Doubledutch1960
Wandelaar
Afgelopen half jaar zo'n 5x geprobeerd. Evenzoveel keren maar weer afgezegd omdat dag of tijd iedere keer werd verzet. Ik begrijp echt niet waarom ze nog advertenties plaatst als ze toch nooit tijd heeft. Hopeloos verhaal
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is voor mij ook herkenbaar nu. Sinds februari aan het proberen. Maar inmiddels al de 13e keer afgezegd.Ik ben tussen maart vorig jaar en maart dit jaar bezig geweest om met haar af te spreken. Heb je een datum en tijd gepland, stuurt ze inderdaad elke keer vlak van te voren "Ik red het niet, kun je later?" Of iets van die strekking. Nee dus, want ik had expres die tijd gevraagd.... Ik heb het ook opgegeven.
Heb je recent nog met haar afgesproken?Ik herken alleen de positieve delen uit de conversaties. Wat wel klopt is dat afspreken wat lastig gaat. Maar ze heeft nog nooit afgezegd bij mij. Bovendien vind ik haar en haar locatie heel schoon. Voor mij is ze een heerlijke volle topper met hele flinke borsten.