Goed, beter, Lisa. Eerste divisie, ere divisie, Lisa. Zo kan ik nog wel wat superlatieven noemen om de grootsheid van deze dame te duiden.
En dat klinkt als grote woorden, dat klinkt volgens sommigen als een verliefde puber of zelfs als betaalde reclame. Maar niets is minder waar, het is gewoon mijn waarheidsgetrouwe verwoording van mijn ervaringen met Lisa.
Met vandaag weer een ervaring die me nog wel even bij zal blijven. Ik zei het vandaag nog tegen haar, elke keer denk ik beter kan het niet worden, tot de volgende keer daar is.
Vastgebonden op bed onderga ik een soft SM ervaring die inmiddels nier meer zo soft is, althans in mijn pijn tolerantie gradatie. Met een handdoek over mijn ogen zie ik niet wat er precies gebeurt, maar das te meer voel ik de ervaring.
Mijn tepels worden voorzien van wasknijpers en het blijft niet alleen bij mijn tepels, ik voel wasknijpers geplaatst worden op plekken waarvan ik niet wist dat ze geplaatst konden worden. Alles in afstemming of het niet over mijn grens gaat, maar gezien mijn erectie zit het prima binnen mijn grenzen
De fameuze Lisa blowjob volgt en Ik geniet, afgewisseld met een handjob waarbij de olie rijkelijk vloeit. Haar nagels krassen zachtjes over mijn eikel zo intens, zo geil!
En dit alles in een ongedwongen sfeer waar ruimte is voor een lolletje, meer dan eens schiet ik in de lach. Terwijl ze me pijpt tikt ze regelmatig tegen de wasknijpers op mijn tepels, worden ze eraf gehaald en weer terug geplaatst om de pijn opnieuw te laten voelen.
Ze doet een condoom om en gaat op me zitten, een heerlijke afwisseling en terwijl ze op me zit knijpt ze af en toe in mijn tepels met resultaat een nog hardere erectie.
Daarna weer terug naar
pzc waarbij ik inmiddels op springen sta. Mijn benen maken ongecontroleerde bewegingen in afwachting van het orgasme, maar ze zit goed in haar rol. Nee nee hoor ik haar zeggen, nog niet.
Ze trekt me af, ze teased mijn eikel, ze pijpt me en steeds als ik bijna kom, hoor ik haar zeggen nee nog niet. En als dan uiteindelijk de ontlading komt gaat een klein stukje van LadiesLover naar de hemel, de zevende hemel welteverstaan.
Ik eindig in een oncontroleerbare lach kick en Lisa zegt met haar typische droge humor "ja dat moet even landen hè?"
Nou wel meer dan even
Aan de haters op dit forum, aan degene die mijn oprechtheid in twijfel trekken, ik daag jullie uit. Ga het zelf ervaren en vertel mij daarna nog eens dat ik onzin praat. Nee er is geen woord gelogen aan mijn recensies, Lisa is een dvp van het hoogste niveau "a rare breed". Dankjewel Lisa!