb haar twee keer bezocht zowel op hotel als op haar nieuwe adres kalmthout.
maar 250 per uur en een beetje date van anderhalf of twee uur is dan voor de gewone sterveling wel wat veel aan het worden. Wens de rijkere medemens veel plezier.
 
De kost van de installatie en foto's van de website moet terug betaald worden , voor mij is er nu te duur geworden 🤓
Dat zijn er al 3 die niet meer gaan .....als dat aan dit tempo doorgaat zal de prijs snel terug op 200 staan. Ken nog zo iemand die van 250 naar 200 is gegaan en daarna zelfs naar 180.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan