Recensie Lisa, Massagewereld Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edging Gimp

Newbie
15
09/07/23
25
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lisa/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lisa bij Massagewereld Antwerpen is een uitstekende keuze. Op basis van de positieve recensies ben ik al 2 keer bij haar geweest. De eerste keer voor een Body to Body, tweede keer voor Lingam massage.

Lisa weet uitstekend hoe ze je onder handen moet nemen. Ze heeft een vlotte babbel, maar eens de massage begint ligt de volledige focus daarop. De Body to Body is haar favoriet, ze gebruikt die grote borsten van haar op uitstekende wijze. Ook het handwerk heeft ze goed onder de knie. Ze voelt goed aan hoe ze moet opbouwen zonder je te snel over the top te brengen.
Bij de lingam massage gaf ze op voorhand aan dat veel mannen dit 'te veel gefocust op de penis vinden' en het als saai ervaren na een tijdje tegenover een full body massage. Een fijne waarschuwing op voorhand, maar ik wist waarvoor ik kwam. De massage was een aangename afwisseling tussen opwinding en ontspanning, ze heeft me probleemloos een uur teasend afgetrokken tot het tijd was voor de finale.
Ik vermoed dat ze zelf de voorkeur geeft aan body to body en geef ze geen ongelijk: ze weet haar lichaam veel te goed te gebruiken om je tot de handen en lingam alleen te beperken.

Absolute aanrader!
 
staat hier al beschreven volgens mij......@webmaster samenvoegen aub
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan