Algemeen Liza's dream, Sterrebeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net gezien dat er een nieuwe dame gestart is: Luna. Iemand ervaring mee?
Niet nieuw, wel (tijdelijk?) terug van weggeweest.
In oktober vorig jaar schreef lid "Oost" het volgende over haar (zie ook post #8 in dit topic hierboven) :

Quote:
"Mijn tweede bezoek aan dit salon. Deze keer met Luna. Een mooie vrouw. 40j, 1,7 m voor 65kg. Mooi snoetje. Natuurlijke C-cup. Sessie van 60/120 … limiet iets te lang. Beste pijpbeurt sinds lang. Laat zich beffen. Vingeren en DFK niet mogelijk.Ook hier zorgt ze voor mijn kleine gaatje. Goede sessie, Ze blijft tot eind volgende week en komt in januari terug… om daarna definitief terug te keren naar Brazilië."
Unquote...
 
Als het hier om dezelfde Luna gaat heeft haar vakantie haar duidelijk deugd gedaan: 13jaar jonger geworden, 15kg lichter en 10cm gekrompen....
Ik vermoed dus dat het hier om een andere dame gaat. 😉
 
Als het hier om dezelfde Luna gaat heeft haar vakantie haar duidelijk deugd gedaan: 13jaar jonger geworden, 15kg lichter en 10cm gekrompen....
Ik vermoed dus dat het hier om een andere dame gaat. 😉
DocDelirium ik moet je hier gelijk geven. Ben bij de vorige Luna geweest een hele tijd geleden en vorige week nog eens langs geweest. Deze is niet zo knap als de vorige maar wel een hete truffel 😉. Ze begon met een erotische massage om dan zalig over te gaan naar een afzuig sessie waarbij ook de balletjes niet worden vergeten. Neuken was op mijn vraag niet te snel om meerdere standjes te kunnen doen. Zalig genoten, heerlijk klaargekomen in doggy met duim in haar kontje…
 
DocDelirium ik moet je hier gelijk geven. Ben bij de vorige Luna geweest een hele tijd geleden en vorige week nog eens langs geweest. Deze is niet zo knap als de vorige maar wel een hete truffel 😉. Ze begon met een erotische massage om dan zalig over te gaan naar een afzuig sessie waarbij ook de balletjes niet worden vergeten. Neuken was op mijn vraag niet te snel om meerdere standjes te kunnen doen. Zalig genoten, heerlijk klaargekomen in doggy met duim in haar kontje…
Ze gebruiken nochtans nog steeds dezelfde foto's terwijl de dame dus een andere is? Fake dus?
 
Ze gebruiken nochtans nog steeds dezelfde foto's terwijl de dame dus een andere is? Fake dus?
Ik twijfel eerlijk gezegd. De Luna die ik nog in gedachten had had een vrolijker gezicht en vollere borsten. Een mens verandert natuurlijk op een jaartje….

Nog steeds niemand bij Eva geweest? Ik had ze vorige week willen zien maar ze was er niet, vandaag dat ik bij Luna langs geweest ben.
 
Ik ben langs geweest bij Liza en is een knappe, lieve, sympathieke Milf. Heeft zeker een mooi lichaam.
Heeft me met condoom klaargepijpt maar ik kwam supersnel klaar omdat het bij mij weeral een tijdje geleden was en ik redelijk opgewonden geraakte van haar zalige pijpkunsten. Niet aan neuken toegekomen. Dat ik te snel klaar kwam ligt puur aan mezelf. Zeer leuke babbel gehad. Ze spreekt vrij vlot Nederlands, Frans en Spaans. Ik spreek ook spaans en was een fijne ervaring om eens in deze mooie taal nog is een babbel te kunnen maken. Volgende keer ga ik proberen het iets langer vol te houden...... maar heb er wel van genoten.
 
Ergens een linkje naar die Eva, liefst met enkele fotootjes?
Ik heb het wel voor jonge grietjes...

Trouwens, als je grens op 35 ligt, neuk je mssn geen dames die je kleindochter hadden kunnen zijn, maar toch een flink aantal would-be dochters... ik zeg het maar eventjes. Niet naar kijken, gewoon genieten.
Idd, voor jonge slanke meisjes (met echte borstjes) kan je quasi alleen nog terecht in 't schipperskwartier. Daar kan je ze vlakbij bewonderen achter glas en er is keuze te over. Is mij de verplaatsing waard want hier in vlbr word je gelokt door nepfoto's, dikwijls zijn het in echt (mijn persoonlijke mening) letterlijk griezels, bijna allen met opgeblazen plasticboobs. Ieder zijn ding, maar maak de foto"s en beschrijving echt ipv bedrog...
 
Weet iemand of Liza zelf ook nog beschikbaar is af en toe ? Ik zou haar heel graag eens bezoeken alleen lan ik nooit op voorhand telefonisch een afspraak maken.

Laatste keer ging ik er gewoon langs en heb (denk ik ) Luna ontmoet (half marokkaanse met wat stevige tatoos)
 
Op de ad staat altijd rimmen geven en krijgen. Is dit standaard, of er moet er voor bijbetaald worden ? Is het tongzoenen GFE ?
Ik bedoel voor elke dame, dus niemand in het speciaal.
 
Op de ad staat altijd rimmen geven en krijgen. Is dit standaard [...] Ik bedoel voor elke dame
Ik heb geen ervaring met dit huis, maar in het algemeen: een privéhuis waar alle dames rimmen bij alle klanten, dat bestaat niet. Ten eerste zullen er sowieso dames zijn die het nooit doen. Ten tweede zal het voor de dames die het wel aanbieden nog steeds afhangen van de klant in kwestie of ze het doen of niet.
 
Opnieuw bij Luana langs geweest. Opnieuw prima ervaring. Luna (idd een andere tov vorig jaar) is voor volgende keer. Er werkt ook een derde dame, momenteel out wegens medische reden. (Welke weet ik niet)
 
Was een tijdje geleden dat ik er nog langs was geweest maar vandaag toch nog maar eens langs geweest. Een half uurtje genoten van Luna. Was een van de betere keren dat ik daar al heb beleefd. Heerlijk gepijpt geweest, langzaam en diep...puur genieten. Paar standjes, wat gebeft (tot ze klaarkwam....of...) daarna soldaat terug stijf gepijpt en lekker doggy. Super heerlijke sessie gehad !! Bedankt Luna
 
Terug
Bovenaan Onderaan