Recensie Lisa, Massagewereld Antwerpen 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Funloving

Stamgast
308
27/01/22
376
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lisa/
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lisa is echt op en top een sexy furie met een stout kantje. Haar massage was onvergetelijk. Super ontspannend, maar ook ondeugend opwindend. Ze is een prachtige vrouw met een opwindend mooi lichaam: hele mooie, volle borsten en een heel lief gezicht. Ze lacht veel en dat zorgt voor een ontspannen sfeer. Haar massage is top. Op de een of andere manier voelt ze heel goed aan wat je fijn vindt. Ze weet haar handen en lichaam behendig te gebruiken om je die lekkere massage te bezorgen. Na afloop kreeg ik zelfs een scrub massage op het bed. Ze is niet alleen een hele mooie vrouw, maar ze kan echt masseren als de beste!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige vrijdag moest ik in Antwerpen zijn en heb ik iets kunnen afvinken wat al lang op mijn lijst stond: een bezoek aan massagewereld. Op voorhand via reviews en goede raad van andere leden wat informatie gewonnen en daardoor had ik op
voorhand al de keuze gemaakt voor een afspraak met Lisa en die gemaakt via mail.

In de namiddag om 16u stipt wandelde ik MW binnen. Het eerste wat mij opviel is dat het in de ontvangstruimte erg donker is. Er was bijna geen licht aan. Ik weet niet of dat altijd zo is?

Desondanks maakte ik toch oogcontact met een leuke dame achter de toog die naar me lachte en vroeg of ik bij haar moest zijn. Dit bleek dus Lisa.
Na het afrekenen met de gastvrouw voor een uurtje body-intensief nam Lisa enkele handdoeken en mocht ik
haar naar boven volgen tot in de kamer net langs de trap op de eerste verdieping. Dit is een gezellig afgewerkte kamer met een groot zacht bed.

Ik mocht mij onmiddellijk uitkleden waarna ik samen met Lisa onder de douche mocht.
Eerst spoelde ze mij af met water waarna ze mij van boven tot onder inzeepte. Ze deed zowel de voor- als achterkant waarbij ook de intieme zone ruim aandacht kreeg.

Nadat we onder de douche uitkwamen droogde ze mij volledig af en vervolgens mocht ik op mijn buik op het grote bed gaan liggen. Daarna begon ze mij langzaam van onder tot boven te masseren.
Hierbij gebruikte ze goed haar hele lichaam, en zeker ook haar grote natuurlijk borsten waarmee ze zachtjes over je lichaam gaat. Wat nieuw was voor mij is dat ze ook haar billen gebruikte tijdens het masseren.
Dat is iets wat ik in andere massagesalons nog niet meegemaakt had, waarschijnlijk omdat ik op andere plaatsen meestal op een massagetafel lag ipv een bed. Langs het bed hangen aan de muren ook spiegels zodat je tijdens de massage al een leuk uitzicht hebt op haar mooie lichaam. Tijdens dit gedeelte van de massage verdwijnt er ook regelmatig eens een hand tussen je benen om met even met je ballen te spelen.

Daarna mocht ik mij omdraaien en ging ze verder met de voorkant. Daarbij krijg je een goed zicht op haar geweldige borsten waar je ook volop de kans krijgt om deze aan te raken.
Later in de massage krijg je ze van heel dichtbij te zien wanneer ze ze vol voor je gezicht duwt. Absoluut de moeite!
Ook hier gebruikte ze weer goed haar volledige lichaam, en op een gegeven moment hing ze in standje 69 boven me waarbij ik getrakteerd werd op een prachtig uitzicht op haar geschoren poesje. Ongelofelijk!

Daarna kwam het einde in zicht en werd er meer aandacht besteed aan de penismassage.
Het enige minpuntje van de hele massage moet ik hier bij mijzelf zoeken. Tijdens de massage werd ik gewaar dat mijn kleine vriend niet echt meewilde die dag. Waarschijnlijk door een combinatie van zenuwen, een paar nachten zeer slecht geslapen en een zware week op het werk.
Dat ik mij daarover ongerust begon te maken verbeterde de situatie natuurlijk niet.
Lisa moet dit ook gemerkt hebben maar ze zei er niets van en deed door. Met veel inzet (en een beetje spuug :D ) trok ze me over de finish. Eind goed al goed!

Daarna mocht ik nog enkele minuten blijven relaxen terwijl ze verder masseerde.
Toen mocht ik weer gaan douchen waarbij ze mij waste en met de handdoek klaarstond om mij af te drogen toen ik gedaan had.
Vervolgens mij terug aangekleed en na een kus van Lisa terug naar beneden gegaan en met een glimlach naar buiten gewandeld. Ik ken wel slechtere manieren om het weekend in te zetten.

Mijn eerste bezoek aan Massagewereld is erg goed meegevallen en smaakt naar meer.
Spijtig genoeg moet ik zelden in Antwerpen zijn en is de afstand vanuit Limburg iets te groot om enkel voor een massage op en af te gaan.
De volgende keer dat ik nog eens in de buurt ben spring ik echter zeker nog eens binnen.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande recensies alleen maar beamen; Het is een klein dametje met grote borsten en vooral veel pit.
Ze begint heel zacht en rustig maar bouwt fantastisch op. Eenmaal omgedraaid, kun je lekker met haar zachte borsten spelen en krijg je een geweldig uitzicht op haar ingeolied kutje. Ze heeft misschien wel 5 keer mijn orgasme uitgesteld, telkens net op het randje. Heerlijke dame.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben tweemaal bij deze dame geweest voor een massage.
Eerst neemt je mee onder de douche om je in te zepen en af te spoelen met hier en daar al eens wat getease. Ondertussen een ontspannende babbel.
Vervolgens op de buik gaan liggen voor een heerlijk ontspannende massage. Ze begint met haar handen maar schakelt al snel over naar haar hele lichaam.
Eens ze je helemaal opgewarmd heeft mag je omdraaien om heerlijk van haar borsten en billen te genieten. Ze kan goed lezen wanneer je bijna gaat komen om het terug af te breken en opnieuw op te bouwen. Zalig hoogte punt als gevolg!
Toch wel een aanrader deze dame, zeker als je van grote borsten houdt. Heb het idee dat ze de tijd waarvoor je betaalt ook goed vult en je niet vroeger buiten probeert te krijgen.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lisa/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanochtend Lisa bezocht in Massagewereld Antwerpen. De foto's en positieve recensies gaven de doorslag.

MWA is een prettige tent (betaald parkeren om de hoek) en ik was voor Lisa de eerste van de dag. Ze is een kleine dame met ondeugende oogopslag en opgestoken zwarte haren. Ze had een strak jurkje aan waar haar grote borsten mooi in uit kwamen. Of die borsten nou echt zijn of niet, dat weet ik niet, maar ze voelden goed. Daarover later meer.

Lisa doet haar best het je naar de zin te maken gedurende de hele tijd dat je samen bent. Douchen was lekker uitgebreid en ze droogde me zelfs af. Eenmaal op mijn buik gaf ze een sexy b2b afgewisseld met 'echte' massage. Omdraaien ging al vrij snel en toen begon het feest. Lisa gebruikt vaak haar grote borsten tijdens het masseren (zelfs even Russisch), ook haar billen. Ze gunde me vervolgens een goed uitzicht op haar kutje terwijl ze me aftrok en zachtjes tegen mijn eikel blies. Hemels was dat! En er was een lang deel lingam, wat ik heel fijn vond! Ze weet echt wel wat ze doet en heeft me meerdere malen op het randje laten balanceren. Eindspel doet ze naast je. Na het klaarkomen maakte ze me schoon en masseerde ze mijn benen nog even voor de douche weer aan ging.

Al met al: een heel goede massage! Ik heb me tijdens de massage geen moment gehaast gevoeld, al was ik niet langer dan een uur binnen in het gebouw. De opbouw vond ik echt heel goed. Lisa zegt zelf dat ze haar massages altijd wat extra's van haarzelf probeert te geven, en dat is zeker het geval. Misschien had ik iets meer b2b verwacht (waarbij ik ook meer kans had gekregen om haar aan te raken), maar het totaalplaatje met opbouw en een lange penismassage vond ik gewoon heel erg goed,

Toch maakte Lisa een ietwat zakelijke indruk. Ze deed haar best om het naar mijn zin te maken, maar op mij kwam dat niet helemaal oprecht over. Misschien komt dat door het feit dat ik Nederlands ben en zij Vlaams? Het leek mij dus iets té veel volgens het boekje te gaan. Maar Lisa is een erg prettige, knappe vrouw met prachtige rondingen, die weet wat ze doet, en de massage, zeker het lingam-gedeelte, vond ik zo goed dat ik haar zeker nog eens wil bezoeken.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bovenstaande reacties maakten mij nieuwsgierig. Ik dus naar mw waar ik op voorhand een afspraak gemaakt had met Lisa. 5 minuutjes te vroeg maar dit was geen probleem, Lisa kwam er meteen bij. Bij het douchen begint het teasen al veelbelovend. Bij de massage op de buik mocht er voor mij wel meer geteasd worden. Voor de rest is alles zoals hierboven al beschreven. Zalige massage, body to body en weet ze je maar al te goed hoe ze je doet smachten naar meer door de posities waarin ze je een geil zicht geeft op haar kutje.
Diezelfde week was ik nog eens in de buurt en kon ik mij niet houden waardoor ik nog eens bij haar ging. Terug goed natuurlijk maar wat me wel wat stoorde, was dat het echt een exacte kopie was van de eerste keer. Ik heb dus wel de indruk dat ze alles volgens een zelfde scenario afwerkt, maar wel goed natuurlijk.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lisa/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een feest.
Mijn eerste ervaring met dit huis. Ik heb voor haar gekozen naar aanleiding van de tips die ik hier gevonden heb.
Heel lief zacht vriendelijk en een prachtig lichaam.
Ze heeft me heel sensueel gewassen in het begin en op het einde ook. Wat een feest.
Op een respectvolle manier heb ik haar hier of daar mogen aanraken.
Massage was voor mij veel te zacht maar ik heb gekozen om er niets over te zeggen.
Ik kan niet ontkennen dat ik de seks gemist heb, maar ik had gekozen voor deze pure verwennerij.
Maar meest van al heb ik mogen genieten van haar liefdevolle zachte aanrakingen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Twee maanden geleden heb ik een afspraak gemaakt bij MW Antwerpen met Lisa. Ik was een paar minuten te vroeg maar dat was helemaal niet erg. Lisa ging voor me de trap op. Wauw wat een uitzicht.

Eens op de kamer kleedden we ons beide uit en gingen we samen onder de douche, waar Lisa me helemaal van kop tot teen inzeepte en de intieme zone zeker niet vergat. Vervolgens droogde ze me af en mocht ik op men buik gaan liggen. De massage startte heerlijk met een rustige rug en arm massage, al snel gebruikte ze haar hele lichaam om me te masseren en werd er eens met mijn intieme zone gespeeld. Na 15 min mocht ik me omdraaien. Toen begon de pret met een fantastisch uitzicht erbij. Ze masseerde mijn hele lichaam met dat van haar, trakteerde me op een zicht van haar geschoren poesje en duwde haar F-cup in mijn gezicht. Na 30 min blies ze een eerste keer met voorhuid over men eikel, 5 min later herhaalde ze dit maar deze keer op de eikel zelf. Na 4 keer op het randje gezeten te hebben hield ik het niet meer en kwam ik klaar. Ze kuiste me af en vroeg of ik verder wilde gemasseerd worden op mijn buik of rug. Ik koos ervoor nog even op mijn rug te blijven liggen. Ze gaf me nog een goede body to body en de laatste paar minuten kwam ze naast me liggen zodat ik lekker met die enorme borsten kon spelen. Vervolgens samen gedoucht en weer aangekleed een dikke knuffel van Lisa en tevreden naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan