Recensie Lisa, Spijkenisse 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aquaman

Newbie
4
26/10/25
8
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7926692-lisa
Totale kosten (in euro)
150
Deze dame is een bezoek waard! Ik kreeg direct een massage aangeboden en zoals vele Aziatische dames kon ze dit heel goed. Vervolgens uitgebreid voorspel en daarna intiem. Ik kom niet snel klaar in een condoom en ze nam uitgebreid de tijd om me handmatig af te werken. Ze zoent wel, maar niet met tong.

Dame is zeer gewillig en ondanks er vele berichten op haar telefoon binnen kwamen, heeft ze er geen enkele keer naar gekeken.

Achteraf nog kunnen douchen.

Uurtje geboekt en het volle uur gebleven. Herhalingsgevaar is voor mij heel groot.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Nu 2x geweest is wel een lekkere dame pijpt redelijk goed intiem was ook prima. Achteraf een lekkere massage nog gekregen. Enige minpuntje is toch wel geen tongzoenen. Dame spreekt niet vloeiend engels maar wel redelijk genoeg om wat te praten

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7926692-lisa
Totale kosten (in euro)
100
Omdat mijn favoriete dames niet beschikbaar waren, ben ik voor het eerst bij Lisa geweest. Een mooie, thaise dame van ergens in de 30 schat ik.
Ze ontvangt in een net appartement in Spijkenisse centrum.

Ik vind persoonlijk dat ze er mooier uitziet in het echt dan op de foto. Ze ontvangt in mooie lingerie, daar hou ik wel van. Jammer genoeg deed ze het veel te snel uit, ook toen ik vroeg om het aan te houden. Ze verstond mij blijkbaar niet goed en ik wilde er niet te lang op doorgaan. Zij deed super haar best om het mij naar de zin te maken, wat strelen en heel voorzichtig kussen. Ze gaf goede aandacht aan mij en met name aan mijn gereedschap tussen mijn benen.

Er is dus zeker geen reden om ontevreden te zijn, hooguit dat ik veel te snel tot mijn hoogtepunt kwam. Maar een 2e keer was voor haar totaal geen probleem. Ze zou ook aan anaal doen tegen meerprijs, daar heb ik geen gebruik van gemaakt.
Toch was er niet echt een klik. Ik weet niet of ik het nog een keer probeer of het er bij laat zitten.

Terug
Bovenaan Onderaan